Kysymys naisille.
Olenko täysi pervo sika?
"Makkarin puolella" ollut vähän hiljaista ja
Ehdotin avokille että ostan sille punaisen pitkän peruukin ja sellaisen butt plug ketunhännän,tosin en edes odottanut että työntäisi sitä pyllyyn vaan ihan sinne pildströmiin.
Avokki sai ihan hillittömät raivarit ja haukkui aivan pystyyn,lisäksi sanoi etten saa enää ikinä pil*ua.
Onko tuo nyt oikeasti pervoa ja sairasta,kävisikö tuollainen kenellekään aaveelaiselle?
Toinen oli kun joku aika sitten illalla kuuntelin musiikkia ja tuijottelin nettiä,avokki touhuili jotain ja alkoi vaihtamaan vaatteita,pyysin sitä tanssimaan alasti vähän.
Siitäkin kilahti ihan tolkuttomasti,onko tuollaiset pyynnöt sairaita,pervoja,vi*un tyhmiä ym?
Toivottavasti ketju ei poistu heti koska haluaisin kuulla muidenkin mielipiteitä,pitäisikö alkaa harkita eroa nyt oikeasti?
Kommentit (15)
Joo ei saa edes katsoa naista vuonna 2018 suomessa. Nyt se nappi kiinni pervo sika! Tähän on tultu. Onneksi irakista rahdataan astujia niin ei kuole ihan sukupuuttoon tämä kansa.
Turhan tiukkis muija sulla. Eti itellesi joku kivempi seuraksi. Ja jos on tosissaan sen kanssa, ettei anna enää, tai antaa harvakseltaan, niin mitä muuta syytä tarvit?
Vierailija kirjoitti:
Joo ei saa edes katsoa naista vuonna 2018 suomessa. Nyt se nappi kiinni pervo sika! Tähän on tultu. Onneksi irakista rahdataan astujia niin ei kuole ihan sukupuuttoon tämä kansa.
Paitsi että suomalais-irakilaista lasta ei erota mitenkään irakilaisesta. On nähty. Suomalaiset vaipuu unholaan.
En suuttuisi pyynnöistä. Voisin noita kokeillakin. Mutta teetkö itse naisen pyytämiä asioita, oli sitten seksiin liittyen tai muuten?
Ihan normaalia mielestäni jos jättää sen peruukin pois... Varmaan aika epämukavaa pitää pitkää peruukkia makuuhuoneessa
Ei tuo nyt musta niin pervoa ole. Siis huonolla tavalla ainakaan. Ehkä tuolla sun avokilla olisi joku juttu, mitä se tahtoisi myös kokeilla? Jos koitatte myös avokin haluamia hommia. niin ehkä se vielä suostuisi noihinkin "pervoiluihinkin".
Riippuu. Jos olisit its ollut valmis pukemaan sen peruukin ja plugin niin ei se sitten ollut pervoa. Tai jos olisit itse tanssahdellut vaimolle vähän.
Mulle käy kaikki paitsi ulostejutut,eikä sitä blugiakaan olisi tarvinnut pyllyyn laittaa enkä ole ikinä edes halunnut per*eeseen panna.
Olen yrittänyt asiasta jutella,mutta suuttuu aina eikä halua mitään.
Kerran viikossa pimeässä peiton alla lusikka tai lähetyssaarnaaja siinä se on.
Ei sitä näe alasti kuin saunassa,nyt kun kirjoitettuna lukee,ei tästä taida mitään tulla.
Niin siis otko sä kokeillut pukeutua itse johonkin hupaisan itsikääseen asuun, työntää jotain takapuoleesi ja tanssia vaimolle söpösti?
Olisit ehdottanut sitä ketunhäntää työntämällä sen omaan takapuoleesi ja heiluttelemalla viettelevästi.
Olen itse ostanut peruukin ja ehdotin, että käyttäisin sitä. Meillä on kyllä muutenkin vähän pervo suhde.
N48
En minä ainakaan suuttuisi tuollaisista ehdotuksista, paitsi jos inhoaisin kumppaniani.
Siltä tuo vaikuttaa, syytä en lähde arvuuttelemaan.
Älä huoli, ET ole pervo. Hyvä että ehdotit hauskoja juttuja, mutta sääli ettei toinen tullut vastaan :(
No olisi ehkä kannattanut tuollaiset mieltymykset jutella läpi ennen yhteen muuttamista. Oma moka.