Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkos se easypark sovellus hyvä?

Vierailija
06.02.2018 |

Tähän asti olen näprännyt pikku kolikoita siihen parkkimittariin, mut nykyään on vaan vähemmän kolikoita mukana. Onko easypark ollut hyödyllinen?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kätevää on !!!

Olen parkkeerannut ilman älypuhelinta. Painanut ruudun pysäköinnin lopettamiseksi jolloin pysäköinti päättyy sen vuorokauden aikana klo 18.00. MUTTA easypark meni muuttamaan toimintojaan 31.5.2018 ilmoittamatta asiakkailleen, että ruudun painaminen nykyään onkin viikon aika. Joten parin tunnin pysäköinnistä tulikin viikon pysäköinti !!  (107,- euroa) Eivät ottaneet asiaan kantaa kun kyselin. Nykyään Parkmanin asiakas. Tapa se on tuokin kerätä rahaa!!

Vierailija
42/44 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi sovellus ei toimi yhtä hyvin kuin aiempi. Ei löydä aluekoodia keskellä Helsinkiä.

Kiireessä koskin näyttöä ja otti aluekoodin. Kävin palaverissa ja sakko oli tullut- väärä koodi.

Valitin jo toistamiseen muttei korvata. Oma moka kuulemma.

Yrityksemme koko henkilökunta käyttää sovellusta muttei kovin kauaa jolleivat parannu hakuominaisuutta. Tiedossa on palvelun heikkous.

Easypark kokemuksia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä kun unohtaa katkaista pysäköinnin? Tuleekin joku törkeä lasku?

Siihen saakka laskuttaa, mihin olet kellon vääntänyt. Että ei välttämättä kannata vääntää kuutta tuntia, jos tiedät että asiointi kestää tunnin. No, pari kertaa kun kotona vasta katkaisee pysäköinnin, oppii muistamaan.

Mutta eikö idea ollut juuri siinä että ei etukäteen tarvitse tietää kauanko pysäköintiä tarvitsee? Esim. menet vaikka päivystykseen, aika vaikea sanoa meneekö puoli tuntia vai kenteis useita tunteja.

Pysäköintiaikaa voi kääntää lisää. Puhelimeen tulee muistutus tekstiviesti muistaakseni 15 min ennen kuin pysäköinti päättyy. Voit kääntää kelloa eteenpäin, vaikka olisit toisella paikkakunnalla. Juuri tuollaiseen esim. päivystyksessä olo -tilanteeseen erittäin kätevä!

On paljon tilanteita joissa puhelin pitää olla äänettömällä tai et voi sitä edes käyttää. 

Ja miksi laittaisi vain lyhyen ajan jos oletuksena on että on paljon pidempään.

No just! Kaikesta saa vaikeaa, kun haluaa. Minä olen käyttänyt easyparkia jo vuosikausia ja se on todella näppärä. Jos olen tilanteessa, ettei puhelinta voi käyttää, todennäköisesti osaan myös arvioida kuinka kauan sellainen tilanne kestää. Ja muulloin tekstari muistuttaa minua, jolloin näppärästi kiepautan appsiin lisää parkkiaikaa. Eikä muistissanikaan ole mitään vikaa, viimeistään autoon istuessani tarkistan puhelimeni ja myös parkkiajan. IPhone on toiminut aina eikä jumittanut koskaan.

Vierailija
44/44 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA ota käyttöön Easyparkia vaan mielummin Parkman! Easypark antaa helposti väärän pysäköintialueen tunnuksen ja sinun käyttäjänä tulee huolehtia, että pysäköit oikealla koodilla. Parkkisakko tulee ja Parkkipatejen kanssa on ikävä taistella. Parkmanin kanssa ei ole ollut tällaisia ongelmia.

Tosin tässä on pari linkkiä, joihin voi yrittää vedota.

https://www.finlex.fi/fi/oikeus/hao/2010/helsingin_hao20100970

https://www.kuluttajariita.fi/fi/index/kuluttajariitalautakuntaratkaisu…