Sinä haluttoman kumppanin puoliso, ajatteletko koskaan, että
seuraavassa suhteessa se "muuten ihan täydellinen" kumppanisi todennäköisesti haluaa seksiä paljon ja monipuolisesti.
Tiedän tämän kokemuksesta. Minulla on ollut kolme yli vuoden parisuhdetta, ja kaikkien näiden naisten harrastin enemmän seksiä kuin mitä heillä oli tehnyt mieli edellisessä suhteessaan. Paljon opetin heille myös uusia juttuja, jotka olivat ehdoton ei aikaisemmassa suhteissaan (peppuseksi, sitominen, seksi julkisella paikalla jne.)
Jos kumppanisi on haluton, hän on todennäköisesti vain haluton SINUA KOHTAAN. Tämä kannattaa pitää mielessä, kun tekee päätöstä suhteen lopettamisesta tai jatkamisesta.
Kommentit (36)
Olen ajatellut ja tämä ajatus johtikin sitten eroon. En ole kysynyt, miten eksälläni menee uudessa suhteessaan, en suoraan sanottuna halua tietää. Oma seksielämäni on paljon parempaa, eli seksiä harrastan kerran parissa kuukaudessa. :D
Tietävätkö nämä haluttomat sen itse sisimmässään?
Tuossa on varmasti perää. Asiasta olisi silti hyvä keskustella eikä lakaista sitä maton alle.
Ap opetti, just joo. Oikee seksiguru :D
Miesten ei silti kannata lähteä palvomaan maata naisen jalkojen alla vain ja ainoastaan seksin takia. Puolisoiden tulee olla yhdenvertaisia.
Löytyy varmasti erilaisia miehiä kuin naisiakin, jotka jaksavat ymmärtää kumppaniaan ja ongelmia ratkotaan yhdessä.
Kyllä mä tuo tiedän. Ennen meillä oli paljon seksiä, mutta ei enää. Ja eiköhän tosiasia ole se, ettei me vain enää oikein haluta toisiamme. Kuitenkin ainakin mä harrastan edelleen usein omaa kivaa ja fantasioin seksistä, mutta oma puoliso ei jaksa oikein sytyttää. Suostun kylläkin aina seksiin, jos hän harva se kerta ehdottaa. En haluaisi parisuhteemme näivettyvän kokonaan. Miten tähän saisi intohimoa lisää?
Eiköhän kaikissa suhteissa ole se ensihuuma ja kanivaihe, myös niissä, jotka solmitaan edellisen suhteen päätyttyä. Jos jatkuvaa seksuaalista ilotulitusta haluaa, niin siihen varmin keino varmaan olisikin noiden sarjasuhteiden harrastaminen.
Onko niistä sitten pitkän ja muuten tyydyttävän, emotionaalisesti ja aineellisesti odotukset täyttävän, mutta seksiköyhän liiton korvaajaksi onkin sitten jo toinen juttu ja riippuu siitä, mitä itsekukin arvostaa.
Ukko-Lode kirjoitti:
Eiköhän kaikissa suhteissa ole se ensihuuma ja kanivaihe, myös niissä, jotka solmitaan edellisen suhteen päätyttyä. Jos jatkuvaa seksuaalista ilotulitusta haluaa, niin siihen varmin keino varmaan olisikin noiden sarjasuhteiden harrastaminen.
Onko niistä sitten pitkän ja muuten tyydyttävän, emotionaalisesti ja aineellisesti odotukset täyttävän, mutta seksiköyhän liiton korvaajaksi onkin sitten jo toinen juttu ja riippuu siitä, mitä itsekukin arvostaa.
Sinulla ei selvästikään ole kokemusta pitkästä parisuhteesta, jossa seksiä harrastetaan monta kertaa viikossa vielä vuosienkin jälkeen.
Ukko-Lode kirjoitti:
Liitto, josta puuttuu seksi, ei voi olla minusta emotionaalisesti tyydyttävä. Haluan, että kumppanini haluaa, ihailee ja rakastaa minua seksuaalisesti, ei vain kaverina.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä tuo tiedän. Ennen meillä oli paljon seksiä, mutta ei enää. Ja eiköhän tosiasia ole se, ettei me vain enää oikein haluta toisiamme. Kuitenkin ainakin mä harrastan edelleen usein omaa kivaa ja fantasioin seksistä, mutta oma puoliso ei jaksa oikein sytyttää. Suostun kylläkin aina seksiin, jos hän harva se kerta ehdottaa. En haluaisi parisuhteemme näivettyvän kokonaan. Miten tähän saisi intohimoa lisää?
Kyllä se vain tarvitsisi saada sitä omaa kivaa vähemmälle niin sitten sitä intohimoakin pulpahtaa esiin jostain kummasta.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on varmasti perää. Asiasta olisi silti hyvä keskustella eikä lakaista sitä maton alle.
Peppuseksissä on perää, ja siitä kannattaa puhua ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vain tarvitsisi saada sitä omaa kivaa vähemmälle niin sitten sitä intohimoakin pulpahtaa esiin jostain kummasta.
Käsität väärin. Seksihaluja löytyy, muttei omaa puolisoa kohtaan enää. Kyllä mä ennenkin olen itsetyydyttänyt, eikä sillä ollut vaikutusta seksin määrään kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ap opetti, just joo. Oikee seksiguru :D
Opetin kyllä. Onko sinulla ongelma tämän asian kanssa?
Miten joku voi olla suhteessa, jossa kumppani ei rakasta niin kuin kumppania kuuluu rakastaa? Eikö tuo tuhoa itsetunnon?
Kolme yli vuoden suhdetta. Eli ei yhtäkään ainoaa pitkää parisuhdetta. Ap, olet siis sellainen, että kalastelet ne ihmiset, joita ei ole huomioitu tarpeeksi sek*in saralla ja sitten kun olet opettanut sun tiedot ja taidot, niin on aika siirtyä seuraavaan kohteeseen. Eli sulla ei kehity mitkään emotionaaliset tunteet kumppania kohtaan, vain sek*in opettaminen on se juttu.
Vierailija kirjoitti:
Kolme yli vuoden suhdetta. Eli ei yhtäkään ainoaa pitkää parisuhdetta. Ap, olet siis sellainen, että kalastelet ne ihmiset, joita ei ole huomioitu tarpeeksi sek*in saralla ja sitten kun olet opettanut sun tiedot ja taidot, niin on aika siirtyä seuraavaan kohteeseen. Eli sulla ei kehity mitkään emotionaaliset tunteet kumppania kohtaan, vain sek*in opettaminen on se juttu.
Mahtavia nämä kahteen virkkeeseen perustuvat viiden pennin persoonallisuusanalyysit, joita tältä palstalta saa lukea. Edhdottoamasti viihdyttävintä antia. Ei muuta kuin keväällä Helsingin yliopiston psykan pääsykokeisiin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavia nämä kahteen virkkeeseen perustuvat viiden pennin persoonallisuusanalyysit, joita tältä palstalta saa lukea. Edhdottoamasti viihdyttävintä antia. Ei muuta kuin keväällä Helsingin yliopiston psykan pääsykokeisiin. :D
Minä en vain pidä vuoden suhteita vielä sellaisena, että oppisi tuntemaan toisen. Siinä eletään vasta kuherrusaikaa, jossa sek*iä on paljon. Tule kertomaan asiaasi tänne sitten, kun olet elänyt 10-20 vuotta saman ihmisen kanssa saman katon alla. Sitten vasta otan tosissaan tällaisen aloituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en vain pidä vuoden suhteita vielä sellaisena, että oppisi tuntemaan toisen. Siinä eletään vasta kuherrusaikaa, jossa sek*iä on paljon. Tule kertomaan asiaasi tänne sitten, kun olet elänyt 10-20 vuotta saman ihmisen kanssa saman katon alla. Sitten vasta otan tosissaan tällaisen aloituksen.
Olen eri kuin Ap, mutta mikä trauma sulla on seksiin liittyen kun et edes kykene kirjoittamaan sanaa SEKSI ilman sensurointia? Aikuinen ihminen :D
Tämä!!