Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmenosta ja kuukautisista ihmettelyä.

Vierailija
14.07.2008 |

Tuleeko keskenmenon jälkeen samanlaisesti jälkivuotoa kuin synnytyksenkin jälkeen? Voiko keskenmeno olla normaalien kuukautisten kaltaiset ilman kipuja.

Mä en tajua mitä tämä on... Olen syönyt Cerazettejä syksystä asti kun imetän ja pari kolme viikkoa sitten alkoi menkat ekaa kertaa vuosi synnytyksen jälkeen. Ne oli ihan normaalit muuten, mutta kestivät viikon entisen 5 päivän sijaan. Ne ei loppuneetkaan siihen vaan siitä on jatkunut tiputteluvuotoa joka ei niinkään tule kuin vessassa käydessä ja pyyhkiessä, mutta välillä on limaista ja sisältää klimppejä.

Olenko siis tietämättäni olut raskaana ja tämää onkin nyt ollut alkuraskauden keskenmeno? Vai johtuuko pillereistä tämmöinen? Tosi rasittavaa... Kuuluuko ottaa yhteyttä ehkäisyneuvolaan jos tämä vielä jatkuu?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten kuukautiset jäi pois. Multa meni vuosi hormonihoidoissa, ennekuin kuukautiset tuli edes silloin tällöin. Lääkäri ihmetteli, miksi söin noita pillereitä, kun halusin vielä lapsen. Vaan edellinen lääkäri oli sitä mieltä, ettei muut mulle käy. lopulta sain sen lapsenkin vajaan 3 v yrityksen jälkeen.

Vierailija
2/2 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaako siis että aiheuttais sellaisia hormonaalisia vaikutuksia. Meinasin kyllä, että jos ei lopu tämä homma niin otan taukoa pillereistä. Tosiaan nyt ei ole suunnitelmissa kolmonen mutta ei sitä tiedä, jos kuitenkin joskus..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä