Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kirjoitellut miehen kanssa yli kuukauden

Vierailija
07.02.2018 |

ja kuulumisia on siis vaihdettu päivittäin. Ei ole ehdottanut tapaamista tai edes maininnut sellaisesta. Onko ihan ajanhukkaa tällainen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin on käynyt noin ja jopa muutaman kerran! Syy: nämä pelimiehet olivat eri tyyppisiä. Yks oli sellainen herkkä taitelija, toinen vitsejä vääntävä koomikko. Kolmas oli sellainen kiltti nörttimies, joka ei ollut erityisen komeakaan. Ärsyttävää oli, kun aluksi annettiin ymmärtää ihan muuta. Helpoimmalla pääsisi jos sanoisivat rehellisesti mitä haluavat eikä johdattaa toista harhaan.

Vierailija
2/16 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä sorru ehdottamaan tapaamista, se on kaltaisellesi hienolle naiselle alentavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero vetelee samalla omaa muijaa kotona, pelittää kymmenien naisten kanss. Joten anna mennä mutta herpers on tarttuva.

Vierailija
4/16 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla pelimiehiä tai sitten vaan haluaa viihdyttää itseään naisten viestejä lukemalla. Tapaaminen mielellään  viikon, parin kuluessa, jos kiinnostaa. Jos on vapaita, tuntuu oudolta vain pelailla toisen kanssa.

Vierailija
5/16 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollaista nyt kannata tietenkään jatkaa, ellet halua että käy kuin itselleni että haaskasin lähes puoli vuotta elämästäni naiseen, joka ei kuitenkaan lopulta halunnut tavata.

Vierailija
6/16 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja kuulumisia on siis vaihdettu päivittäin. Ei ole ehdottanut tapaamista tai edes maininnut sellaisesta. Onko ihan ajanhukkaa tällainen?

Miksi et itse ehdota tapaamista?

Taas tyypillinen nainen joka odottaa että mies tekee kaiken.

Vierailija
7/16 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet käyttäytyvät kuin siat nettideiteillä. Osa kerää naisten kuvia tai kirjoittaa muutaman viestin ja katoaa. Toisaalta parempi kadotakin mahdollisimman pian kuin pitää yllä kiinnostusta viikkokausia. Olenkin alkanut suoraan kysyä, mitä mies on hakemassa. Osa pelästyy kysymystä ja kaikkoaa saman tien. Joku kertoo, että hakee kumppania, mutta ei niin tosissaan. Silloin katoan itse.

Vierailija
8/16 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjaa katsoo mummot ja keski-ikäiset naiset, Aamun kokokohta on kuulla Minna Kuukkaa Radionovalta ja sitten jännitetään illan Vain Elämää jaksoa.

Vierailija
9/16 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos ap jo kirkon laittanut varaukseen? Sentäs jo kuukausi on kirjoiteltu. Melko vakavalta parisuhteelta vaikuttaa.

Vierailija
10/16 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuossa tilanteessa ehdotin miehelle tapaamista ja suostuikin siihen ilomielin. Tapailtiin sen jälkeen jonkin aikaa, mutta kävi ilmi, että mies ei ikinä tehnyt aloitetta ihan sama mistä oli kyse, joten juttu loppui sitten siihen. En tiedä oliko kyse epävarmuudesta, vaikkei miehen käytös muuten sellaista ollutkaan, mutta tiesin etten voisi sellaisen ihmisen kanssa pidemmän päälle jatkaa.

Vierailija
11/16 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaa hyvä tulee.

Vierailija
12/16 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole kiinnostunut kuin kirjoittelusta.

Vierailija
13/16 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chat-toimittaja

Vierailija
14/16 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo tai neitsyt.

Vierailija
15/16 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia ehdotan tapaamista ensimmäisessä viestissäni.

Vierailija
16/16 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tero vetelee samalla omaa muijaa kotona, pelittää kymmenien naisten kanss. Joten anna mennä mutta herpers on tarttuva.

Itselläni vähän tämän kaltainen tuore kokemus. Kirjoiteltiin erään miehen kanssa usean kuukauden ajan ja nähtiin sinä aikana vaan pari kertaa (minun kämpillä, ei ns. oikeilla treffeillä). Mies vaikutti kyllä kiinnostuneelta ja viestitteli aktiivisesti, mutta mitään aloitetta kunnon treffeihin tai suhteen syventämiseen ei silti kuulunut. Lopulta paljastui, että miehellä oli tyttöystävä ja siinä sivussa minun lisäksi muutama muukin "tekstailukaveri".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi