Nilkat paljaana
Annatteko teinityttöjenne/-poikienne kulkea pakkasilla nilkat paljaina? Miksi?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Millähän tavalla vanhemmat muka voisivat sen estää :DD
Ostamalla pitkävartiset kengät talveksi? Samalla auktoriteetillä millä sanotaan kotiintuloajat?
Nuorisomuoti on mitä on. Voi olla myös läpinäkyvät sukkikset alla, mut on eri asia lämmittääkö ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostamalla pitkävartiset kengät talveksi? Samalla auktoriteetillä millä sanotaan kotiintuloajat?
Mä muistan, kun yksi mun kaveri halusi teini-iässä käyttää välikausitakkia talvella. Vanhemmat tietenkin sanoivat, ettei käy, pitää laittaa toppatakki. No, lähdettiin kaverin kanssa illalle kylille. Kaveri laittoi ohuen takin reppuun ja jätti mennessä toppatakin piharakennukseen. Eli tosi paljon auttoi vanhempien auktoriteetti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka on pitkävartiset kengät, ne rullaa housujen lahkeita ylös. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka on pitkävartiset kengät, ne rullaa housujen lahkeita ylös. 😄
Ei nuoriso usko. Muistan itsekin, kun äiti pakotti joskus laittamaan sen ja sen kaulahuivin pipon ym. ja heti kun olin mennyt n. 100 metriä ulkona laitoin ne reppuun, kävelin kaula ja pää paljaana, koska "muoti". :D
Vierailija kirjoitti:
Nuorisomuoti on mitä on. Voi olla myös läpinäkyvät sukkikset alla, mut on eri asia lämmittääkö ne.
Nuoret eivät edes käytä sukkiksia, eivätkä varsinkaan ihonvärisiä.
Itse kyllä käytän, ja siksi minunkin nilkkani joskus näyttävät paljailta, vaikka oikeasti olisikaan. Ohuita ihonvärisiä sukkiksia ei kovin helposti huomaa, eli näyttää vain siltä, ettei ole sukkia.
Talvella tietysti sukkiksetkin on paksummat, enkä vetele tennareilla lumessa.
Teinit pukeutuu vähäisesti mutta oma teini sanoi että ei siellä ulkona olla kylmällä ilmalla.
On siis poika ja nilkat ei ole paljaana.
Ei pipoa, ei hanskoja, ei huoli.
No huhtikuussa jo pyöräillään kouluun. Nyt kulkee bussilla.
Vanhemmat ovat niitä jotka neuvovat ja pitävät kiinni normi jutuista.
Ei tartte olla mitään valtakunnan sovittelijoita.
Teinille talvikengät jalkaan, tai ulos ei asiaa pakkasella ( ei varmasti ainakaan iltaisin ).
Jos iltaisin ja viikonloppuisin ulos meno kiinnostaa, ja varmaan kiinnostaakin, niin sitten vaan pitempää
vartta kenkiin. Täts it.
Sama avuton olo tuntuu vanhemmilla olevan, jos nuori valvoo puolille öin huoneessaan kännykkää
räpläten. Ei mitään ongelmaa, vanhemmat ovat ne, jotka käyvät ottamassa kännykän veks. Piste.
Ja kotiin tuloajoista pidetään kiinni sovituista säännöistä.