Mikä on se joka erottaa teidät taviksista?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (5)

Vierailija

Miksi kaunis piirre olisi vain sellainen, jolla eroaa taviksista? Myös ruma piirre voi erota taviksesta, tekeekö se itsessään kauniiksi?

En sano tätä pahalla mutta kyllä sen nyt vaan huomaa jos uloskin katsoo niin millasia ihmisiä siellä suurimmaksiosaksi pyörii. Tottakai aina erinlaisen ihmisen näkee jo siitä miten vaikka muut ihmiset katsoo negatiivisellä tavalla. Joka on sinäänsä outoa että miksi juuri eroavaisuus herättää niin paljon vihaa. Ihminen kummiskin tekee todella paljon työtä sen eteen miltä sitten ikinä haluaakaan näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen kuin kahtiajakautunut. Itse on pidä itseäni kovin kauniina, mutta tiedän muiden pitävän. Näkeehän sen, että varsinkin miehet katsovat kiinnostuneena, ovat aina katsoneet ja tekevät niin yhä nyt keski-ikäisenäkin. Saan viestejä ihan vierailta miehiltä, jotka vonkaavat. Koko elämäni aikana ei tule mieleen yhtään miestä, jota en olisi saanut vähintään kevyeen tapaiöuun tai ihastumaan, jos halusin, ja ne ovat olleet komeita miehiä. Mutta tästä huollmatta en itse koe olevani kaunis, enkä edelleenkään uskalla esim riisua pukuhuoneissa tms.

Vierailija

Maailmanparantaja kirjoitti:
En sano tätä pahalla mutta kyllä sen nyt vaan huomaa jos uloskin katsoo niin millasia ihmisiä siellä suurimmaksiosaksi pyörii. Tottakai aina erinlaisen ihmisen näkee jo siitä miten vaikka muut ihmiset katsoo negatiivisellä tavalla. Joka on sinäänsä outoa että miksi juuri eroavaisuus herättää niin paljon vihaa. Ihminen kummiskin tekee todella paljon työtä sen eteen miltä sitten ikinä haluaakaan näyttää.

Mutta kaunis piirre käy toistuessaan tylsäksi (esim. symmetria). Sen sijaan "villi", "kettumainen", "roistomainen", "rumankaunis", "veistoksellinen", jne. säilyttävät mielenkiintoisuutensa vuodesta toiseen. Lisäksi kauneus on katsojan silmissä. Toisen mielestä kaunis on kolmannen mielestä ruma jne. Se, jota sinä ajattelet negatiivisesti voi toinen ihailla positiivisesti. Toinen tykkää laudasta ja toinen tiimalasista. Makuasioista voi kiistellä, mutta se on turhaa.

Vierailija

Olen kaunis(hoikka, lihaksia ja pyöreä pep). Olen kouluttautunut. Tyydyn aika vähään. Minulla on hyväpalkkainen työ. Matkustelen ja nautin elämästä. Olen iloinen vaikka joskus väsynyt. Olen hyvä siinä mitä teen. Ainiin olen myös hyvä tietyissä asioissa mutta ne niitä mainitse koska muuten paljastun. Maallisista puhumattakaan. Sisältä olen kiltti ja otan vastaan haukut ja kuuntelen muiden murheita. Teen vapaaehtoistyötä jonkin verran. Mitä sisäiseen kauneuteen tulee niin en mittaa muita ihmisiä rahalla tai ammatilla vaan ihmisinä/käytöksenä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.