Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ja tietenkin huono elämänlaatu ja taloudelliset ongelmat muutenkin. Ei ihmisen pitäisi jäädä elämään jonain puolitoimivana oliona.

• ylös 16
  • alas 3

Kommentit (12)

Vierailija

Ymmärrän niin sua. Mulla on reuma ja siihen solunsalpaajalääkitys, oksennan yhden päivän viikosta. Sitten on astma, enkä voi ulkoilla tai käydä kaupassa kun siellä tuoksuu aina jokin. Olen kotini vanki. Ja kaiken tämän sain homeisesta työpaikastani! Kyllä niin suututtaa. Olen, nukun, syön ja luen, muuta en voi tehdä.

• ylös 27
  • alas 3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mikä teidän ulkonäössä sitten on vikana? Entä mikä on hyvin tai ainakin kaikkein vähiten vialla? Jos keksittäis yhdessä jokin tapa, millä sitä vähiten vialla olevaa osaa jotekin voi korostaa, niin voisitte nauttia edes siitä?

Vierailija

Mä olen ihan nätti, mutta mä en voi mennä minnekään tuon monikemikaaliherkistymän vuoksi, astmakohtaus on niin paha, että olen tarvinnut ensiapua monesti sen vuoksi. Onneksi mulla on mies täällä kotona apuna ja turvana. Kirjaston kirjatkin täytyy tuulettaa terassilla ennen lukemista. Mies hakee ne ja mä tuuletan.

kauneus ja terveys

Sairas on yleensä semmoisen harmahtavan..valjun ..voipuneen näköinen.
Jos ei oo rahaa kampaajaan tai meikkeihin..niin eipä siinä mitään voi:(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä teidän ulkonäössä sitten on vikana? Entä mikä on hyvin tai ainakin kaikkein vähiten vialla? Jos keksittäis yhdessä jokin tapa, millä sitä vähiten vialla olevaa osaa jotekin voi korostaa, niin voisitte nauttia edes siitä?

Annatko rahaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla se aiheuttaa lihomista, turvotusta ja epämuodostuneen, epäsuhtaisen vartalon. Sitten myös liikun hankalasti ja rumasti, eikä tähän vartaloon saa sopimaan mitään kauniita vaatteitakaan. Tarkoitatko siis mikä on vähiten vialla ulkonäössä vai elämässä? Naama on aika kiva ja varsinkin silmät. Se naamakin alkaa kyllä valua iän karttuessa (30), olenkin miettinyt mistä saisi varaa kasvojen kohentamishoitoihin, niin saisi edes sen pidettyä jonkinlaisena. Ap

• ylös 11
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Taas on palstaterapeutti vauhdissa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi hemmetti.. Kannattaako ulkonäön antaa rajoittaa?

Ihmisiä, erityisesti naisia, arvotetaan ja arvostellaan ulkonäön mukaan.

Vierailija

Sairauden vuoksi rapistunut ulkonäkö on aika pikkuasia jos vaan saa sairautensa kuriin ja elämän takaisin raiteilleen, vaikka eri raiteille kuin millä se on aiemmin ollut. Ulkonäön voi sitten korjata ulkoliikunnalla ja vaikka erilaisilla laser- ja ultrahoidoilla esim. www.cityklinikka.fi jos pitää tarpeellisena. Korjaantuuhan se itsestäänkin kun vointi vaan paranee.