Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aallon ensimmäinen kappale selvää homoagendaa

epämusiikinkeinot
06.02.2018 |

Eli ei edes yritä musiikin keinoin vaan pyrkii hyödyntämään edelleen samaa homoteemaa. Alhaista sanon minä. Ei sen takia että foobioisin homoja vaan siksi että Aalto ratsastaa niillä-

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se selvää. Kaikki hänen taustajoukkonsa ovat .... Ne taas pyrkii ratsastamaan Aallolla

Vierailija
2/6 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitähän viisut on muutenkin, homojen juhlaa. Joten miksipäs ei?

Ärsytti muuten Saaran tyyli sanoa "Saara" tuolla videopätkällä. Miks ei vaan voinut sanoa ihan suomalaisittain...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jo julkaistu? Same sex

Vierailija
4/6 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se jo julkaistu? Same sex

9. päivä julkaistaan.

Vierailija
5/6 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

epämusiikinkeinot kirjoitti:

Eli ei edes yritä musiikin keinoin vaan pyrkii hyödyntämään edelleen samaa homoteemaa. Alhaista sanon minä. Ei sen takia että foobioisin homoja vaan siksi että Aalto ratsastaa niillä-

Aalto muiden muassa ratsastaa lopulta pahuudella. Silla, etta on hanen kategoriansa, ja myos yleisen hyvaksynnan mukaan paheksuttavampia ja iljettavampia ihmisia kuin han itse.

Han elaa silla. Sanan mukaisesti iljettavyyden olemaasololla, ja siksi iljettavyydesta ja pahuudesta. Aalto ei pyri havittamaan iljettavyytta ja pahuutta toisista, eika itsestaan. (Homolle se on erityisen vaikeaa. Palaan tahan lisaksi myohemmin)

Kuitenkin Totuus ja oikeus kuuluu: 

Tee vain se mika on oikein, ja tuhoa lisaksi paha. ts.

* Teille mina olen tuonut totuuden, ja lisaksi tuhonnut vaaryyden *

Miten muuten se voisi menna?

Tahtien valissa oleva lause on kappaleesta 125 "spell 125" Egyptilainen kuolleiden kirja. Paremmilla sanoilla "elaman kirja" ja alkuperaisista kirjaimista suoraan kaannettyna: SANAT TULEMISESTA PAIVANVALOON (aamunkoittoon).

*pakana*

Vierailija
6/6 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

qwerty-sjir kirjoitti:

epämusiikinkeinot kirjoitti:

Aalto muiden muassa ratsastaa lopulta pahuudella. Silla, etta on hanen kategoriansa, ja myos yleisen hyvaksynnan mukaan paheksuttavampia ja iljettavampia ihmisia kuin han itse.

Han elaa silla. Sanan mukaisesti iljettavyyden olemaasololla, ja siksi iljettavyydesta ja pahuudesta. Aalto ei pyri havittamaan iljettavyytta ja pahuutta toisista, eika itsestaan. (Homolle se on erityisen vaikeaa. Palaan tahan lisaksi myohemmin)

Kuitenkin Totuus ja oikeus kuuluu: 

Tee vain se mika on oikein, ja tuhoa lisaksi paha. ts.

* Teille mina olen tuonut totuuden, ja lisaksi tuhonnut vaaryyden *

Miten muuten se voisi menna?

Tahtien valissa oleva lause on kappaleesta 125 "spell 125" Egyptilainen kuolleiden kirja. Paremmilla sanoilla "elaman kirja" ja alkuperaisista kirjaimista suoraan kaannettyna: SANAT TULEMISESTA PAIVANVALOON (aamunkoittoon).

*pakana*

MITEN MUUTEN SE VOISI MENNA?

*SAMA*