Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko perheesi Prismaperhe?

Vierailija
08.02.2018 |

Farkkuauto täynnä tavaraa, kun Prismassa käydään?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on kuva prismaperheestä:

http://aijaa.com/2kuCZF

Skoda on kyllä ihan paska auto.

Vierailija
22/52 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän teinit naureskelee prismaperheille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman ja Lidlin ankeudella on jotain yhteistä, onko näillä jtain yhteyttä?

Vierailija
24/52 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsia eikä autoa, ja Prismassa olen viimeksi käynyt n. vuonna 2005. Mutta jos tarkoitat tuota ideaa prismaperheestä, niin sellainen elämä olisi minulle maanpäällinen helvetti.

Vierailija
25/52 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Costcoperhe tai prismaperhe riippuen missä maassa olemme. Ja ihan tyytyväisiä olemme elämäämme :) Prisma on hyvä kauppa.

Vierailija
26/52 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti paras ostospaikka on Spar!

Vierailija
27/52 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään käydä Prismassa. Autolla halliin ja kerralla kaikki ostokset kyytiin.

Saan sieltä kaiken mitä tarvitsen ja hinta on kohdillaan.

Vierailija
28/52 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, me ollaan Cittariperhe.

Vierailija
29/52 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, me ollaan Cittariperhe.

Sehän on ihan sama asia. Automarkettiperhe. Ihan sama, mikä automarketti.

Vierailija
30/52 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farkkuauto täynnä tavaraa, kun Prismassa käydään?

Joo.

Vierailija
31/52 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olemme urbaaniperhe.

Vierailija
32/52 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn yleensä Prismassa, ruoka halvempaa kuin Cittarissa. Toisinaan myös Lidlissä. Ja se Prisma on lähin kauppa.  Mutta käyn ehdottomasti yksin, muu perhe saa jäädä kotiin. Olisi kamalaa, jos lapset ja mies olisi mukana. Selviän nopeammin yksin. En ymmärrä, miksi ne lapset sinne pitää ottaa mukaan. Ja kuka sen miehen sinne mukaan haluaa perässä kävelemään?  Mies voi siivota sillä aikaa kotona.

Vierailija
33/52 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko näin, että ostokset pitäisi tehdä kalliilla pikkukaupasta josta ei edes löydy kaikkea tarvittavaa kerralla?

Vierailija
34/52 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tätä Prisma-perheen käsitettä, ikään kuin kaupassa käyvät perheet ovat jotenkin identtisiä keskenään siksi, että he käyvät kaupassa. Kaikki käyvät kaupassa! 

Me ei käydä Prismassa - täällä ei edes ole Prismaa - vaan S-marketissa. Yritetään käydä kaupassa mahdollisimman harvoin, koska kaupassa käyminen on ikävää puuhaa. S-marketissa on täällä isoin valikoima, joten se on helppo valinta. Kaupassa käymme autolla, koska kotoamme on kauppaan 10 km. Kaupassa käyminen ei ole perheellemme mikään tapa viettää aikaa, vaan välttämättömyys: haluamme syödä, pyyhkiä peppumme vessapaperiin ja käyttää tiski- ja pyykkikonetta. 

Vierailija
35/52 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan. Asutaan hgin kantakaupungissa ja arkisin käytetään surkeaa lähialepaa. Viikonloppuisin käydään autolla vaihtelevasti stockalla ja prismassa, vähän sen mukaan mitä tarvitaan. Primasta saa kyllä hyvää, tuoretta leipää mitä ei meidän lähikaupasta saa. Ei sieltä kyllä paljoa muutakaan saa. Te jotka valitatte prisman valikoimista, asukaapa vähän aikaa takatöölössä.

Vierailija
36/52 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidl on oikea paikka käydä kaupassa. Tai sitten vaihteeksi jossain muualla joskus, mutta ei koskaan Prismassa. Kuka pystyisi syömään jotain Prismasta ostettua lihaa, hyi kauhea mikä ajatus.

Ihan samaa lihaa se on muuallakin, jopa siellä Lidlissä.

Vierailija
37/52 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käymme vain stokkan herkussa. Myös lapsilla on minkkiturkit.

Vierailija
38/52 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tätä Prisma-perheen käsitettä, ikään kuin kaupassa käyvät perheet ovat jotenkin identtisiä keskenään siksi, että he käyvät kaupassa. Kaikki käyvät kaupassa! 

Me ei käydä Prismassa - täällä ei edes ole Prismaa - vaan S-marketissa. Yritetään käydä kaupassa mahdollisimman harvoin, koska kaupassa käyminen on ikävää puuhaa. S-marketissa on täällä isoin valikoima, joten se on helppo valinta. Kaupassa käymme autolla, koska kotoamme on kauppaan 10 km. Kaupassa käyminen ei ole perheellemme mikään tapa viettää aikaa, vaan välttämättömyys: haluamme syödä, pyyhkiä peppumme vessapaperiin ja käyttää tiski- ja pyykkikonetta. 

Ovat ne prismaperheet tällaisen citysinkun näkökulmasta elämäntavaltaan hyvin samanlaisia – ja hyvin erilaisia kuin minä.

Vierailija
39/52 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelija hoitaa ostokset puolestamme. Todella rahvasta mennä itse jonnekin kauppaan. Kaikki ne ovat samanlaisia. Hyllyrivejä peräkkäin, tuotteet samoja vähän eri paketeissa, ja kassat rivissä siinä. Ihmiset jonottelee. Herra siunatkoon. Kaikilla kassoilla istuu jokku nuori ammattitaidoton hempukka. Viimeksi tosin kävin kaupassa nuoruusvuosinani, että saattaahan se tilanne olla muuttunut.

Vierailija
40/52 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat ne prismaperheet tällaisen citysinkun näkökulmasta elämäntavaltaan hyvin samanlaisia – ja hyvin erilaisia kuin minä.

Tuleeko kaupassa käymisestä siis elämäntapa siinä vaiheessa kun saa lapsia? Vau. Mä kyllä edelleen käyn kaupassa ihan vaan ostamassa sen minkä tarvitsen. Näin tein myös lapsettomana sinkkuna. Ihan sama mikä kauppa, kunhan tarvittavat asiat löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme