Oletko huolissasi Suomen tulevaisuudesta?
Mitä mieltä olette Suomen tulevaisuudennäkymistä? Tällä tarkoitan, että jos Suomi velkaantuu lisää, niin sosiaaliturvajärjestelmä puretaan.
Huolettaako teitä se, että mikäli nykykehitys jatkuu, niin karkeasti arvioiden n. 20% kansasta tienaa kaiken rahan ja omaisuuden ja loput 80% joutuvat elämään muruilla?
Olen itse korkeakoulutettu pk-seudulta ja olen huolissani meistä kaikista. Meille 30-vuotiaille tuntuu mahdottomalta hankkia koskaan omaa normaali asuntoa, tienata rahaa säästöön tai saavuttaa niitä asioita, joita vanhemmat sukupolvet ovat saavuttaneet perusasioina. Asia ovat tietysti toisin jos olet juristi, lääkäri tai miespuolinen vaativampien asioiden duunari, silloin asiat ovat oikein hyvin!
Suomi ja maailma on rikkaampi kuin koskaan, mutta "meillä ei ole varaa" tuntuu olevan aikamme yleisin lause.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Älä sure, ei meille tavallisille pulliaisille ja yrittäjille jää mitään käteen kymmenien vuosien työstä, kärvistellään alle 1000€ eläkkeellä siitäkin verottaja syö osansa.
Demarit jatkaa tuhoisaa linjaansa masinoimillaa lakoilla tehden suurta vahinkoa yhteiskunnalle. Nämä vaan elää ruususenuniaan kuvitellen että ”kyllä sitä rahaa aina jostakin tulee”.
Miten hyvä maa tämä suomi olisikaan ilma demareita.
Myöskin kokoomus on suvakkipuolue
Älä sure, ei meille tavallisille pulliaisille ja yrittäjille jää mitään käteen kymmenien vuosien työstä, kärvistellään alle 1000€ eläkkeellä siitäkin verottaja syö osansa.
Demarit jatkaa tuhoisaa linjaansa masinoimillaa lakoilla tehden suurta vahinkoa yhteiskunnalle. Nämä vaan elää ruususenuniaan kuvitellen että ”kyllä sitä rahaa aina jostakin tulee”.
Miten hyvä maa tämä suomi olisikaan ilma demareita.