Sinä haluttoman kumppanin puoliso, ajatteletko koskaan, että
seuraavassa suhteessa se "muuten ihan täydellinen" kumppanisi todennäköisesti haluaa seksiä paljon ja monipuolisesti.
Tiedän tämän kokemuksesta. Minulla on ollut kolme yli vuoden parisuhdetta, ja kaikkien näiden naisten harrastin enemmän seksiä kuin mitä heillä oli tehnyt mieli edellisessä suhteessaan. Paljon opetin heille myös uusia juttuja, jotka olivat ehdoton ei aikaisemmassa suhteissaan (peppuseksi, sitominen, seksi julkisella paikalla jne.)
Jos kumppanisi on haluton, hän on todennäköisesti vain haluton SINUA KOHTAAN. Tämä kannattaa pitää mielessä, kun tekee päätöstä suhteen lopettamisesta tai jatkamisesta.
Kommentit (36)
Opetelkaa rakastamaan, kunnoittamaan ja vaalimaan intiimiyttä, se on tie tyydyttävään seksiin, ei alkuhuuma.
Eron jälkeen minusta tuli ihan mahdoton seksihirmu. Uusi tuttavuus oli kyllä mielissään. Ex-miehen kanssa ei tehnyt yhtään mieli seksiä loppuaikana. Silloin ajattelin, että en enää ikinä halua seksiä, mutta toisin kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme yli vuoden suhdetta. Eli ei yhtäkään ainoaa pitkää parisuhdetta. Ap, olet siis sellainen, että kalastelet ne ihmiset, joita ei ole huomioitu tarpeeksi sek*in saralla ja sitten kun olet opettanut sun tiedot ja taidot, niin on aika siirtyä seuraavaan kohteeseen. Eli sulla ei kehity mitkään emotionaaliset tunteet kumppania kohtaan, vain sek*in opettaminen on se juttu.
Mahtavia nämä kahteen virkkeeseen perustuvat viiden pennin persoonallisuusanalyysit, joita tältä palstalta saa lukea. Edhdottoamasti viihdyttävintä antia. Ei muuta kuin keväällä Helsingin yliopiston psykan pääsykokeisiin. :D
Minä en vain pidä vuoden suhteita vielä sellaisena, että oppisi tuntemaan toisen. Siinä eletään vasta kuherrusaikaa, jossa sek*iä on paljon. Tule kertomaan asiaasi tänne sitten, kun olet elänyt 10-20 vuotta saman ihmisen kanssa saman katon alla. Sitten vasta otan tosissaan tällaisen aloituksen.
Mistä sinä tiedät, ettei aloittajalle ole yli kymmenen vuoden suhdetta takana?
Vierailija kirjoitti:
Opetelkaa rakastamaan, kunnoittamaan ja vaalimaan intiimiyttä, se on tie tyydyttävään seksiin, ei alkuhuuma.
Meillä mies rakastaa ja kunnioittaa liikaakin. Seksiä ei vain halua. Ei kuulemma tarvitse sellaisia puuhia.
Olen seximestari, oikea Fabio.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme yli vuoden suhdetta. Eli ei yhtäkään ainoaa pitkää parisuhdetta. Ap, olet siis sellainen, että kalastelet ne ihmiset, joita ei ole huomioitu tarpeeksi sek*in saralla ja sitten kun olet opettanut sun tiedot ja taidot, niin on aika siirtyä seuraavaan kohteeseen. Eli sulla ei kehity mitkään emotionaaliset tunteet kumppania kohtaan, vain sek*in opettaminen on se juttu.
Mahtavia nämä kahteen virkkeeseen perustuvat viiden pennin persoonallisuusanalyysit, joita tältä palstalta saa lukea. Edhdottoamasti viihdyttävintä antia. Ei muuta kuin keväällä Helsingin yliopiston psykan pääsykokeisiin. :D
Minä en vain pidä vuoden suhteita vielä sellaisena, että oppisi tuntemaan toisen. Siinä eletään vasta kuherrusaikaa, jossa sek*iä on paljon. Tule kertomaan asiaasi tänne sitten, kun olet elänyt 10-20 vuotta saman ihmisen kanssa saman katon alla. Sitten vasta otan tosissaan tällaisen aloituksen.
Siinähän se aloituksessa luki.
Kaikki nainen himoitsee minun 10cm pro-penis.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetun ymmärtäminen ei ole ainakaan erityistaitosi.
