Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunpa saisin kokea sen puhtaan ihastumisen tunteen edes vielä kerran elämässäni.

Vierailija
08.02.2018 |

Muistan kun joskus nuorena ihastuin ensimmäisen ja ainoan kerran. Tunne oli mitä huumaavin. Valitettavasti en ole sen jälkeen ihastunut ja rakastunut keneenkään naiseen samalla tavalla. Tämä varmaan kuulostaa muista hassulta mutta haluaisin kokea edes yksipuolisen kokonaisvaltaisen rakastumisen. Tietenkin jos tulee vastakaikua niin sen parempi.
MInussa on varmaan jotain vikaa koska en ole kokenut edellämainittua viimeiseen 20 vuoteen. Varmaan jotain suojamuureja pystyssä enkä siksi voi vaan antaa sydämen mennä tunteen mukana. Tai sitten aivojen kemia ei vaan suosi tämän tyyppistä tunnetilaa.
Mies 40v

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miten paljon tekemisissä naisten kanssa, että miten todennäköistä tämä ihastuminen on?

Vierailija
2/9 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumisen ja rakastumisen tunne tulee ihmisestä sisältä. Ainakin itse olen huomannut, että kun on oikeassa vireessä tulee niitä ihania ihmisiä vastaan. Ja he ihastuvat minuun silloin. Ihastu ensin itseesi, etsi hyvä oloa elämääsi niin varmaan se ihastus tulee myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalielämän menoon kuuluvalla satunnaisuudella, mutta en juuri tuppaudu vartavasten naisten seuraan.

Vierailija
4/9 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, mieti tarkkaan mitä toivot, se voi pian toteutua. Itse olen kärsinyt viimeiset 7 kk tuskallisesta yksipuoleisesta ihastumisesta ja voin kertoa että se tuntuu kidutukselta. Tässä ei ole yleensä yhtään mitään ihanaa ja antaisin aika paljon että pääsisin tästä eroon.

Vierailija
5/9 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, mieti tarkkaan mitä toivot, se voi pian toteutua. Itse olen kärsinyt viimeiset 7 kk tuskallisesta yksipuoleisesta ihastumisesta ja voin kertoa että se tuntuu kidutukselta. Tässä ei ole yleensä yhtään mitään ihanaa ja antaisin aika paljon että pääsisin tästä eroon.

Meinasin juuri samaa sanoa, että paljon parempi olisi kun ei olisi tätä yksipuolista tunnetta.

M35

Vierailija
6/9 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä oikeita ihastumisia ja rakastumisia montaa kertaa elämässä koe. En usko pätkääkään mihinkään sarjaihastujiin, ei se ole oikeaa tunnetta nähnytkään että on jatkuvasti johonkin olevinaan lääpällään. Kyllä se toinen ihastus voi sulle ap sieltä vielä tulla :)

Vierailija
7/9 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa päättää että haluaisinko kokea joskus ihastumisen ja rakastumisen vai en. Toisaalta on ihan karmivaa katsoa sivusta millainen sekoaminen ihmisissä silloin tapahtuu ja mihin kaikkeen se voi johtaa, mutta toisaalta musta tuntuu kuin musta puuttuisi jotain oleellisia paloja kun en koe asioita joita muille elämässä tapahtuu.

Vierailija
8/9 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellaisia vielä tulee. Itsekin koin sellaisen jo aikuisemmalla iällä, ja kun sillä naftaliinista kaivetulla teini-ikäisen sisulla ja tunteella sitten kehitteli sitä ihastustaan ja mielikuvia toisesta ihmisestä kuukausikaupalla, niin metsään mentiin. Lähinnä siksi, että se todellinen ihminen olikin jotain aivan muuta, mutta teiniminä halusi uskotella minulle, että fantasiani ovat totta ja kieltäydyin näkemästä, että ihastukseni ei ollut järin hyvä ja miellyttävä ihminen. Ihastus johti parin vuoden väkivaltaiseen parisuhteeseen.

Teini-iän sokeudessa on puolensa ja puolensa, mutta tuntuuhan se ihastuminen ihanalta, sitä ei voi kieltää!

Vierailija
9/9 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä oikeita ihastumisia ja rakastumisia montaa kertaa elämässä koe. En usko pätkääkään mihinkään sarjaihastujiin, ei se ole oikeaa tunnetta nähnytkään että on jatkuvasti johonkin olevinaan lääpällään. Kyllä se toinen ihastus voi sulle ap sieltä vielä tulla :)

Höpönlöpön, ei ole olemassa yhtä oikeaa, se miksi lapsena/nuorena "ihastuu" useammin on puhdasta naviiuutta, eletään jonkun Disney piirretyn mukaan ja unelmoidaan yhdestä oikeasta. Moni sotkee kiintymyksen ja/tai himon ihastumiseen. Ihminen ihastuu siihen oman pään sisällä olevaan mielikuvaan toisesta, tämän kun tajuaa ei niitä ihastumisiakaan enää tule. Harmi, hattara elämä on kyllä varmasti ihanampaa, mutta todellisuus on aina todellisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan