Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapio Kurki/Felicitas

17.04.2006 |

Onko kenelläkään tietoa, minä viikonpäivinä Tapio Kurki ottaa vastaan Felicitaksessa ja mihin aikaan? Ollaan tässä miehen kanssa valitsemassa yhteistä sopivaa aikaa 3D/4D ultraan. Toinen juttu on se, että saako esikoisen (4v 3kk) ottaa mukaan, kun on vaikea saada sille hoitajaa! Myös muita kommentteja kyseistä miehestä ja hänen " kilpakumppanistaan" Bruno Cacciatoresta saa laittaa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että kaikkina päivinä ottaa vastaan ja aikjakin varmaan löytyy milloin vaan. Siis että useastihan yksityisillä on myös ilta-aikoja tarjolla.

Me käytiin muutama viikko sitten siellä ultrassa, ja oli vähän outoa.. Hirveen pitkään ultras, yli tunnin, ja mitään ei oikein sanonut. Tupisi vaan että aivoissa kystia ja liian pieni on ja et sydämessä saattaa olla jotain vikaa. Laittoi sit niillä selityksillä lähetteen NKL:llän sikiöntutkimusyksikköön.

Mulla tietysti siinä iski kauhee paniikki ja en sit osannu mitään kysyäkkään..

Mutta mitään ei noiden tietojen lisäksi meille kertonut, 18-trisomiasta ja keskeytyksestä puhui.

Naistenklinikalta soitettiin sit heti, oltiin vielä kotiin matkalla ja kahden päivän päähän oli sinne aika.

Ne pari päivää mä sit vaan itkit koko ajan ja olin ihan loppu.

Naistenklinikalla sit selvisi asiat paremmin ja meille kerrottiin kaikki. Lapsi oli ihan normaalikokoinen, noin pieniä kystia ei kuulemma edes tutkita mitä meillä oli ja sydämestä ei mitään löytynyt vaikka kauan ultrattiinkin. Vielä käydään myöh. uudelleen sitä ultraamassa varmuuden vuoksi kun on vaavi vähän isompi.

Eli mitään hälyyttävää ei siis ollutkaan vialla, ja ihan turhaan olin jo itkenyt monta päivää ja olin jo varma että menetetään tää vauva.

Varmasti ihan pätevä lääkäri, ja hyvähän se on että pistetään sit jatkotutkimuksiin jos on jotain epäselvää. MUTTA, asian ois meille voinut hiukka toisin kertoo. Tai siis ainakin kertoo vähän enemmän.

Silloin kirjoitinkin meidän omaan pinoon että eikö lääkärit yhtään ajattele minkälainen vaikutus tuollaisella on odottavaan äitiin!!??

Brunolla käytiin kun odotin esikoista, ja häneen olin kyllä ihan tyytyväinen. Oli asiallinen, ystävällinen ja selkeä. Kertoi kaiken tarkasti samalla kun ultrasi. Ja dvdN ja ison nipun kuvia sai mukaan.

Ja jos vielä kolmatta aletaan odottamaan joskus, niin varmaankin mennään taas Brunolle.

Tulipas pitkä vuodatus, mutta ajattilin jo että teen vielä valituksen Felicitakseen asiasta.. Todennäköisesti jää, kunhan uhoan, mutta.. :)

Onnea teille ultraan, mihin sitten menettekin!!

Ja jos menette Kurjelle, tule kertomaan oma mielipiteesi sinäkin.

Aurinkoista alkavaa viikkoa!

Calathea rv 21

Vierailija
2/4 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan asiallinen lääkäri ja pätevän tuntuinen. Jaksoi kuunnella ja selittää asioita. Kannattaa tilata ajoissa aika. Me saatiin aika nyt vasta kuukauden päähän. Asiaan saattoi kyllä vaikuttaa nämä pääsiäisen pyhät ja jos pitää vielä jotain kevät lomia?(en tiedä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi ainakin hyvä mieli Tapio Kurjesta. Ultrasi kauan ja silloin kyllä jaksoi selittää ja " väänsi jopa rautalangasta" kun kaikkea en ymmärtänyt. Ei mikään suupaltti, mutta asiallinen ja ystävällinen. Innostui kyllä vitsailemaankin kun vähän haastoi :) Hän kehotti ennenaikaisuuden riskin vuoksi tulemaan kontrollikäynnille ja kun sinne menin, niin hän hoiti sen kerran samaan piikkiin. Oli iloinen yllätys, koska olin ajatellut, että kontrolli maksaa 80-100e.

Harmi jos hänestä on huonoja kokemuksia, koska käsittääkseni hän on Suomen kärkeä näissä asioissa ja osaa kyllä halutessaan olla mukavakin. Ehkä oikeasti kannattaisi tehdä se valitus Felicitakselle ettei muille sattuisi enää huonoja päiviä kohdalle. On se kuitenkin sen verran herkkää ja kallistakin puuhaa, että homman pitäisi hoitua niin ettei jäisi epävarmuutta tai tietämättömyyttä. Siis ainakaan niin että lääkäri tuntuu tietävän asiasta paljon enemmän kuin kertoo.

Oman kokemuksen perusteella voin lämpimästi suositella. Ilta-aikoja saa muitaakseni tiistaille.

Vierailija
4/4 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjella käytiin ja kertoi kyllä tosi tarkasti kaiken, mutta minä kyllä myös kyselin aika paljon. Eli varmaan kannattaa kysellä jos vaikuttaa jotenkin hiljaiselta. Tammikuun lopulla varasin ajan ja maaliskuun puoleenväliin sen vasta saimme. Silloin vastaanottoajat olivat tiistaina, keskiviikkona tai torstaina, muistaisin näin koska meille olisi paremmin käynyt maanantai tai perjantai. Niin ja meillä oli mukana lapsi 1,5v, ei kyllä kokoaikaa jaksanut olla huoneessa mutta sen verran että ehti isikin nähdä tulokkaan. N.45min kesti käynti ja 30min ultraus, näin ainakin meillä.