Vierailija

Olen minulle uudessa työpaikassa - tiskarina koululla. Kädet ovat tiskivesissä liottamisesta kyynärpäihin asti aivan kuin raastinrautaa hioneet. Perus markettivoidetta ja oliiviöljyä olen kokeillut, mutta iho punertaa silti. Työkaverit sanoivat vaan, että perusvoidetta, mutta laitanko liian vähän/harvoin? Kumi-/lateksiallergiaa minulla ei ole - ei johdu hansikkaista.

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (11)

Vierailija

Paras mitä olen ikinä käyttänyt, on apteekista saatava La Roche-Podayn Cicaplast mains - käsirasva. Itselläni on atooppinen iho ja ihan käteni ovat välillä ihan karmean kuivat, halkeilevat ja kipeät. Ihotautilääkärin rasvojakin on kyllä ja käytän niitäkin kun on pakko, mutta tämä on paras käsikaupparasva ehdottomasti. Perusvoiteet ovat ihan se ja sama käsilleni, niitä on tullut käytettyä pumppupullotolkulla elämäni aikana.

Kokeile siis ihmeessä tuota, pikkuinen 50 ml tuubi riittää pitkään jo ja se mahtuu käsilaukkuunkin kivasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lemon juice & glycerin. Perinteinen ja tosi hyvä voide käsille.

Ääni tälle!

Vierailija

Erisanin käsivoidetiiviste. Edullinen ja riittoisa sekä hajustamaton. Jos käyt Tallinnassa apteekista niin pyydä tuotetta nimeltä kättemääre. Se on ruskeassa lasipullossa ja ennen vanhaan siinä oli vielä seoksen kehittäneen mieslääkärin kuva päällä. Seos on nestemäistä ja pieni pullo riittää pitkään.

Vierailija

Ceraderm apteekista!! On aika paksua, kestää käsissä lämpimällä vedellä pesemisenkin, omalle atooppiselle iholleni ihan täydellinen.

Vierailija

Mene apteekkiin näyttämään käsiäsi, ja pyydä apua farmaseutilta. Niillä on oikeasti aika laaja koulutus, tietää kaikki aineet, mikä auttaa mihinkin ja mikä voide sopii. 

Herttarouva

Body Shopin hamppukäsivoide on täydellinen talvella. Haisee aika p*rseelle mutta toimii halkeileviin käsiin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.