Masentaa, kun ihastukseni on välinpitämätön
Hän vain katselee ilmeettömänä toiseen suuntaan, kun olen paikalla. On kuin ei huomaisikaan minua ollenkaan. Olen tehnyt selväksi mielenkiintoni, hymyillyt, katsonut silmiin ja moikannut, mutta hän ei edes moikannut takaisin. Selvästi hän ei siis ole kiinnostunut minusta.
Voi mikä surku. Minä kun menin ihastumaan rankasti ja sitä tapahtuu harvoin, ehkä kerran viidessä vuodessa. Olo on nyt ihan synkkä ja surullinen.
Kommentit (6)
Semmosta se on. Kannattaa unohtaa rakkaus kokonaan.
Olisi häneltä kyllä paljon reilumpaa sanoa suoraan, että olet kiva, mutta en ole kiinnostunut tms. Tuntui hirveän loukkaavalta sellainen, että hän on aina selin, tai katsoo poispäin niin systemaattisesti, ettei se voi olla vahinko. Tai ei vastaa, jos moikkaa. Ihan kuin hän suunnilleen luulisi minun alkavan stalkkaamaan häntä tms, jos hän mitenkään noteeraa.
Voi. On tämä niin syvältä... Pitää nyt kai vaan yrittää unohtaa. Parasta olisi ihastua johonkuhun toiseen, mutta sellaista tapahtuu mulle hirveän harvoin.
Ap
no ootko mulkusta ottanut kiinni? nää naisten "selvät" kiinnostuksen osoitukset kyllä tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
no ootko mulkusta ottanut kiinni? nää naisten "selvät" kiinnostuksen osoitukset kyllä tiedetään.
Hyi :/ miks pitää olla noin vastenmielinen?
Vierailija kirjoitti:
Just. Jos mies välttelee eikä edes vastaa tervehdykseen, niin seuraava askel on tarttua kiinni hänen sukuelimiinsä. Se ei olisi lainkaan noloa.
Voi sinua. :( Missä näette toisianne? Näettekö koskaan kahden kesken vai onko paikalla aina muita? Älä vielä luovu toivosta. Onhan sellainenkin mahdollisuus, että hän on ihastunut, mutta pitää matalaa profiilia. Jotkut taas on perusilmeeltään vakavia. Ehkä hän on epävarma tunteistasi ja miettii vaan, että oletko ihastunut vai ystävällinen. Jotkut on vähän ujompia näissä asioissa ja pelkäävät olevansa häiriöksi, jos oikein alkavat flirttailla.
Älä nyt vielä vaivu epätoivoon. Oletko koskaan jutellut hänelle? Kysy vaikka hänen puhelinnumeroaan tai laita viesti Facebookissa. Tee rohkeasti aloite, niin sillähän se selviää. Jos et heti kehtaa pyytää numeroa, niin ala jutella jotain hänelle. Jos näette vaikka töissä tai harrastuksessa, kysy jotain siihen liittyvää.
Tsemppiä!