Kertokaa mitä harrastatte
Mitä av-mammat (ja tänne jostain syystä eksyvät miehet) harrastaa. Mitä tahansa: urheilua, taidetta, kulttuuria. Miten olette päätyneet kyseisen harrastuksen pariin?
AP harrastaa juoksua. Aika tylsä laji, mutta tuo hyvän mielen, on halpaa ja kehittää kuntoa. Kertokaa!
Kommentit (15)
En vastaa. Miesvihaa havaittavissa postauksessa.
Jooga, kickboxing, peruskuntosali. Lukeminen, neulominen, koiran kanssa lenkkeily. Ruuanlaitto, luonto, kalastaminen, purjehtiminen, matkustelu.
Näistä yhdessä miehen kanssa kaikki paitsi neulominen :) Tavatessamme tutustuttiin myös toistemme harrastuksiin ja tykästyttiin niin, että tehdään nykyään sekä "omia" että toisen.
Laulan, kiipeilen, uin, juoksen, nyrkkeilen, riehun, tanssin, retkeilen, pyöräilen, kirjoitan päiväkirjaa, jahtaan hämähäkkejä...
Lähinnä Tinderin, Instagramin ja Tumblrin räläämistä. Nykyään harvoin Tinder-treffejä. Nukkumista.
Sängynpäällä makaamista pitkästyneenä ja lamaantuneena tylsyydestä. Lapsena minulla ei ollut mitään harrastuksia, olin kaiken vapaa-ajan vain kotona auttamassa vanhempia kotitöissä ja sisarusten hoidossa. Nyt koen olevani jo liian vanha aloittamaan mitään uutta nollatasolta.
Mies 22v
Ruoanlaittoa, kävelyä, hölkkää, hiihtoa, soutamista, autotallipuuhastelua, elokuvien katselua, sohvaoleilua (jsks), viininjuontia ja juustopöytää (jsks vknlppuisin), lumitöitä, korjaushommia, vaimon hellimistä ja hieromista, keskusteluja jne. jne.
Noh, mikä on harrastamista ja mikä ei, sen saa jokainen tykönänsä päättää.
Moottoripyöriä (4 kpl), soitan bändeissä, jooga, ruoanlaitto, elokuvat, kirjat, taidenäyttelyt, keikoilla käyn myös ja kesämökki löytyy.
mä hoskus oelaan jalka palloa mun taka pihalla yksin
kuuluisi kai täällä vastata (=valehdella) että laskettelua, ratsastusta, golfia
mutta oikeesti saunomista, maastopyöräilyä, uintia, mökkeilyä
Huudan "voi ei. ei vielä" ärsyttävällä äänellä
Lauta- ja roolipelaamista