Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on tullut seurustelun aikana todella komea ja pelkään että lankean

08.02.2018 |

Tää tilanne on todella paha. Koska siis tapasin nykysen naiseni noin vuosi sitten ja rakastan häntä tosi paljon jo ihan pelkästään siksi että huoli tälläisen rumiluksen. Mutta mua itseäni vaivas juurikin se että hän oli minuun verrattuna todella nätti ja aina sain pelätä että hän makaa jonkun komeamman miehen kanssa. No mä tietysti aloin panostaa itseeni käymään salilla kasvatin hiukset muutin vaate tyyliä jne. Nyt viimeisten parin kk aikana yhtäkkiä kaikki työpaikan naiset kokoontuu mun työpisteelle tai jos meen kavereidenkaa baariin naiset vaan tulee juttelemaan ja näin ei oo ikinä ollut. Yritän koko ajan pidätellä itseäni etten heittäisi pientäkään flirttiä takaisin tai pahimmassa tapauksessa päätyisi jonku sänkyyn. Onko täällä ketään kenelle on käynyt tällä tavalla? Koska jos on niin ne kyllä tietää et tää on henkisesti ihan hirveetä, koska rakastan oikeesti naistani. En oo vaan ikinä saanu tällästä huomioo.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on huono itsetunto. Niin mullakin oli, ja lankesin, toistuvasti. Älä leiki tulella, jos olet fiksu. Luultavasti et ole.

Vierailija
2/27 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi on vain se, että vuoden aikana olet taantunut henkisesti ja äo:si on laskenut. Olet yhtä ruma kuin ennenkin ja sisäisesti kuvotus. Flirttaa rauhassa, kaikki pakenevat kyllä tyhmyytesi edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kävi itsellä ja petin monesti. No tässä sitä elellää tällä hekellä yksin ja jälkee päin voi sanoa, että menetinhän hyvän naisen hölmöilyjen takia.

Vierailija
4/27 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli mullakin vähän eri aikajänteellä. Ero tuli minusta johtumattomista syistä, mutta sen jälkeen minulla oli aika kiirettä elää kymmenen vuoden takainen nuoruus uudestaan. Se teki yksinkertaisesti hyvää kasvua itsetunnolle olla kerrankin haluttu. Muutaman vuoden päästä tuntui että olin juoksuni juossut ja tasapaino saavutettu.

Nyt olen vuoden verran seurustellut mitä ihanimman naisen kanssa, jonka kanssa yhdessäolo on niin luonnollista ja täynnä rakkautta, ettei enää muiden mahdollista huomiota edes noteeraa. Tuskin miksikään hirviöksi olen tässä välissä muuttunut, mutta lukiessani kirjoitustasi tajusin, että oma suhtautuminen on muuttunut.

Vierailija
5/27 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten edes voit väittää rakastavasi naisystävääsi, kun edellisessä lauseessa pelkäät lankeavasi? Voin kertoa sulle salaisuuden: jos oikesti rakastat, ei huolta ole. Huomion saamisesta on aika pitkä matka toisen naisen sänkyyn. Tutustuttuasi uuteen ihmiseen voit hänen kanssaan jutella, mutta kannattaa tehdä ihan tietoinen päätös siitä, milloin kannattaa lopettaa. 

Vierailija
6/27 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhkesit sit kukkaan. :D

7/27 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta ota huomioon eri asia jos olet saanu huomiota kaikilta vaikka ihan teinistä lähtien. Sellainen ihminen on tottunut kehuihin ja pystyy sivuuttamaan kaiken. Ja sitten niinkuin minä mua on aina tyyliin haukuttu rumaksi. Ja yhtäkkiä tulee kehuja niin on tilanne nyt vähän eri.

Vierailija
8/27 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Osoitit muille palstamiehille, että siihen ei todellakaan paljon tarvittaisi, että omasta mielestään rumakin mies voisi muuttua naisille näkyväksi. Hiukset, vaatteet, kroppa kuntoon ja vähän itsevarmuutta peliin. Tämä ketju kannattaa bookmarkata, jotta seuraavan kerran kun joku valittaa ettei sillä ole mitään väliä mitä ruma mies tekee, voidaan nostaa tämä esille.

Vierailija
9/27 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tekemä aloitus, kirjoitustyylisi paljastaa. Hoh-hoijjaa.

Vierailija
10/27 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et rakasta jos joudut pidättelemään itseäsi ettet hyppää tuntemattoman kanssa sänkyyn. Päästä naisesi pois rakkaudettomasta suhteesta.

Vierailija
11/27 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP se jaksaa vaihtaa nimimerkkiä ja jatkaa joka toinen päivä sinkkuna ja joka toinen päivä varattuna.

