Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkos se easypark sovellus hyvä?

Vierailija
06.02.2018 |

Tähän asti olen näprännyt pikku kolikoita siihen parkkimittariin, mut nykyään on vaan vähemmän kolikoita mukana. Onko easypark ollut hyödyllinen?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Parkmania - tässä kaupungissa käy myös Easypark, mutta jostain syystä latasin tuon Parkmanin ja se ainakin on kätevä.

Vierailija
2/44 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt jo monta vuotta. Todella kätevä, mulla ei ole ikinä kolikoita lompakossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kätevä. Veloitus menee kortilta ilman kolikoita ja aikaa voi lisätä ilman käyntiä autolla sovelluksen kautta. Pysäköinnin voi katkaista myös aikaisemmin, joten veloitus menee toteutuneen ajan mukaan.

Sovellus löytää myös parkkialueet automaattisesti (jos on sallinut sijaintipalvelut), eli käyttö on tehty tosi helpoksi.

Vierailija
4/44 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kätevä. Mulla toimii niin kun ei ole älypuhelinta, että soitan siihen puhelimessa tallennettuun numeroon, annan automaatille siellä aluekoodin ja parkkeeraamisen lopetusajan ja pysäköinti aika alkaa. Mulle ihan pelastus. Kyllähän se nyt toimii melkein missä vaan. Pysäköintiä voi myös jatkaa tai sen lopettaa aiemmin vain soittamalla.

Mutta kerran mulla oli luottokortti kiinni (siis maksaminen, olin unohtanut maksaa laskun), silloin se ei toiminut. Se oli hankalaa.

Mutta voin suositella.

Ei tule maksettua myöskään ikinä väärää aikaa ja pakko palata siksi mittarille, tai että laittaisi mittariin enemmän rahaa kuin tarvitsi. Koen sen olevan lisäkulun arvoista ja ehkä lisäkulujen sillä kuittaantuvankin.

Vierailija
5/44 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Easypark on todella erinomainen. Olen testannut jotain muitakin vaihtoehtoja mutta ne kaatuilee, laskuttaa jotain ihme vääriä summia ja kun asiasta valittaa niin asiakas”palvelu” on todella töykeää.

Easypark on vaan jotenkin selkeä ja helppo. Toimii käsittääkseni melkein kaikkialla Suomessa.

Kolikoita en ole vuosikausiin käyttänyt...!

Vierailija
6/44 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kun unohtaa katkaista pysäköinnin? Tuleekin joku törkeä lasku?

Vierailija
7/44 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Easypark on usein mennyt jumiin, koko puhelin on mennyt sen takia jumiin. En käytä enää. Ei huvita siinä parkkeeraamista lopettaessa näprätä jumissa olevaa puhelinta, jota tarvisi jo johonkin muuhun. Ei katkea pysäköinti, ei sulkeudu ohjelma, koko puhelin pitää pakolla sammuttaa, jos sekään onnistuu. 

Vierailija
8/44 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainontaa mainontaa

Vierailija
9/44 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kätevä. Pysäköintiaikaa voi laittaa enemmän kuin kolikoilla maksaessa ja pysäköinnistä maksaa vaan toteutuneen ajan, jos muistaa katkaista se autolle tullessaan....

Toimii muuten ainakin myös Ruotsissa ja Tanskassa mikä oli todella kätevää kun autoiltiin siellä omalla autolla. 

Vierailija
10/44 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen saakka laskuttaa, mihin olet kellon vääntänyt. Että ei välttämättä kannata vääntää kuutta tuntia, jos tiedät että asiointi kestää tunnin. No, pari kertaa kun kotona vasta katkaisee pysäköinnin, oppii muistamaan.

Vierailija
11/44 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, entä jos unohtaa katkaista? 

Vierailija
12/44 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen tosi tyytyväinen easyparkkikn - maksoin kerran pysäköinnin väärällä osoitteella, virhe korjautui yhdellä sähköpostilla ongelmitta. Suosittelen.

Vierailija
13/44 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Parkman. Toimii hyvin.

Vierailija
14/44 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Easypark on usein mennyt jumiin, koko puhelin on mennyt sen takia jumiin. En käytä enää. Ei huvita siinä parkkeeraamista lopettaessa näprätä jumissa olevaa puhelinta, jota tarvisi jo johonkin muuhun. Ei katkea pysäköinti, ei sulkeudu ohjelma, koko puhelin pitää pakolla sammuttaa, jos sekään onnistuu. 

Mikä puhelin sinulla on? Minulla iPhonessa ei ole käynyt näin kertaakaan ja käytän Easyparkia lähes päivittäin.

Vierailija
15/44 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen saakka laskuttaa, mihin olet kellon vääntänyt. Että ei välttämättä kannata vääntää kuutta tuntia, jos tiedät että asiointi kestää tunnin. No, pari kertaa kun kotona vasta katkaisee pysäköinnin, oppii muistamaan.

Mutta eikö idea ollut juuri siinä että ei etukäteen tarvitse tietää kauanko pysäköintiä tarvitsee? Esim. menet vaikka päivystykseen, aika vaikea sanoa meneekö puoli tuntia vai kenteis useita tunteja.

Vierailija
16/44 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä. Aina sen inhimillisen erehdyksen vaara että ei muista katkaista kun lähtee. 

Vierailija
17/44 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä puhelin sinulla on? Minulla iPhonessa ei ole käynyt näin kertaakaan ja käytän Easyparkia lähes päivittäin.

Aluksi oli iPhone ja se oli jo vanha silloin, epäilin syyksi puhelinta, mutta sittemmin on ollut Androideja ja samoin niissä on mennyt puhelin jumiin useita kertoja. Asiakaspalvelun vastaus on ollut voi voi-tasoista. 

Vierailija
18/44 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu. Voit säätää ajan (älä laita 24 tuntia!) ja kyllä sen muutenkin muistaa kun palaa autolle.

Mulla on myös pieni easypark tarra tuulilasissa, muistuttaa kivasti. Ei ongelmia.

Vierailija
19/44 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on pysäköintikohtainen lisämaksu, kolikoilla pääsee halvemmalla.

Vierailija
20/44 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvä. Aina sen inhimillisen erehdyksen vaara että ei muista katkaista kun lähtee. 

Niin kuten sanottu, älä käännä siihen kuutta tuntia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan