Tekstinkäsittelijän työstä, mitä tarkoittaa
" Valintaperusteena käytetään suoriutumista: suoritteen tavoite on 95 minuuttia/työpäivä ja 30 purettua sanelua/työpäivä."
Tuo tummennettu?
Kommentit (7)
Ja paljonko tuosta urakasta maksetaan?
Ääks, nyt meni ohi.. mutta kiitos, ilmeisesti kuitenkin supervikkelä täytyy olla?
Vierailija kirjoitti:
Ja paljonko tuosta urakasta maksetaan?
2t.
Vierailija kirjoitti:
Ääks, nyt meni ohi.. mutta kiitos, ilmeisesti kuitenkin supervikkelä täytyy olla?
Tämä siis ap
Hus, palkka on noin 2016 e, mutta en ymmärtänyt oikein, saako kaikki jonkun suoritelisän vai vaan joku.. mutta joo, en ole kovin nopea, ei mulle. Kiinnosti vaan tuo käsite, kun en ole koskaan törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on koko päivä pelkkää naputtelua ellet valitse sieltä helposti kirjoitettavia saneluita..
Kun alat tekemään työtä niin opit aika nopeasti välttelemään leikkauskertomuksia ja ulkomaalaisia lääkäreitä.
Nopeiten kirjoitettavat sanelut oli aina suomalaisten lääkäreiden fyst, yle ja psy erikoisalat. Jos valitsee vain noita niin sitten ehtii surfaamaan netissä ja pitämään taukoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä siis ap
Hus, palkka on noin 2016 e, mutta en ymmärtänyt oikein, saako kaikki jonkun suoritelisän vai vaan joku.. mutta joo, en ole kovin nopea, ei mulle. Kiinnosti vaan tuo käsite, kun en ole koskaan törmännyt.
Suoritelisä on jonkun 10% ja siihen joudut kirjoittamaan mielipuolisen paljon/nopeasti joten en itse koskaan edes yrittänyt sitä saada. Itse tein aina tasan 80min..
Hankala selittää niin että sen ymmärtää mutta jos lääkäri sanelee esim 5 minuuttia tekstiä niin sun pitää kirjoittaa niitä 10 kpl että sulla on esim 50 saneluminuuttia kasassa ja niiden kirjoittamiseen menee paljon enemmän aikaa kuin 50min..
Näköjään vaatimukset nousee koko ajan. Kun itse tein työtä 3v sitten niin vaatimus oli 80min päivässä