Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Idiootti kuntatyönantaja!

Vierailija
08.02.2018 |

KIKY- sopimukseen neuvoteltiin lomarahaleikkaus. Ei sitä pidä millään korvata työntekijöille. Kuitenkin kuntatyönantaja neuvottelee asiasta.

https://yle.fi/uutiset/3-10065301

Kyllä vi**u alkaa mennä maku tästä touhusta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hiljaa, minä maksan sinun palkkasi  enkä  halua maksaa enää lisää veroja

t: yksityiset alat.

Vierailija
2/13 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta työttömyyspäivärahaankaan ei pitänyt hallituksen koskea. Olisi miettinyt mitä tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestä ylivoimallasi kaikki kuntapuolen hoitamat palvelut samntien.

Ja etenkin tekijät.

Rupee mummoa hukkua paskaan ja pentua parkua vaippa pullolaan kun isi tekee RAHAA samaan aikaan.

Idiootti.

Vierailija
4/13 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus perui itse kikyn koskemalla työttömyysturvaan, eli varmaan otetaan lomarahat takaisin, korkoineen.

Vierailija
5/13 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntatyönantaja neuvottelee itse itselleen palkankorotukset, ja kun myöntyy kuntatyöntekijöiden vaatimuksiin niin helppoa myöntyä itselleen.

Avoimen veronmaksajat pieree taas verta kun tehdään ylikalliita ratkaisuja, jota me veronmaksajat ei kyetä kustantamaan. Taas kusi jonkun aikaa lämmittää kuntatyönantajien ja -työntekijöiden housuissa, mutta lopulta tulee taas tosi kylmä.

Mikään ei tässä maassa muutu.On ihan sama ollaanko eurossa vai ulkopuolella, kun johtoporukka on niin kyvytöntä.

Vierailija
6/13 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkut tälle kuntatyönantajien puolesta neuvottelijalle pitäisi antaa, kuten potkut sai Pukkinenkin EK:sta kun oli kyvytön paska.

ap.

Vierailija
7/13 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuntalaiset hoitaa sun ja perheesi kuntoon, kun teitä vähän masentaa, kun joutuu maksaan veroja. Lisää hyvää argumenttii?

Vierailija
8/13 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kiky mitätöitynyt siinä, kun työttömiltä leikataan.

Vierailija
9/13 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se raha on osa meidän palkkaa, joka ei muutenkaan päätä huimaa. T. Siivooja 11.45€/ tunti.

Vierailija
10/13 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjestä ylivoimallasi kaikki kuntapuolen hoitamat palvelut samntien.

Ja etenkin tekijät.

Rupee mummoa hukkua paskaan ja pentua parkua vaippa pullolaan kun isi tekee RAHAA samaan aikaan.

Idiootti.

Pata kattilaa soimaa, ja taas ollaan kahvikämpässä somettamassa ja palkallisilla päiväunilla.

Vierailija
11/13 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus ei pitänyt omaa puoltaan sopimuksesta kun leikkasi työttömien tukia ja heikensi heidän olojaan aktiivimallilla, jota edes Kelan ja TE-palveluiden asiantuntijat eivät osaa soveltaa kun minkäänlaista ohjeistusta koko malliin ei ole olemassakaan.

Vierailija
12/13 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnan työntekijöistä vain joka toinen pois ja sitten katsotaan uudestaan palkankorotuksia. Jos ei työt maistu niin pihalle. Työttömiä piisaa niihinkin hommiin. 

Ensin vain kaikille  irtisanomisilmoitukset kouraan. Tästä lähtee yhteiskunta nousuun. Istumalakkoilijat pois työpaikoilta häiritsemästä ja näitä kunnissa riittää.

Vierailija
13/13 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä hallitus sai aikaan KIKY-sopimuksen ja sitten homma pari vuotta myöhemmin mitätöidään kuntatyönantajien toimesta.

Hallituksen pitää vähentää edelleen kuntien tukemista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi