Miksi palstalla ei saa puhua enää politiikasta?
Sinisten kohtaloa aprikoinut ketju poistettiin, miksi?
Eikö asiasta saada käydä keskustelua?
Kommentit (25)
Eiköhän tuo liittynyt numeroihin 1 ja 5, ja ennenkaikkea siihen miten pilkku on niiden välissä eikä perässä?
Persut ilmoittavat paniikissa asiattomiksi kaikki Väyrysen kansalaispuoluetta ja sinisiä puolustavat viestit. Siksi ketjut katoavat.
Vierailija kirjoitti:
ram kirjoitti:
Voi olla että keskustelu politiikasta on liian kehittynyttä naisille ja naisten palstoille joiden päivät menee pääsääntöisesti keskustelemalla salkkareista ym.hömpästä.Voi pelottaa jo modejakin kun mainitaan sana gallup.Onko se uusi seksiväline vai mikä,ketju kiinni ;)
Tässä onkin oiva esimerkki siitä, mitä ne "politiikkaa" koskevat ketjut sisältävät ja miksi moderointi ja aukioloajat ovat sitä, mitä ne ovat. Niin kauan kuin minä olen tällä palstalla käynyt, täällä on aina ollut paljon asiatonta keskustelua, mutta pankki räjähti vuonna 2011, jolloin persuhehkutus alkoi. Sen jälkeen "poliittinen" keskustelu on redusoitunut alatyyliseksi räyhäämiseksi, joka operoi tasoilla, joita niin hyvin esitellään viestissä, jota lainaan.
"Politiikka" lainausmerkeissä, koska minusta poliittista keskustelua ei ole se, että keskustelun keskeiset tekijät ovat joko henkilöönkäyvää rienausta (kohteena joko joku poliitikko, keskustelukumppani tai todellinen/kuviteltu poliittinen vastustaja) tai hedelmätöntä räyhäystä.
Sitä todellakin saa, mitä tilaa, ja tälle palstalle häiriköt ovat valitettavasti tilanneet keskustelukiellon yölle ja mahdottomuuden keskustella politiikasta.
Auttaisiko Tor-selaimen esto? Palstaa terrorisoiva persu käyttää ilmeisesti sitä.
Havannoija kirjoitti:
Hallituspuolueiden kritisointi on kielletty, muita saa ruotia.
Itse olen kyllä kritisoinnut hallituksen politiikkaa, eikä minua ole koskaan bannattu.
Tässä onkin oiva esimerkki siitä, mitä ne "politiikkaa" koskevat ketjut sisältävät ja miksi moderointi ja aukioloajat ovat sitä, mitä ne ovat. Niin kauan kuin minä olen tällä palstalla käynyt, täällä on aina ollut paljon asiatonta keskustelua, mutta pankki räjähti vuonna 2011, jolloin persuhehkutus alkoi. Sen jälkeen "poliittinen" keskustelu on redusoitunut alatyyliseksi räyhäämiseksi, joka operoi tasoilla, joita niin hyvin esitellään viestissä, jota lainaan.
"Politiikka" lainausmerkeissä, koska minusta poliittista keskustelua ei ole se, että keskustelun keskeiset tekijät ovat joko henkilöönkäyvää rienausta (kohteena joko joku poliitikko, keskustelukumppani tai todellinen/kuviteltu poliittinen vastustaja) tai hedelmätöntä räyhäystä.
Sitä todellakin saa, mitä tilaa, ja tälle palstalle häiriköt ovat valitettavasti tilanneet keskustelukiellon yölle ja mahdottomuuden keskustella politiikasta.