Työkaverit kateellisia kun lähdemme hiihtolomalla Jamaikalle
Kyselevät mukamas kummastuneina että ettekös te juuri olleet uutena vuotena Espanjassa.
Kyllä se kateus näkyy vaikka koittavatkin sitä kovin peitellä. 😂
Kommentit (11)
Mikä olisi ollut sellainen vastaus, että et kuvittelisi heidän kadehtivan
Sä mihinkään oo menos. Tää on niin huono ettei kukaan jaksa kommentoida. Paitti me kolme.
Toivottavasti lennot ovat vähintään economy plus -luokassa.
Mistä pitäisi olla kateellinen? Jamaika ei nyt varsinaisesti ole mikään unelmakohde.
Heippa työkaveri!! Se olin mä joka kommentoin teidän reissaamistahtia, ei se mitään oikeaa kateutta ole, ihan normaalia jutustelua... :D kunhan vaan höpöttelin että ai kun ihanaa, olenpa kateellinen. Jos oikeasti olisin kateellinen, olisin keräillyt hiljaa.
Enpä taida enää jatkossa puhua yhtään mitään, jos otat kaiken niin kirjaimellisesti..
Hauskaa matkaa mutta löysää vähän pipoa. Meillä työkavereille on omakin elämämme, ei me sun reissaamista mietitä sen kauempaa kuin mitä juttutuokiomme kahvihuoneessa kesti.. :)
Mikä tuossa nyt kateellisuudesta kertoo? Kummastuksesta lähinnä. Matkustelu on nykyään yleistä eikä enää edes kovin kallista.
No sittenhän matka ei mene hukkaan jos koet työkavereiden olevan kateellisia sinulle?
Mä en olis kateellinen jos olisin sun työkaveri, se lentomatka olis ihan hirvee!