Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenni ja Sauli hukkuvat vauvalahjoihin

Vierailija
06.02.2018 |

Miksi yksityisetkin ihmiset sortuvat lähettämään satoja pieniä villasukkia, nuttuja, leluja tms? Varmasti tällä vauvalla on jo muutenkin tarpeeksi.
Firmat tietenkin lahjovat jo ihan markkinointisyistä, mikäs oli sen parempaa mainosta kuin oman firman tuote presidentin vauvan käytössä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat hukkua, en jää kaipaamaan.

Vierailija
2/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole asiallista. Lapsihan on täysin ventovieras. Antaisivat olla rauhassa. Presidenttiparihan joutuu ottamaan kantaa näihin lahjoihin ja hankkiutumaan niistä eroon ja ne pitää avata ja käsitellä. Hirveä vaiva turhaan. Tuskin yhtään niistä käytetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä lahjoja antaa. Suurin osa vielä päätynee eteenpäin niitä tarvitseville.

Vierailija
4/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin silloin kun se joku poika kuoli lumikasan alle. Perhe joutui pyytämään iltalehdessä, että älkää lähetelkö kukkia ja osanottoja. Tilannetajuttomia tuollaiset tuntemattomille postittelijat.

Vierailija
5/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole asiallista. Lapsihan on täysin ventovieras. Antaisivat olla rauhassa. Presidenttiparihan joutuu ottamaan kantaa näihin lahjoihin ja hankkiutumaan niistä eroon ja ne pitää avata ja käsitellä. Hirveä vaiva turhaan. Tuskin yhtään niistä käytetään.

Ottamaan kantaa eli eli esittämään yhden julkisen kiitoksen. Suunnaton vaiva. Avaaminen ja käsittely varmaan hoituu henkilökunnan voimin samoin kuin eroon hankkiutumisen käytännön järjestelyt. Itse en lähettäisi lahjoja, mutta mielestäni silti vaikka itse neulottujen sukkien lähettäminen on kiva eikä epäasiallinen ele.

Vierailija
6/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä lahjoja antaa. Suurin osa vielä päätynee eteenpäin niitä tarvitseville.

Varmaan menee joo eteenpäin mutta älytön vaiva vastaanottaa niitä ja lähetellä kiitoskortteja, tuskin yhden henkilön täysipäiväinen työpanos riittää.

Vierailija
7/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottamaan kantaa eli eli esittämään yhden julkisen kiitoksen. Suunnaton vaiva. Avaaminen ja käsittely varmaan hoituu henkilökunnan voimin samoin kuin eroon hankkiutumisen käytännön järjestelyt. Itse en lähettäisi lahjoja, mutta mielestäni silti vaikka itse neulottujen sukkien lähettäminen on kiva eikä epäasiallinen ele.

No onko se enää kivaa kun mummelit lähettelee niitä satoja ja jopa tuhansia...

Vierailija
8/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko se enää kivaa kun mummelit lähettelee niitä satoja ja jopa tuhansia...

Sadoista ja tuhansista neuleista on oma vaivansa, sitä en kiellä, mutta eleenä itse tehty lahja on silti hieno.

Vierailija
9/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaisivat muistamisia varten vaikka lahjoitustilin johonkin sopivaan hyväntekeväisyyskohteeseen.

Vierailija
10/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta lahjoille tulee käyttöä, Salen pitää panna lisää muksuja alulle.

Vierailija
11/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinistöllä on tapana vastata saamaansa postiin. Varmasti Jennikin haluaisi nyt ihan itse päättää minkälaisia vaatteita kauan kaivattu vauva käyttää.

Vierailija
12/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on käynyt niin, kuin usein käy, että niillä joilla on jo muutenkin, niitä halutaan muistaa lahjoilla vielä lisää. Nostan hattua että nuo lahjat oikeasti jaetaan muille niitä tarvitseville.

Vierailija
13/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höperöt mummothan noita lähettelee.

Vierailija
14/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni ovat jo kiittäneet pressan kanslian välityksellä ja ilmoittaneet, että ylimääräiset menevät hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
15/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ilmiö on myös kuninkaallisilla. Kansa lähettää vauvoille kaikenlaista itse tehtyä tai ostettua ja ne päätyvät hyväntekeväusyyteen suurelta osin.

Mm William Catherine ovat kertoneet.

Vierailija
16/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita 112

Vierailija
17/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttuhan se on vaikka jollekkin lastenkodille kuka ne saa. Yritä ajatella positiivisesti että oli vähän niinkun keräys hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
18/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää setä tarvitsisi sukkia paljon enemmän.. Itse jos aloitan neulomaan niin ehtii tulla kesä ennen kuin ne ovat valmiit.

https://www.aamulehti.fi/hyvaelama/ilman-koirankuljetushakkia-helmi-ei-…

Vierailija
19/19 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätyykö?

Kaikki "kuninkaalliset" eivät lahjoita niitä eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän