Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ystäväsi täyttää pyöreitä, mutta ei pidä juhlia

Vierailija
07.02.2018 |

Muistatko häntä lahjalla kuitenkin? Eli viet sen tai kukat?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tottakai muistan ystävää vaikka ei juhlia pidäkään! Ystävä on ystävä ilman juhliakin.

Vierailija
2/32 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi jos olen ilmoittanut etten juhli mitenkään eikä pidä huomioida.

Pitää tajuta ja odotan että ei muisteta eikä muistuteta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on siis dilemma.

Vierailija
4/32 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on siis dilemma.

Aivan. Teit niin tai näin, pieleen voi mennä.

Vierailija
5/32 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, entistä isompi ja arvokkaampi lahja, koska järjestämättömässä juhlatilaisuudessa ei voi juoruta mitään!

Vierailija
6/32 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kortin.

Vierailija
7/32 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on siis dilemma.

Ei ole mitään dilemmaa kun ilmoittaa etten juhli, enkä tykkää että muistetaan millään tavoin. Pitäs normijärkisen tajuta.

Muistan kun eräs oli ilmoittanut ettei juhli syntymäpäivää eikä pidä muistaa. Ystävät olivat päättäneet yllättää ja menivät joukolla kylään kahvitusviemiset mukanaan.

Kun kuulin tuollaisesta törkeästä käytöksestä sanoin suorat sanat ja mielipiteeni. Jos minulle uskaltaisivat tuon tehdä ystävyys loppuu siihen.

Vierailija
8/32 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ystäväni niin hyvin että tiedöb voinko viedä vai en. Tosin ystävieni kanssa ”juhlitaan” aina vaikka muille olis ilmoittanu ettei juhli.

Käydään syömässä, tai parilla oluella tms.. Minä tarjoan:)

Vierailija
9/32 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai vien vähintään kukkakimpun, kun seuraavan kerran nähdään. Tiedän, että juhlimattomuudessa on kyse rahan puutteesta, ei siitä, etteikö haluaisi järjestää kunnon bileitä.

Vierailija
10/32 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai vien vähintään kukkakimpun, kun seuraavan kerran nähdään. Tiedän, että juhlimattomuudessa on kyse rahan puutteesta, ei siitä, etteikö haluaisi järjestää kunnon bileitä.

Voi herranjestas . Tiedän ihmisiä minut mukaan lukien että ei vain huvita olla mikään juhlien keskipiste enkä tykkää juhlista muutenkaan . Kyse ei ole rahanpuutteesta

Vierailija
11/32 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muistanut pienimuotoisesti. Kauempana asuvalle kortti tai kortti ja pikkupaketti postin kautta. Lähempänä asuvalle pieni muistaminen sopivassa tilanteessa (kun juhlapäivän jälkeen seuraavan kerran on nähty).

Vierailija
12/32 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi herranjestas . Tiedän ihmisiä minut mukaan lukien että ei vain huvita olla mikään juhlien keskipiste enkä tykkää juhlista muutenkaan . Kyse ei ole rahanpuutteesta

Tässä ei nyt ollut kyse susta vaan kys. Viestin kirjoittajan ystävästä jonka hän varmasti tuntee ja tietää rahatilanteen..

Vierailija
13/32 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita onnittelut tekstarilla. En vaivaa sen enempää.

Vierailija
14/32 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, kummasta on kyse; siitä, ettei juhlita vai ettei vietä syntymäpäivää. Muistan vain kahden lähimmän ystäväni syntymäpäivät ja kyllä minä nyt ymmärrän (ja jos en ymmärrä niin pyydän kertomaan selvemmin) onko kyse siitä, että he eivät halua järjestää juhlia vai siitä, että he eivät halua että merkkipäivää millään tavalla noteerataan. Muiden syntymäpäivät ei ole ongelma, koska enpä minä niitä tietäisi muutenkaan muistaa, elleivät he itse kutsu juhliin.