Jollekulle pihtarille taisi mennä tunteisiin, kun täytyy alkaa esiintymään aloittajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme yli vuoden suhdetta ei tarkoita, että niistä yksikään on ollut 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme yli vuoden suhdetta ei tarkoita, että niistä yksikään on ollut 10 vuotta.
???
Aloittajalla on voinut olla esimerkiksi yksi kahden vuoden suhde, yksi kolmen vuoden suhde ja yksi kymmenen vuoden suhde. Siinä on kolme yli vuoden suhdetta. Täysin ,ahdollinen parisuhdehistoria aikuiselle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Ukko-Lode kirjoitti:
Eiköhän kaikissa suhteissa ole se ensihuuma ja kanivaihe, myös niissä, jotka solmitaan edellisen suhteen päätyttyä. Jos jatkuvaa seksuaalista ilotulitusta haluaa, niin siihen varmin keino varmaan olisikin noiden sarjasuhteiden harrastaminen.
Onko niistä sitten pitkän ja muuten tyydyttävän, emotionaalisesti ja aineellisesti odotukset täyttävän, mutta seksiköyhän liiton korvaajaksi onkin sitten jo toinen juttu ja riippuu siitä, mitä itsekukin arvostaa.
Sinulla ei selvästikään ole kokemusta pitkästä parisuhteesta, jossa seksiä harrastetaan monta kertaa viikossa vielä vuosienkin jälkeen.
Ei olekaan. Kokemus on kolmisenkymmentä vuotta jatkuneesta selibaatista muuten hyvin onnellisessa suhteessa. Hyvin menee, kun siihen tottuu ja asennoituu oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kumppanisi on haluton, hän on todennäköisesti vain haluton SINUA KOHTAAN.
Tämä!!
Niin on, minua kohtaan. Ja onhan se aika perkeleellistä muistella niinden satunnaishoitojen kännipuheluita, joissa naiset itkivät kuinka olin hyvä panemaan ja miksi mun piti vakiintua kun olin ennen sitä niin aina näppärästi saatavilla....
Vierailija kirjoitti:
Ukko-Lode kirjoitti:
Eiköhän kaikissa suhteissa ole se ensihuuma ja kanivaihe, myös niissä, jotka solmitaan edellisen suhteen päätyttyä. Jos jatkuvaa seksuaalista ilotulitusta haluaa, niin siihen varmin keino varmaan olisikin noiden sarjasuhteiden harrastaminen.
Onko niistä sitten pitkän ja muuten tyydyttävän, emotionaalisesti ja aineellisesti odotukset täyttävän, mutta seksiköyhän liiton korvaajaksi onkin sitten jo toinen juttu ja riippuu siitä, mitä itsekukin arvostaa.
Liitto, josta puuttuu seksi, ei voi olla minusta emotionaalisesti tyydyttävä. Haluan, että kumppanini haluaa, ihailee ja rakastaa minua seksuaalisesti, ei vain kaverina.
Kun halujen epäsuhta koskee tutkimusten mukaan noin puolta suomalaisista parisuhteista, niin voi pitää ihan onnenkantamoisena, jos se haluton puoliso on mukava, hänen kanssaan huumorintaju käy yksiin, hän osoittautuu luotettavaksi taistelupariksi elon koitoksissa, saa rahan riittämään ja syö yhdessä niin makean kuin karvaan. Näillä aamuilla ne kiihkeimmät seksihalut olisivat varmaan menneet joka tapauksessa halukkaammaltakin parilta, mutta noilla luettelemillani avuilla on pysyvä arvonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies rakastaa ja kunnioittaa liikaakin. Seksiä ei vain halua. Ei kuulemma tarvitse sellaisia puuhia.
Mulla on myös tällainen.
Ja pitkäaikainen rakastaja.
Jos nainen ei halua miestä, on miehen todellakin syytä katsoa peiliin! Exäni peseytyi jokapäivä mutta voi luoja kun ei osannut pestä kaluaan vaan aina karmaiseva haju..Ihan oikeasti. Viisi vuotta. Itse sheivasin aina ja peseydyin usein myös juuri ennen seksiä. Liukkaria piti käyttää koska en todellakaan kiihottunut siitä hajusta. Nyt uuden miehen kanssa on ihanaa seksiä. Kostun ja nautin!