Vierailija
12/27 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen tekemä aloitus, kirjoitustyylisi paljastaa. Hoh-hoijjaa.

Sama pelle, vain nimi vaihtuu...

Vierailija
13/27 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos naisesi kiinnostaa sinua vain siksi, että hän rakastui luuseriin, voisit päästää hänet vapaaksi. 

Vierailija
14/27 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki olet voint ihan fyysisestikin muuttua eduksesi mutta suurempi syy on varmasti se, että epätoivoinen rassukka on muuttunut naisen löydettyään itsevarmemmaksi, iloisemmaksi jne, ja kiinnostaa siksi enemmä naisia. Sitten se toinen. Vähintään "pikkaisen" liioittelua ap:n jutuissa on koska missään työpaikalla kaikki naiset eivät ala parveilla sen vuoksi kenenkään ympärillä että olisi komea tai sitten sen henkilön pitäisi olla Geoger Clooney ja sama pätee baareihin. Se, että joku tulee juttelemaan ei vielä tarkoita että olisi heti sänkyyn hyppäämässä eikä ainakaan sen vuoksi että ap nyt vain on niin hyvännäköinen.

Mies

Vierailija
15/27 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki olet voint ihan fyysisestikin muuttua eduksesi mutta suurempi syy on varmasti se, että epätoivoinen rassukka on muuttunut naisen löydettyään itsevarmemmaksi, iloisemmaksi jne, ja kiinnostaa siksi enemmä naisia. Sitten se toinen. Vähintään "pikkaisen" liioittelua ap:n jutuissa on koska missään työpaikalla kaikki naiset eivät ala parveilla sen vuoksi kenenkään ympärillä että olisi komea tai sitten sen henkilön pitäisi olla Geoger Clooney ja sama pätee baareihin. Se, että joku tulee juttelemaan ei vielä tarkoita että olisi heti sänkyyn hyppäämässä eikä ainakaan sen vuoksi että ap nyt vain on niin hyvännäköinen.

Mies

Ap on alkanut itse naistenmiesteillä, kun sai itsetuntobuustin jonkun huolittua hänet. Nyt hän kuvittelee olevansa jumalan lahja naisille. 

Vierailija
16/27 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanparantaja kirjoitti:

Niin mutta ota huomioon eri asia jos olet saanu huomiota kaikilta vaikka ihan teinistä lähtien. Sellainen ihminen on tottunut kehuihin ja pystyy sivuuttamaan kaiken. Ja sitten niinkuin minä mua on aina tyyliin haukuttu rumaksi. Ja yhtäkkiä tulee kehuja niin on tilanne nyt vähän eri.

Eli "entisillä rumilla" ihmisillä ei ole lainkaan sellaisia asioita kuin moraali, omatunto ja kyky normaaliin yksiavoiseen parisuhteeseen?

Aina sitä oppii jotain uutta...

Kuulostaa yhtä ontuvalta logiikalta kuin perustelisi jollain muinaisella lapsuuden vastoinkäymisellä, että "kun en silloin saanut viikkorahaa niin nyt minulle on ihan sallittua kavaltaa firman rahoja (tms.) koska se on minulle mahdollista...)

Vierailija
17/27 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan ainoa joka ymmärtää sinun tilannettasi täällä.

Olet selvästi puhjennut myöhään kukkaan ja huomio hämmentää ja ehkä piristää.

Ajattele asiaa niin, että ne naiset jotka nyt liehittelevät eivät olisi katsoneetkaan sinua päin , ennen muutostasi.(karua, tiedän) Kun taas nykyinen naisesi näki sinun sisäisen kauneutesi jo ennen muutostasi <3

Toivottavasti et halua pettää tämänlaista naista.

T: N

Vierailija
18/27 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sen voi selittää, että ihan vahingossa tapahtui tämä vahinko, jos semmoinen pääsee tapahtumaan. Eihän miestä voi pitää vastuussa tilanteesta johon hänen ulkonäkönsä on johtanut.

Vierailija
19/27 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousitko nyt siis naisesi tasolle vai vähän ylikin? Jos yli, on ihan luonnollista alkaa katsella parempaa. Kuka sitä enää Ladalla ajelee, jos palkka nousee ja on varaa Mersuun?

Vierailija
20/27 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ne työpaikan naiset uskaltavat vihdoin jutella ap:n kanssa normaalisti, kun tämä on varattu eikä enää vaikuta kuolaavan epätoivoisesti kaikkia naisia. Ap tulkitsee tämän normaalitilan sitten niin, että ne kaikki naiset haluavat häntä. Ehkä kannattaisi tosiaan erota ja kokeilla, millainen naismenestys on sinkkuna, tai ap ei koskaan pysty sitoutuneeseen suhteeseensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä