Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin perheen ja miehen, mutta...

Vierailija
06.02.2018 |

Jostain kumman syystä en saa. Muutamia pitkiä parisuhteita, jotka päättyneet joko miehen pettämiseen tai sitten muuten vaan "kasvettiin erilleen". Olen 34v. Alkaa näyttämään aika toivottomalta :)

Kiva aina seurata vierestä, kun ystävät umpirakastuneina menivät kihloihin, naimisiin, saivat lapsia ja kaikki oli niin ihanaa... Itsellä taas äijä kävi panemassa toista eikä ilmeisesti hänellä ollut mitään halua perustaa kanssani perhettä...

Ilmeisesti uuden naisen kanssa kaikki exät ovat jo saaneet lapsia ja naimisissakin...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole löytänyt vielä oikeaa areenaa kunnon miehen kaatoon. Kyllähän meitä on..

Vai areenaa... Missä näitä areenoita on? Ei nettideittailut tuota tulosta eikä oikein baaritkaan... Eikä naisvaltainen työpaikka ja naisvaltaiset harrastukset. Ap

Joensuussa on areena, Joensuun Areena.

Vierailija
22/30 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kelpaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin perheen ja naisen, mutta...jääköön loput nyt sanomatta.

Niin sano vaan?

Kyllähän sitä aina jonkun seurustelukumppanin saa, mutta jostain syystä kaikki ovat jotenkin kaatuneet... ap

Ei  kaikki todellakaan saa. Terv. 30v ikisinkku joka alkaa hajota läheisyyden ja kumppanin kaipuuseen.

Onko feminismi aatteena lähellä sydäntäsi?

Ei ole, olen hellan ääressä viihtyvä juntti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on onnekas. Saa elää rauhassa ilman lapsia. Vapaus tehdä mitä vain.

Vierailija
24/30 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on onnekas. Saa elää rauhassa ilman lapsia. Vapaus tehdä mitä vain.

Toisaalta näin, mutta kyllä sitä jotenkin haluaa kuitenkin... Ystäväpiirissäni ei ole oikein sinkkuja, paitsi minä tai yksi on, mutta hänelläkin lapsia :) ap

Vierailija
25/30 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo...

Vierailija
26/30 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu ja ajoittain masentaa. En kiinnosta ketään sillä mielellä, että minun kanssani haluaisi sitoutua.

Vierailija
27/30 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko normaalipainoinen? Pullukat kelpaa satunnaisiksi panoiksi. Seurusteluun halutaan normaalipainoinen.

Vierailija
28/30 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko normaalipainoinen? Pullukat kelpaa satunnaisiksi panoiksi. Seurusteluun halutaan normaalipainoinen.

Nykyään kyllä enemmän näkee miehellisiä pullukoita kuin hoikkia vastaavia. Itsekin olen saanut pakkeja hoikkuuden takia, vaikka olen ihan normaalipainoinen.

Vierailija
29/30 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kyllä enemmän näkee miehellisiä pullukoita kuin hoikkia vastaavia. Itsekin olen saanut pakkeja hoikkuuden takia, vaikka olen ihan normaalipainoinen.

Ne miehelliset pullukat on lihoneet parisuhteessa. On raskauskiloja tms. Kun parisuhde alkoi ne oli normaalipainoisia. Ne laihduttaa ja on kohta taas normaalipainoisia.

Vierailija
30/30 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yrittänyt unohtaa koko homman mitä pariutumiseen tulee. Tulee jos on tullakseen, nautin yksinolostakin. Vaatii vähän surutyötä hyväksyä se että välttämättä koskaan ei saa elämänkumppania.