Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä kirppisostelijoita

Vierailija
17.04.2006 |

Nykyään saa ihan kohtuuhintaisia halpoja lasten ja aikuistenvaatteita, UUSIA halpahalleista, miksi ostaa käyttettyjä rytkyjä, kun samalla rahalla saa aivan uuden?Kirppiksillä pitävät törkeitä hintoja kuluneista lasten vaatteista, aivan samalla rahalla saa uudet halppisvaatteet esim. Robin Hoodista. Ei ne varmasti kauhean laadukkaita ole, mutta ei toisten vanhatkaan kauan kulutusta kestä. Selittäkää, miksi käytte kirppareilla?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten myy sitä kymmenesosalla maksamastaan hinnasta, niin kyllä ostan!

Sukat, alusvaatteet ja kengät ostan uusina, mutta esim. rattaat ja vitriinin olen kierrätyskeskuksesta hankkinut. Rattaat maksoivat 3¿ ja palvelivat juuri sen ajan kuin me niitä tarvitsimme.

Vierailija
22/23 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nykyään saa ihan kohtuuhintaisia halpoja lasten ja aikuistenvaatteita, UUSIA halpahalleista, miksi ostaa käyttettyjä rytkyjä, kun samalla rahalla saa aivan uuden?

Hehhh :D Meillä ei mistään halpakaupoista vaatteita osteta :) En vielä ole Tarjoustalossa nähnyt Timberlandin takkeja ja Hugo Bossin pukuja :D Tiedätkö paljon maksaa uutena esim Kenzon lasten talvitakki? Btw kirpparilta saa myös uusia/käyttämättömiä/uudenveroisia vaatteita myöskin (jotka ovat olleet heräteostoksia, väärää kokoa jne).

Vierailija:

Kirppiksillä pitävät törkeitä hintoja kuluneista lasten vaatteista, aivan samalla rahalla saa uudet halppisvaatteet esim. Robin Hoodista.

Tervetuloa pääkaupunkiseudulle :) Lauantaina tein taas hyviä lastenvaate löytöjä kirppareilta, Benetton/Elle/Lego/Kenzo yms 0,10e - 2e /vaate ja vielä todella hyvä kuntoisia, osa käyttämättömiä :) Ja kun meillä ei edelleenkään osteta mitään halpavaatteita, vaikka ilmaiseksi saisi.

Vierailija:

Ei ne varmasti kauhean laadukkaita ole, mutta ei toisten vanhatkaan kauan kulutusta kestä. Selittäkää, miksi käytte kirppareilla?

Joo ei varmasti ole laadukkaita :D Mutta laadukkaat kestävät hyväkuntoisena käyttäjältä toiselle. Mulla nyttenkin päällä Tara Jarmonin toppi ja tämä on kiertänyt aika monen ystävän/sukulaisen vaatekaapeissa ja vielä tosi hyvä (btw oli uutena 200e).

Käyn kirpparilla, koska;

- se on ekologista, kaikkea ei tarvitse uutena ostaa

- tekee hyviä, edullisia löytöjä

- meillä käytetään isommissa juhlissa aina eri vaatteita ja niitä juhlia on paljon, joten yhtä tilaisuutta varten on hölmöä ostaa joku kallis, mutta laadukas juhla-asu. siispä kirpparilta voi hyvinkin ostaa jonkun mekon tms ja vaikka itse kustomoida sitä. eli tulee edulliseksi ja ekologiseksi

- koskaan ei voi tietää mitä vastaan kirpparilla tulee, usein mulle tulee sellainen " aarrearkku fiilis" , kun tekee tosi upeita löytöjä :)

suosittelen lämpimästi kirppareita jokaiselle:

http: //vuolanne. net/kirpputorit/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiersin jo lapsena kirppiksiä, -ennen nykyistä kirppisbuumia. 80-luvulla kirppiksiltä tekikin enemmän löytöjä, löysin teini-iässä paljon ihan käyttämättömiä vaatteita ja niitä sai ostaa jopa ns. kilohinnalla ;)

Nykyään saa nähdä enemmän vaivaa löytääkseen käyttökelpoista vaatetta edullisesti. Vauvoille toki löytyy, -onneksi. Lapsiperheessä rahaa saa kulutettua muuhunkin ja etenkin harrastusvetimiä on huomattavasti edullisempaa kierrättää, sillä jo itse lajimaksut ilman varusteita on huomattavia.

Itse vaatteita muuntelemalla saa huokeasti naamiaisasut ym. vaatteet.

Vinkki: isojen tyttöjen mekoista irtoavalla kankaalla saa pikku tytöille monta hametta, -halvalla. Miesten laadukkaiden pukujen kankaista saa pikku miehille ommeltua " räätälin tekemiä" pukuja.

Kestokulutus kai on muutenkin joka ihmisen velvollisuus. Mutta on ap tietysti hyvä, että sinä ostat vaatteet uutena (työllisyys) ja ehkäpä sinäkin laitat ne uutena ostetut vaatteet kiertoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä