Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ns. vanhemmalla naisella (40 täyttäneellä) on tosi pitkät hiukset, miten niitä ois tyylikkäintä pitä arjessa?

Vierailija
06.02.2018 |

Harkitsen hiusten kasvattamista vyötärölle asti, mutta tulen olemaan jo vanha kun ne on niin pitkät. Haluan ne silti. Minulla on paksut vahvat hiukset, ei hiirenhäntää. Miten ois nykyään tyylikkäintä pitää kiinni tosi pitkiä vanhemmalla naisella? Kuviakin saa linkittää. Kiitos.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa.

t. toinen "vanha"

Vierailija
2/10 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään 40 ei ole vanha! Vanhempi nainen on noin 60v. Itse pidän enimmäkseen hiukset auki. Hiukseni ovat melkeim vyötärölle. Jos pidän kiinni niin laita. Ihan perus ponnarin, nutturan. Jos ulkoilen tai urheilen voi olla letti tai kaksi. Olen lähes 40v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vyötärölle asti ulottuvat eivät kyllä ole koskaan tyylikkäät, vaan ihan hirveät. Sellaiset hartoille -  puoli selkään ulottuvat riittää. Mutta turha täällä on kysellä, mammojen mielestä yli 40-kymppisten naisten pitää leikata siili, valella päällensä tuhkaa ja mennä keinutuoliin odottelemaan kuolemaa.

Vierailija
4/10 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan katsoa sitten kun saat ne hiukset.

Jos mä haluan näyttää tyylikkäältä niin laitan hiukset nutturalle.

Normaali tyyli-kaukana päivänä noi hiukset liehuu vaan perässä (kirjaimellisesti).

Vierailija
5/10 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vyötärölle asti ulottuvat eivät kyllä ole koskaan tyylikkäät, vaan ihan hirveät. Sellaiset hartoille -  puoli selkään ulottuvat riittää. Mutta turha täällä on kysellä, mammojen mielestä yli 40-kymppisten naisten pitää leikata siili, valella päällensä tuhkaa ja mennä keinutuoliin odottelemaan kuolemaa.

Ennen kuin joku besserwisser ehtii korjaamaan, korjaan itse: 4-kymppisten.

Vierailija
6/10 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä naisia jotka luulevat että pitkät hiukset ovat jotenkin hienot, en sano etteikö sinulle sopisi kun en tiedä .

Tiedän tapauksen jos toisenkin ja mittarissa on reippasti 40+ ja on ne pitkät hiukset ja ne on aina yhtä mauttomasti leikattu ,laitettu, itse värjätty, tyyli vuodesta toiseen sama . 

Vierailija
7/10 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 43 ja mulla on puoliselkään ulottuvat hiukset. Yleensä teen just nutturoita tai "pään kiertäviä" lettinutturoita tai lettejä, tai vaihtoehtoisesti puoliponnari + vähän tupeerausta sinne ponnarin päälle. En oikeastaan pidä auki kuin ulos (so. juhlimaan) lähtiessä, silloin yleensä laitan suoristusraudalla loivat kiharat. 

Vierailija
8/10 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ihmisillä sentään on todistettavasti pitkiä hiuksia eikä vain jotain hirveitä kanantakalistoja ja kypäriä ja miestukkia, mitä näkee lounasravintoloissa. Näyttää aivan hirveältä.

Vierailija
9/10 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siilitukka ja silmälasit... siihen vielä ehkä korvakorut niin avot. Ja villapaita. Sellaisia joskus näkee.

Vierailija
10/10 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat hartoille pitkät hiukseni ovat kauneimmillaan föönattuina ja vähän taivutettuina latvoista. En laita hiuskiinnettä, koska hiusten pitää liikkua hyvin. Kypäräkampaukset eivät ole kaunistus kenellekään.