Seksi nykyisen kanssa huonompaa kuin exän kanssa
Meillä on hyvä parisuhde ja lasten hankkimistakin harkittu. Meillä on todella mukavaa yhdessä ja riitelemme hyvin harvoin, vaikka olemme asuneet yhdessä jo neljä vuotta. Minua kuitenkin vaivaa se, että seksi ei ole yhtä hyvää kuin mihin olen aiemmassa suhteessani tottunut. Exäni osasi lukea minua todella hyvin ja sain aina orgasmin hänen kanssaan. Nykyisen kanssa ei vain ole samaa yhteyttä, eikä seksi tunnu yhtä hyvältä, vaikka olen koittanut neuvoa, että mistä minä pidän. Seksi on ihan kohtalaista, mutta en voi sanoa etteikö asia haittaisi minua useinkin. Tuntuu aivan naurettavalta päättää muuten erittäin hyvä suhde vain siksi, että seksi ei ole loistavaa.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Millainen muna tällä uudella on?
Ei minkäänlaista, koska hän on nainen ja minä olen mies. Naisen pillu on ihan ok, vaikka ei aivan yhtä tiukka kuin exälläni. Ei se pillusta ole kiinni, vaan siitä ettei hän vain yksinkertaisesti osaa lukea reaktioitani yhtä hyvin kuin exäni osasi. Tämä korostuu etenkin suuseksissä. Hän ei osaa myöskään antaa sitä samalla tavalla seksikkäästi, vaan se on liikaa suorittamista. Olen koittanut ohjeistaa ja olla painostamatta häntä mihinkään ja tehdä tilanteista rennompia, mutta mikään ei oikein tunnu auttavan. Hän laukeaa oikeastaan aina ja niin kyllä itsekin, mutta se tulee käytännössä aina oman liikkeeni kautta. Hän ei saa omalla liikkeellään minua laukemaan kuin erittäin harvoin.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millanen pillu sulla on? Läpäisetkö lyijykynä testin? Laita lyijykynä pil-luun puoliksi kyykky asennossa ja sitten nouse hitaasti seisomaan. Jos lyijykynä ei tipu pil-lusta pystyyn nousemisen aikana sulla on paikat kunnossa.
Mistä vetoa että me naiset peukutamme tätä viestiä sen mukaan pysyykö lyijykynä omassamme. Ainakin minä testaan tänään kun menen kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millanen pillu sulla on? Läpäisetkö lyijykynä testin? Laita lyijykynä pil-luun puoliksi kyykky asennossa ja sitten nouse hitaasti seisomaan. Jos lyijykynä ei tipu pil-lusta pystyyn nousemisen aikana sulla on paikat kunnossa.
Mistä vetoa että me naiset peukutamme tätä viestiä sen mukaan pysyykö lyijykynä omassamme. Ainakin minä testaan tänään kun menen kotiin.
Huvittava mielikuva joukosta naisia testaamassa tätä kotonaan.
Eikö sut, jos kerrot tilanteen hänelle? Että sinä voisit tulla tänään ekana.
Kannattaa oikeesti sanoa ööneen se, että ottaa pattiin, kun ei kerkee mukaan ja toinen jo kääntää kylkeä.
On se yhteinen asia ja se masentaa, kun jää yksin kaipaamaan... vaikkakuinka ajattelisi, että on hienoa, kun toinen sai.
Mutta entäs minä?
Puhu.