Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tähän asti olen näprännyt pikku kolikoita siihen parkkimittariin, mut nykyään on vaan vähemmän kolikoita mukana. Onko easypark ollut hyödyllinen?

• ylös 2
  • alas 2

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Käytän Parkmania - tässä kaupungissa käy myös Easypark, mutta jostain syystä latasin tuon Parkmanin ja se ainakin on kätevä.

Vierailija

Olen käyttänyt jo monta vuotta. Todella kätevä, mulla ei ole ikinä kolikoita lompakossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tosi kätevä. Veloitus menee kortilta ilman kolikoita ja aikaa voi lisätä ilman käyntiä autolla sovelluksen kautta. Pysäköinnin voi katkaista myös aikaisemmin, joten veloitus menee toteutuneen ajan mukaan.

Sovellus löytää myös parkkialueet automaattisesti (jos on sallinut sijaintipalvelut), eli käyttö on tehty tosi helpoksi.

Vierailija

On kätevä. Mulla toimii niin kun ei ole älypuhelinta, että soitan siihen puhelimessa tallennettuun numeroon, annan automaatille siellä aluekoodin ja parkkeeraamisen lopetusajan ja pysäköinti aika alkaa. Mulle ihan pelastus. Kyllähän se nyt toimii melkein missä vaan. Pysäköintiä voi myös jatkaa tai sen lopettaa aiemmin vain soittamalla.
Mutta kerran mulla oli luottokortti kiinni (siis maksaminen, olin unohtanut maksaa laskun), silloin se ei toiminut. Se oli hankalaa.
Mutta voin suositella.
Ei tule maksettua myöskään ikinä väärää aikaa ja pakko palata siksi mittarille, tai että laittaisi mittariin enemmän rahaa kuin tarvitsi. Koen sen olevan lisäkulun arvoista ja ehkä lisäkulujen sillä kuittaantuvankin.

Vierailija

Easypark on todella erinomainen. Olen testannut jotain muitakin vaihtoehtoja mutta ne kaatuilee, laskuttaa jotain ihme vääriä summia ja kun asiasta valittaa niin asiakas”palvelu” on todella töykeää.

Easypark on vaan jotenkin selkeä ja helppo. Toimii käsittääkseni melkein kaikkialla Suomessa.

Kolikoita en ole vuosikausiin käyttänyt...!

Vierailija

Easypark on usein mennyt jumiin, koko puhelin on mennyt sen takia jumiin. En käytä enää. Ei huvita siinä parkkeeraamista lopettaessa näprätä jumissa olevaa puhelinta, jota tarvisi jo johonkin muuhun. Ei katkea pysäköinti, ei sulkeudu ohjelma, koko puhelin pitää pakolla sammuttaa, jos sekään onnistuu. 

Vierailija

Todella kätevä. Pysäköintiaikaa voi laittaa enemmän kuin kolikoilla maksaessa ja pysäköinnistä maksaa vaan toteutuneen ajan, jos muistaa katkaista se autolle tullessaan....

Toimii muuten ainakin myös Ruotsissa ja Tanskassa mikä oli todella kätevää kun autoiltiin siellä omalla autolla. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Entä kun unohtaa katkaista pysäköinnin? Tuleekin joku törkeä lasku?

Siihen saakka laskuttaa, mihin olet kellon vääntänyt. Että ei välttämättä kannata vääntää kuutta tuntia, jos tiedät että asiointi kestää tunnin. No, pari kertaa kun kotona vasta katkaisee pysäköinnin, oppii muistamaan.

Futismami

Joo, olen tosi tyytyväinen easyparkkikn - maksoin kerran pysäköinnin väärällä osoitteella, virhe korjautui yhdellä sähköpostilla ongelmitta. Suosittelen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Easypark on usein mennyt jumiin, koko puhelin on mennyt sen takia jumiin. En käytä enää. Ei huvita siinä parkkeeraamista lopettaessa näprätä jumissa olevaa puhelinta, jota tarvisi jo johonkin muuhun. Ei katkea pysäköinti, ei sulkeudu ohjelma, koko puhelin pitää pakolla sammuttaa, jos sekään onnistuu. 

Mikä puhelin sinulla on? Minulla iPhonessa ei ole käynyt näin kertaakaan ja käytän Easyparkia lähes päivittäin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä kun unohtaa katkaista pysäköinnin? Tuleekin joku törkeä lasku?

Siihen saakka laskuttaa, mihin olet kellon vääntänyt. Että ei välttämättä kannata vääntää kuutta tuntia, jos tiedät että asiointi kestää tunnin. No, pari kertaa kun kotona vasta katkaisee pysäköinnin, oppii muistamaan.

Mutta eikö idea ollut juuri siinä että ei etukäteen tarvitse tietää kauanko pysäköintiä tarvitsee? Esim. menet vaikka päivystykseen, aika vaikea sanoa meneekö puoli tuntia vai kenteis useita tunteja.

Vierailija

Ei hyvä. Aina sen inhimillisen erehdyksen vaara että ei muista katkaista kun lähtee. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mikä puhelin sinulla on? Minulla iPhonessa ei ole käynyt näin kertaakaan ja käytän Easyparkia lähes päivittäin.

Aluksi oli iPhone ja se oli jo vanha silloin, epäilin syyksi puhelinta, mutta sittemmin on ollut Androideja ja samoin niissä on mennyt puhelin jumiin useita kertoja. Asiakaspalvelun vastaus on ollut voi voi-tasoista. 

Vierailija

Ei tuu. Voit säätää ajan (älä laita 24 tuntia!) ja kyllä sen muutenkin muistaa kun palaa autolle.

Mulla on myös pieni easypark tarra tuulilasissa, muistuttaa kivasti. Ei ongelmia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei hyvä. Aina sen inhimillisen erehdyksen vaara että ei muista katkaista kun lähtee. 
Niin kuten sanottu, älä käännä siihen kuutta tuntia.

Sivut