Vierailija

Miten lasten tapaamiset? Riittääkö aikaa enää lapsille?

• ylös 0
  • alas 4

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

En ole kostanut. Ei ole lapsia.

Tai no, "kissalapsonen" oli, jäi minulle kun exän uusi oli astmaatikko. Tapaamiset järjestyi ongelmitta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En kostanut, en vaan ottanut takaisin kun hetkenpäästä olisis halunnut. Ei ollut vielä lapsia.

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Laitoin lapselle oman sukunimeni, ja etunimen, josta ex ei pitänyt. En vaikeuta tapaamisia.

• ylös 19
  • alas 1
Vierailija

En ole koskaan ymmärtänyt mitä kostamista tuossa olisi. Ei hänellä ole tarkoitus loukata kumppaniaan, vaan hän yksinkertaisesti kiinnostuu jostakin toisesta. Toki se on ikävästi tehty, että pettää, eikä kerro, mutta ei tarkoituksena silti ole loukata toista. Elämä on tehty nauttimista varten, enkä siten voi moralisoida toista liikaa tuollaisesta toiminnasta. Ero tulee kun asia selviää, mutta ei minua kostaminen kiinnosta. Yli erosta ja uutta kohti. 

• ylös 13
  • alas 20
Vierailija

Kostin. Ei lapsia. Oltiin kiehnäisyetäisyydellä ja tein fritsut. Eikä ees laittanut yhtään hanttiin, tauno!

Vierailija

Exäni kostaa, kun jätin hänet toisen miehen vuoksi. Kehui hankkivansa suhteen myös ja hankkikin. Lapsia ei halua tavata. Viettää kaikki viikonloput uuden naisen luona.

Vierailija

Tavaroita viedessään astuin vahingossa hänen ps3 päälle. Kilahti mukavasti :D
Ei lapsia.

• ylös 16
  • alas 9
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En exälle vaan sille naiselle kenet ex valitsi...

Ja meillä ei ollut lapsia kun oltiin vasta parikymppisiä silloin kun ero tuli.

Vierailija

En. Mutta ex kostaa koska halusin erota, ego sai kolauksen. Hällä jo uusi perhekin, mutta kiusaaminen jatkuu edelleen. No, jotkut vaan on sairaita, mutta apua olisin kyllä tarvinnut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kerro miten kostit sille toiselle naiselle?

Makaamalla exän kanssa vuosia eron jälkeen, tosin se nainen ei sitä tiedä mutta mulle riittää että minä tiedän...

petettymuttakuitenkin_tyytyväinen

En ole kostanut enkä usko että tarvitsee: paras kosto on antaa miehen olla sen naisen kanssa, joka on kuulemma aika mustasukkaista ja omista ystävistä eristävää tyyppiä yhteisen ystävämme mukaan jonka kanssa tapaaminen ei ole mennyt nappiin, koska uusi oli hankala. Plus kuka haluaa loppujen lopuksi olla miehen kanssa, jolla on pettämistausta niin voi tulla vähän luottamispulaa myöhemmin.  Eikä ole lapsia ja löysin loppujen lopuksi paremman miehen. Minun ei tarvitse pelätä hänen touhujaan kun hän viettää iltaa kaveriensa kanssa.

Valot päälle

Mitä pitäisi kostaa? Voitko sinä tunteillesi mitään? Voiko hän? Omistaako jompikumpi toisen?

Asia varmasti harmittaa, mutta olisitko mielummin suhteessa jossa toinen on säälistä kanssasi?

Kannattaa ihan aikuismaisesti siirtyä eteenpäin elämässä. Jos kyseessä on pettäminen joka on jatkunut jonkin aikaa, niin voi tietysti jotain jekkua keksiä.

Minulle aikoinaan kostettiin jättäminen/uuden ottaminen (en pettänyt). Uhattiin tappaa, pahoinpideltiin ja vielä vuosien jälkeen tuli asia esille.

Syy miksi lähdin oli juurikin se että tunnistin nämä psykopaatin oireet hänessä.

Ja ne jotka sanovat että kosta sille "toiselle" ovat idiootteja. Ei se "toinen" sinua jättänyt/pettänyt.

Vierailija

Meillä ei onneksi ollut lapsia kun erottiin. Mies olisi halunnut vuosien jälkeen pettää naistaan kanssani (tosin ei ollut sama jonka kanssa minua petti). Tämän jälkeen erosivat (nainen sai tietää miehen pelleilystä kanssani) ja mies olisi halunnut aloittaa uudestaan suhteen kanssani. Leikin hetken mutta muistin onneksi edelleen miksi aikanaan erottiin (ja ei, pettäminen ei ollut ainoa syy). Mies jäi nuolemaan näppejään - yksin. 

Vierailija

Miehellä OLI harvinainen levykokoelma.
Koska hän vei sängyn--> nukuin olohuoneessa--> liian pitkä matka vessaan niin arvaatte loput.

Vierailija

Jos mies asuu vielä yhteiskämpässä...sen pitäis olla rauhallinen kuin kastroitu lammas että uskaltaisin rikkoa sen tavarat. Moni mies voi raivostua silmittömästi ja hakata päätä seinään..niin että vahinko tapahtuu

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.