Jos toinen lähimmistä ystävistäni täyttäisi pyöreitä ja ilmoittaisi, ettei juhli, niin laittaisin hänelle merkkipäivänä onnittelutekstarin ja sitten kun seuraavan kerran tapaisimme, tarjoaisin skumppalasillisen tai jotain.

Vierailija
15/32 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on siis dilemma.

Ei ole mitään dilemmaa kun ilmoittaa etten juhli, enkä tykkää että muistetaan millään tavoin. Pitäs normijärkisen tajuta.

Muistan kun eräs oli ilmoittanut ettei juhli syntymäpäivää eikä pidä muistaa. Ystävät olivat päättäneet yllättää ja menivät joukolla kylään kahvitusviemiset mukanaan.

Kun kuulin tuollaisesta törkeästä käytöksestä sanoin suorat sanat ja mielipiteeni. Jos minulle uskaltaisivat tuon tehdä ystävyys loppuu siihen.

Minulle tehtiin tuo. Ja prekl....ja mieskin sai monta viikkoa huutia. Ja kyllä sen jälkeen oli ystävyys koetuksella ja osa heistä on onneksi jo pudonnut kyydistä.

Jos joku ap. sanoo EI, niin se tarkoittaa myös ei. Ja vie se lahjasi kierrätyskeskukseen. Minä olin niin vihainen, että kannoin kukat ja lahjat roskiin, kun ystävåni käveli mielipiteeni yli.

Vierailija
16/32 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tottakai muistan ystävää vaikka ei juhlia pidäkään! Ystävä on ystävä ilman juhliakin.

Eli haluat sanoa sen viimeisen sanan, olivat muut mitä mieltä tahansa. Kunhan vain mennään Sinun pillisi mukaan, vaikka ystävä ei halua viettää juhliaan ja kertoo sen etukäteen.

Vierailija
17/32 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi voinko kysyä teiltä suuttuneilta, miksi teitä loukkaa että ihmiset haluavat onnitella? Tai antaa kukan tai lahjan? Vai onko pahinta käyminen ja miksi? Aidosti haluan tietää koska helposti mokaisin tuossa.

Vierailija
18/32 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäisi tietää mitä tarkoittaa "ei juhli". Eli

1) ei järjestä juhlia, mutta muutoin on sinut sen kanssa että hänellä on syntymäpäivä... ajattelisin että häntä voi muistaa soitolla tai kortilla ja miksei vaikka käymällä.

2) ihmistä ahdistaa sosiaaliset tilanteet, ehkä hänelle voisi lähettää kortin? Ei puhelua eikä visiittiä.

3) ihmistä ahdistaa täyttää vuosia (?) Ei varmaan kannata muistuttaa häntä siitä millään lailla.

Meniköhän nyt oikein.

Vierailija
19/32 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkäisi jos olen ilmoittanut etten juhli mitenkään eikä pidä huomioida.

Pitää tajuta ja odotan että ei muisteta eikä muistuteta.

Tämän vuoksi on tärkeä tuntea ystävä. Pahastuuko hän muistamisesta jos ei tahdo juhlia, vai onko sellainen tyyppi, joka ennemin ilahtuu.

Vierailija
20/32 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmoitan, että en juhli synttäreitäni, en pidä kutsuja, en noteeraa päivää mitenkään, niin kyllä täyspäinen ystävä ymmärtää, että sitä ei sitten huomioida kukalla, lahjalla, kuohuviinillä tms. Voi onnitella, mutta ei mitään muuta!

Minua ärsyttävät ihmiset, jotka ovat sitä mieltä, että ei on oikeasti vahva ehkä. Meillä miehen 50v-päivänä tänne kotiin tuli puolentusinaa vierasta onnittelemaan ja jokaiselle jouduin sanomaan, että eikö se mies tehnyt aika lailla selväksi, että ei ole kahvia, kakkua, juhlia eikä edes synttärisankaria paikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi