Ärsyttää ihmiset jotka ei vastaa puhelimeen miksi ei voi VASTATA
Pistää sitten vaikka puhelimen pois päältä jos ei ole aikomustakaan VASTATA
Kommentit (19)
Niillä on parempaa tai kiireellisempää tekemistä juuri silloin, kun yrität soittaa.
Mitäs kiukuttelee? Minä en usein edes kuule että soi, jos olen töissä en ehdi vastailla, puhelin ei ole aina edes mukana kun olen ulkona...jne. Luuletko ettei ihmisillä ole muuta elämää kuin odottaa sinun soittoasi!?
Mikään velvollisuus ei ole vastata, eikä edes sammuttaa puhelinta. En ole niin riippuvainen puhelimestani, että olisin sen vieressä 24/7.
JOS MÄÄ SOITAN NIIN PRKL VASTAAT
AP
Ärsyttää ihmiset, jotka soittaa koko ajan luulis jo kerrasta ymmärtävän etten voi juuri nyt vastata, mutta ei soittaa vaan.
Laita viesti perään ja kysy miksi ei vastaa. Saatat saada jopa vastauksen: "töissä", "vessassa" jne.
Vierailija kirjoitti:
En voi sammuttaa koska vastaan muille, en sinulle.
Minä en vastaa, koska en viitsi jutella kenenkään kanssa. Ei ole mitään asiaa, älä soita turhaan. Jos on hätätilanne, soita 112 ja/ tai laita tekstari.
Mua taas ärsyttää ihmiset joiden on pakko JOKA kerta vastata, kun se soi. Siis vaikka olisit kassalla just laittamassa pin-koodia kortinlukijaan ni silti pitää vastata kesken kaiken ja sitten sinne vielä töksäytetään, että olen kassalla, soitan myöhemmin. Miksei voi odottaa sitä 20 sekuntia, kun pääsee siitä kassalta pois ja sitten soittaa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Trolli aloitus.🙊👎👏
Vierailija kirjoitti:
En vastaa työpäivän aikana sellaisten kavereiden puheluihin, joilla ei ole oikeaa asiaa, haluavat vain pälättää aikansa kuluksi. Haluan tehdä työt työaikana, enkä hukata aikaa rupatteluun. Puhelin on päällä, koska lasteni puheluihin vastaan. Heillä on oikeaa asiaa, jos soittavat, ja puhelut ovat lyhyitä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se tyhmää olla vastaamatta oli trolli tai ei.
Mua taas ärsyttää ihmiset joille pitäisi aina olla heti vastaamassa, kun soittavat ja annas olla kun se puhelin onkin syystä tai toisesta pois päältä, niin johan vasta se riemu repeääkin.
Aikoina lankapuhelin, ei ollut tuollaista ongelmaa. Noh. Ovikello saattoi soida, olit sitten kotona tai et ja heippalappu ilmestyä "mä tiedän että olet siellä" huutojen jälkeen postiluukusta.
Jätin just äsken vastaamatta eräälle vakisoittelijalle, koska EN JAKSA kuunnella hänen tylsiä juttujaan!! Jos erehdyn joskus vastaamaan, alkaa samantien suu vaahdossa puhumaan omaa monologiaan jostain asiasta/asioista jotka evvk. Väliin ei saa sanottua mitään tai jos saakin, ei kuuntele vaan puhuu päälle.
Joten menkää itseenne ja katsokaa peiliin te, joille usein jätetään vastaamatta!!
En vastaa koskaan tuntemattomaan numeroon.
En vastaa numeroon, jonka tiedän olevan markkinointipuhelu.
En vastaa eräälle ystävälleni, ellei minulla todellakin ole aikaa, sillä hän jaarittele vähintään tunnin kerrallaan.
En vastaa vessassa/kylppärissä ollessani, sillä puhelin ei ole siellä mukana.
En vastaa, kun olen mieheni tai ystävieni kanssa syömässä kotona tai ravintolassa.
En vastaa, kun olen lenkillä.
En vastaa, kun katson elokuvaa.
Jne.
Soitan sitten myöhemmin takaisin.
Eivät jaksa jaaritella sun kanssa