Mies, mitä mieltä jos naisella fb kuvassa tupakka huulessa?
Millaisen kuvan antaa? "coolin" vai luotaantyöntävän, vai jotain siltä väliltä?
Kommentit (77)
Ei jatkoon. Tupakoinnin voisin sietää mutta kuvissa poseeraminen rööki huulessa on niin wt-touhua.
Iso miinus kuten tatuoinnit ja lävistykset (paitsi korvakorut), tappaa tehokkaasti kiinnostuksen.
Oletko laskenu paljon maksaa, kun alat kymmenen ketjupolttajan röökit maksamaan?
Voisin polttaa sikarin mikä on käynyt naisen sisällä. Täällä naisia ketä kiinnostaisi tulla sikarihuoneelleni tupruttelemaan? Voin myös tulla luoksesi, minulla minivani minkä sisällä tilaa ja sänky.
Kertoo ettei pelkää kuolemaa ja tiedostaa että kuolema tulee kuitenkin.
Nykyään on kaikenlaisia terveyspellejä jotka kuvittelevat että kuoleman voi ohittaa tekemällä niin ja näin asioita elämässään.
Eivät he tajua yhtään mistään mitään.
Tupakointi on pelottavaa ja itsevarmaa toimintaa. Se kertoo että ihminen tiedostaa omat yksilönvapautensa ja sauhuttaa menemään pelottomasti kohtuudella!
Siinähän polttaa.
Miksi minun pitäisi muodostaa jykevä mielipiteeni hänestä?
Tupakointi on vanhanaikaista. Nykyään on tyylikkäämpää kantaa uusinta ja kalleinta älypuhelinta ja tietää mikä kampaus ja väri on sillä viikolla muotia.
Parempi se kuin kakkapökäle huulessa.
Instagramissa on #smokingbabes# tyylisiä hastageja, joiden takaa löytyy nuoria ja kauniita naisia tupakka kädessä tai suussa. Kuvat ovat seksikkäitä ja taiteellisia. Ikävä kyllä yhtä upeaa vaikutelmaa ei anna Facebookissa Pirjo 42vee vetäessään röökiä huoltoaseman pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Oletko laskenu paljon maksaa, kun alat kymmenen ketjupolttajan röökit maksamaan?
Vtun kallista, mutta miten se tähän liittyy?
Ei se liitykkään, kun koko homman idea on polttaa rahaa naisten röökeihin. Voitin vähän ylimääräistä ja ärsyttää ihmisten ryöstäminen röökistä. Tyylikkäiden naisten polttaminen on jotenkin erittäin tyylikästä..
Joten viestiä vaan Charger81@suomi24.fi
Rööki kauniin naisen huulessa kertoo vaan tyylikkyydestä ja itsevarmuudesta.
Hyvä kun saatiin innokas maksaja tänne. Itse ainakin poltan niin paljon, että tuloilla tekee tiukkaa ja mieluummin sitä toisten rahaa tuhlaa..
Wt-touhua olla kuviassa rööki huulessa!
Kyseessähän on wt/persu. Inhoan heikäläisiä luonnostani.
Hyi helvetti.
Erittäin coolin varsinkin nuoremmilla naisilla..