Tavallisen näköinen nainen ja lapsi varasti kauppakassini
kävelin koiran ja painavan kauppakassin kanssa auraamattomalla jälkakäytävällä. Niitä näitä jutellen nainen tuli 3v lapsen kanssa pulkalla viereen ja ehdotti ottaisiko kauppakassin kyytiin ettei tarvitse kantaa ja lähti juoksemaan.
Olin niin pölläsmystynyt etten tiennyt mitä tehdä..kai tarpeeseen otti kun noin kehtasi tehdä.
Kommentit (18)
Ota yhteys iltapäivälehteen niin saat hetken paistatella julkisuudessa.
Taisi olla epätoivoinem, mutta röyhkeäähän tuo silti oli. Mutta etkö yrittänyt saada häntä kiinni? Luulisi ettei kovin kovaa pääsisi, jos vetää painavaa pulkkaa.
Etkö osaa juosta? Minä olisin osannut.
Olisit päästänyt koiran irti *puskii*
Anteeksi, mutta en voi kun nauraa.
En usko. Kolme vuotiaan kanssa ei lumessa pitkälle pötkitä.
Niin, miksi koira ei ottanut kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Et sitten saanut juoksemalla kiinni pulkkaa vetävää naista?
Ketään ei huolestuta se että opetetaan lapselle että varastaminen ok? Ap, miksi et ottanut kiinni? Itse olisin lyönyt katuun. Tosin mä en luota tuntemattomiin ihmisiin yhtään etenkään noin paljoa, toivottavasti et sinäkään enää.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se oli naiseksi naamioitunut vetokoira. Nehän on persoja ruualle.
Vierailija kirjoitti:
Itse oletin että se lapsi on siellä pulkassa myös.
Toisaalta jos AP olisi saanut tämän vuoden äipän kiinni, niin äipän ei olisi tarvinnut kuin alkaa huutamaan apua ja selvähän se on että ihmiset hyökkäävät lapsen kanssa olevan naisen avuksi (olettaen että joku tekee jotain, eivätkä vain katsele muualle ja yritä olla huomaamatta).
Siinähän ap olisi kuitilla voinut todistaa ostosten kuuluvan hänelle ja jos olisi poliisit mainittu, varas tuskin olisi halunnut jäädä paikalle selvittämään asiaa.
No koira on 9kg sylikoira, 14v, pelästyi tilannetta, ei ole kiinni juoksijaksi.
Itsellä oli tänään huono päivä ja verenpaine korkealla, en todellakaan lähtenyt terveyteni kaupalla kiinni juoksemaan.
Sääliksi kävi lasta jolle äiti opettaa varastamisen mutta saivatpa ainakin ruokaa.
ap
Ihmisten röyhkeydellä ei ole enää mitään rajaa. Täälläkin varastettiin vanhukselta kauppakassi ja se mummo järkyttyi pahasti.
Oisin hypännyt sinne pulkkaan mukaan, jos mulle ois käynyt noin.
olisi kiva tietää kaupunki? tuskin ekaa kertaa oli asialla, varmasti tekee noin useinkin.
Vierailija kirjoitti:
No koira on 9kg sylikoira, 14v, pelästyi tilannetta, ei ole kiinni juoksijaksi.
Itsellä oli tänään huono päivä ja verenpaine korkealla, en todellakaan lähtenyt terveyteni kaupalla kiinni juoksemaan.
Sääliksi kävi lasta jolle äiti opettaa varastamisen mutta saivatpa ainakin ruokaa.
ap
Olet hieno ihminen kaikesta huolimatta, vaikka sinulta juuri varastettiin ruokakassi.
Kertoo paljon suomen huonosta tilasta missä eletään jos joillain ei ole edes varaa ruokaan. Teki silti väärin, ehdottomasti.
Jos tämä ei ole provo niin toivon sulle kaikkea hyvää.
Et sitten saanut juoksemalla kiinni pulkkaa vetävää naista?