Haluaisin perheen ja miehen, mutta...
Jostain kumman syystä en saa. Muutamia pitkiä parisuhteita, jotka päättyneet joko miehen pettämiseen tai sitten muuten vaan "kasvettiin erilleen". Olen 34v. Alkaa näyttämään aika toivottomalta :)
Kiva aina seurata vierestä, kun ystävät umpirakastuneina menivät kihloihin, naimisiin, saivat lapsia ja kaikki oli niin ihanaa... Itsellä taas äijä kävi panemassa toista eikä ilmeisesti hänellä ollut mitään halua perustaa kanssani perhettä...
Ilmeisesti uuden naisen kanssa kaikki exät ovat jo saaneet lapsia ja naimisissakin...
Kommentit (30)
Et kelpaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin perheen ja naisen, mutta...jääköön loput nyt sanomatta.
Niin sano vaan?
Kyllähän sitä aina jonkun seurustelukumppanin saa, mutta jostain syystä kaikki ovat jotenkin kaatuneet... ap
Ei kaikki todellakaan saa. Terv. 30v ikisinkku joka alkaa hajota läheisyyden ja kumppanin kaipuuseen.
Onko feminismi aatteena lähellä sydäntäsi?
Ei ole, olen hellan ääressä viihtyvä juntti.
Ap on onnekas. Saa elää rauhassa ilman lapsia. Vapaus tehdä mitä vain.
Vierailija kirjoitti:
Ap on onnekas. Saa elää rauhassa ilman lapsia. Vapaus tehdä mitä vain.
Toisaalta näin, mutta kyllä sitä jotenkin haluaa kuitenkin... Ystäväpiirissäni ei ole oikein sinkkuja, paitsi minä tai yksi on, mutta hänelläkin lapsia :) ap
Sama juttu ja ajoittain masentaa. En kiinnosta ketään sillä mielellä, että minun kanssani haluaisi sitoutua.
Oletko normaalipainoinen? Pullukat kelpaa satunnaisiksi panoiksi. Seurusteluun halutaan normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko normaalipainoinen? Pullukat kelpaa satunnaisiksi panoiksi. Seurusteluun halutaan normaalipainoinen.
Nykyään kyllä enemmän näkee miehellisiä pullukoita kuin hoikkia vastaavia. Itsekin olen saanut pakkeja hoikkuuden takia, vaikka olen ihan normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kyllä enemmän näkee miehellisiä pullukoita kuin hoikkia vastaavia. Itsekin olen saanut pakkeja hoikkuuden takia, vaikka olen ihan normaalipainoinen.
Ne miehelliset pullukat on lihoneet parisuhteessa. On raskauskiloja tms. Kun parisuhde alkoi ne oli normaalipainoisia. Ne laihduttaa ja on kohta taas normaalipainoisia.
Mä olen yrittänyt unohtaa koko homman mitä pariutumiseen tulee. Tulee jos on tullakseen, nautin yksinolostakin. Vaatii vähän surutyötä hyväksyä se että välttämättä koskaan ei saa elämänkumppania.
Joensuussa on areena, Joensuun Areena.