Mies, mitä mieltä jos naisella fb kuvassa tupakka huulessa?
Millaisen kuvan antaa? "coolin" vai luotaantyöntävän, vai jotain siltä väliltä?
Kommentit (77)
Röökaajat on alinta kastia. 10 vuotta eteenpäin ja on ryppyinen iho, keltamustat hampaat ja tupakkayskä.
"Millaisen kuvan antaa? "coolin" vai luotaantyöntävän, vai jotain siltä väliltä?"
Erittäin luotaantyöntävän. On kyllä niin wt-kamitsua kun vaan olla voi. Siihen vielä höystöksi läjä tatuointeja ja lävistyksiä ja silikonia sinne sun tänne, niin voiko enää mitään luotaantyöntävämpää olla?
Lävistykset ja silikonit on kyllä luotaan työntäviä, mutta tupakointi naisella on niin coolin näköistä
Itsevarma ja röyhkeä röyhyttely on kyllä tosi coolin näköistä.. Muistan joskus aikoinaan taksissa antaneeni kyydin ilmaiseksi, kun uskomattoman näytti nainen pisti palamaan kesken matkan.
Ehdottomasti villin ja coolin itsevarman kuvan
Aivan yhdentekevää jos löytyy lapsinaisvartalo aikuisnännein ja kimakka ääni
Rumasetämies55, länsirannikko
*Ottaa vtun pitkän & paksun kepin ja työntää kauemmas haisemaan*
Tyylikästä se kyllä on, mutta kallista.. Olen nyt Korona aikana jeesannut viittä tyttöä tupakka kuluissa, niin kyllä tuntuu hyvätuloisellakin.
Tupakointi?
Oikeasti, vuonna 2020?
Satunnainen seurassa poltto OK, joka päivä/kuukausi röökaava aikuinen on jotenkin lapsen tasolle jäänyt reppana.
Ei maistu minulle, varsinkaan se kusenkatkuinen haju.
Tupakoivat naiset ovat yleensä halukkaampiaja parempia sängyssä, joten on ihan positiivinen asia, jos tupakan näen naisen suussa, vaikka en itse tupakoi.
M32
Eihän uo nyt yleisesti kovin vetoavaa. - Yksi syy merkittävä miksi en ole naamakirjassa on se, että en halua nähdä saati luke miä kaikkea kaikki toistaiseksi fiksuina ja mukavina pitämäni läheiset ihmiset saatava naamakirjan kautta jakaa.
Itsevarmasti muista välittämättä tupakointi on hot..
Coolin jos nuori ja kuuma mimmi tatuoiduilla tisseillä, luontaantyöntävän jos joku vanha ryppyinen harakka.
Riippuu varmaan polttamistavasta ja siitä mieltä se nainen muuten näyttää.
Kuuma mimmi jolla on joko viettelevästi savuke vs. paskasiin verkkareihin pukeunut plösö jolla jolla rööki roikkuu suupielestä.
Hiukan on eroa mielikuvassa. Muuten en tupakoinnista niin välitä.
Mikään ei ole seksikkäämpää kuin pitkissä lakatuissa kynsissä palava savuke ja punaisten huulten välistä kiemurteleva savu.
Mä ainakin poltan mielelläni jonkun hyvätuloisen rahoilla, jos vaan maksaja löytyy.
Voitte olla varmoja että omatunto ei soimaa pätkääkään, vaikka kuin nostaisivat hintoja.