Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tarkoittaa jos mies vastaa pettämiskysymykseen näin

Vierailija
07.02.2018 |

Kysymys oli, että oletko pettänyt. Ja vastaus oli ”Anna mun olla”. Eli on pettänyt mutta ei halua suoraan myöntää? Miksei muuten vastaisi kieltävästi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän sama kuin senaattorilta kysyttiin, oletko ollut uskollinen vaimollesi? Senaattori tuumi hetken ja  vastasi, sangen usein, sangen usein.

Vierailija
2/13 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on palstatotuuden mukaan kehittyneempi tunneäly ja vain autistiset lassukat kyselevät mitä toinen ihminen sanomisillaan tarkoittaa. Ap on siis homo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa. Teillä ei selvästikään ole kivaa yhdessä, on pettänyt tai ei.

Vierailija
4/13 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pettänyt tai on aikeissa. Tai on helvetin vihainen. Oli mitä oli, mutta suhde on menneen talven lumia.

Vierailija
5/13 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo miehesi vastaus kertoo ainakin välimpitämättömyydestä sinua kohtaan, ei välitä keskustella siitä, että epäilet pettämistä. Tuollaiset pettämisepäily ajatukset viestii luottamuksen puutteesta, jos parisuhde on miehellesi tärkeä, niin pitäisi sitä kiinnostaa myös luottamuksen ongelmat/rakentaminen. En voisi koskaan kuvitella, että mun mies vastaisi mulle noin tökerösti noin vakavaan kysymykseen. Enkä minä hänelle.

Vierailija
6/13 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko kerta kun kysyit?

Vierailija
7/13 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On pettänyt tai on aikeissa. Tai on helvetin vihainen. Oli mitä oli, mutta suhde on menneen talven lumia.

Ei vaikuttanut tilanteessa vihaiselta. Suht hiljaisella äänellä sanoi, että anna mun olla. Ei halunnut keskustella. Ap

Vierailija
8/13 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kiusaa miestäsi

Vierailija
9/13 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesko kerta kun kysyit?

Ei olla aikoihin tällaisesta aiheesta keskusteltu. Ap

Vierailija
10/13 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo miehesi vastaus kertoo ainakin välimpitämättömyydestä sinua kohtaan, ei välitä keskustella siitä, että epäilet pettämistä. Tuollaiset pettämisepäily ajatukset viestii luottamuksen puutteesta, jos parisuhde on miehellesi tärkeä, niin pitäisi sitä kiinnostaa myös luottamuksen ongelmat/rakentaminen. En voisi koskaan kuvitella, että mun mies vastaisi mulle noin tökerösti noin vakavaan kysymykseen. Enkä minä hänelle.

Mulle taas tuli mieleen, että erittäin mustasukkainen nainen toistelee näitä kysymyksiä ja tenttaa miestä jatkuvasti ja mies puolestaan on äärimmäisen väsynyt jatkuvaan epäilyyn. Siinä ei paljoa enää kieltämiset ja keskustelut auta, koska ne ei näitä mustasukkaisia rauhoita.

Kumpi vain skenaarioista kyseessä, suhde tuntuu tulleen tiensä päähän.

Vierailija
11/13 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas tuli mieleen, että erittäin mustasukkainen nainen toistelee näitä kysymyksiä ja tenttaa miestä jatkuvasti ja mies puolestaan on äärimmäisen väsynyt jatkuvaan epäilyyn. Siinä ei paljoa enää kieltämiset ja keskustelut auta, koska ne ei näitä mustasukkaisia rauhoita.

Kumpi vain skenaarioista kyseessä, suhde tuntuu tulleen tiensä päähän.

Voi toki olla noinkin, itse sain kuvan, että oli kysynyt kertaluontoisesti. Joka tapauksessa, kommunikaatio suhteessa ei ainakaan pelaa.

Vierailija
12/13 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustaa: Mies oli trimmannut yhtenä viikonloppuna karvojaan ja koitti peitellä ja selitellä asiaa ennenkuin kysyinkään asiasta. Harrastettiin kuitenkin seksiä, jonka jälkeen sain jonkin ajan kuluttua jonkinlaisen hiiva- tai bakteeri-infektion. Mies halusi itsekin käyttää lääkevoidetta, jos bakteeri onkin häneltä tarttunut. Hän mietti varaavansa ajan tautitesteihin. Kaikki tämä oli mielestäni tosi epäilyttävää koska ollaan kuitenkin vuosia oltu yhdessä, joten kysyin sitten suoraan, että oletko pettänyt. Ja siihen sain tuon vastauksen. Ap

Vierailija
13/13 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, näin miesnäkökulmasta se, että pohdit ja tiedustelet asiaa nettipalstalla kertoo siitä, että sinulla voi olla taipumusta paitsi analysoida myös ylianalysoida asioita. Kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää. Mutta toisaalta kyllä, kertomasi perusteella vaikuttaa todellakin siltä, että miehesi pettää, mutta totuus selviää luullakseni paremmin kehonkielestä kuin siitä mitä kysytään ja sanotaan eli siitä mikä tässä julkisessa keskustelussa voi käydä ilmi.