Vierailija

Itselläni ei ole lapsia, mutta olisi kiva kuulla muiden kokemuksia :) milloin ja miten iski tajuntaan, että se oma nyytti on jo todella iso?

• ylös 1
  • alas 0

Kommentit (12)

Vierailija

Suunnittelivat muuttoa omaan kotiin, hankkivat tietoa, hankkivat työpaikat opiskelun oheen, muuttivat omilleen ja hoitivat kaikki raha-asiat mallikkaasti. 19-20v:nä sitten lähtivät.

Kyllä toi 16v on vielä aika pieni vaikka onkin äitiä 1/2 päätä pidempi (syntyjään keskostyttö :D)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

15 v varasi itse hotellit meille molemmille ulkomaanmatkalle, ensin tutki arvostelut, hinnat ja sijainnin. Kaiken tämän oma-aloitteisesti ja pitämättä sitä itse juuri minään. Siinä kohtaa tajusin että olen mukana lähinnä mahdollistamassa, majoittamassa ja antamassa tukea ja neuvoja jos niitä tarvitaan. Aika vähän.

Vierailija

Teinijutut, muoti, harrastukset ja fanitus ei enään kiinnostanut. Lapsi halusi olla jo itsenäinen ja ottaa koppia aikuisuudesta, muutti radikaalisti pukeutumistaakin aikuisempaan ja hillitympään suuntaan esim vaihtoi hupparit kauluspaitoihin 16-vuotiaana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Teinijutut, muoti, harrastukset ja fanitus ei enään kiinnostanut. Lapsi halusi olla jo itsenäinen ja ottaa koppia aikuisuudesta, muutti radikaalisti pukeutumistaakin aikuisempaan ja hillitympään suuntaan esim vaihtoi hupparit kauluspaitoihin 16-vuotiaana.

Jos lapsi muuttuu radikaalisti, pitäisi huolestua.

Vierailija

Kun ilmoittivat isälleen, minkä asunnon aikovat ostaa saatuaan opiskelupaikan. Isää tarvittiin tarjouksenteossa, jostain syystä 18v nuori ei ollut kiinteistönvälittäjän silmissä potentiaalinen ostaja.

Vierailija

Kotoa pois muutto 18 ja 19 -vuotiaina. Kun he yhtäkkiä haluavatkin itse sisustaa asuntonsa. Ja intoilevat ruoanlaittoasioista ja pyykkäämisistä. Sitä vaan hoksaa, etteivät ole enää niitä koko ajan tappelevia pikkuipanoita.

Vierailija

Toivottavasti lastenne yritys elää ilman teitä on kuin kanan lento ja päätyy perseelleen takaisin teidän alistuksenne valtaan.

Vierailija

Nää on just näitä vähän vinoja onnellisia vanhempia, joiden mielestä lasten on pitänyt hulluna rehkiä kotona kotiorjina vanhempia varten, että osaavat sitten aikuisina elää ilman mammaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.