Haluaisin perheen ja miehen, mutta...
Jostain kumman syystä en saa. Muutamia pitkiä parisuhteita, jotka päättyneet joko miehen pettämiseen tai sitten muuten vaan "kasvettiin erilleen". Olen 34v. Alkaa näyttämään aika toivottomalta :)
Kiva aina seurata vierestä, kun ystävät umpirakastuneina menivät kihloihin, naimisiin, saivat lapsia ja kaikki oli niin ihanaa... Itsellä taas äijä kävi panemassa toista eikä ilmeisesti hänellä ollut mitään halua perustaa kanssani perhettä...
Ilmeisesti uuden naisen kanssa kaikki exät ovat jo saaneet lapsia ja naimisissakin...
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin perheen ja naisen, mutta...jääköön loput nyt sanomatta.
Niin sano vaan?
Kyllähän sitä aina jonkun seurustelukumppanin saa, mutta jostain syystä kaikki ovat jotenkin kaatuneet... ap
Yksikin potentiaalinen kumppaniehdokas häippäsi, kun "ei ihan natsannut, olet todella mukava, mutta..." Minä taas näin, että meillä juttu luisti oikeasti! Olin kovin ihastunut. Hänpä ei sitten ollut... Ap
Et ole löytänyt vielä oikeaa areenaa kunnon miehen kaatoon. Kyllähän meitä on..
Vierailija kirjoitti:
Vai areenaa... Missä näitä areenoita on? Ei nettideittailut tuota tulosta eikä oikein baaritkaan... Eikä naisvaltainen työpaikka ja naisvaltaiset harrastukset. Ap
Mieti jos vika on sinussa, kun miehet eivät jää luoksesi. Kolmekymppisenä mieskin haluaa jo sitoutua.
Valitset vääriä miehiä, ei siinä sen kummempaa. Lopeta naistenlehtien lukeminen, ja ala elää omaa elämääsi, niin suunta voi muuttuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sano vaan?
Kyllähän sitä aina jonkun seurustelukumppanin saa, mutta jostain syystä kaikki ovat jotenkin kaatuneet... ap
Ei kaikki todellakaan saa. Terv. 30v ikisinkku joka alkaa hajota läheisyyden ja kumppanin kaipuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Mieti jos vika on sinussa, kun miehet eivät jää luoksesi. Kolmekymppisenä mieskin haluaa jo sitoutua.
Niin ehkäpä onkin :) en vaan oikein keksi, että mitä... Olen kysynytkin syitä näiltä miehiltä, ystäviltä... Eivätkä hekään anna kunnon vastausta. Miehet nyt sanoo aina, että mussa ei ole mitään vikaa, että ei vaan natsannut oikein tms. Ja ihmettelen miten ei natsannut, kun kuitenkin halutaan viettää kanssani aikaa, keskustella, tehdä yhdessä asioita jne. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet, mutta tuntuu, että lisääntyvissä määrin on ne ikuiset pikkupojat, jotka eivät halua.
Vierailija kirjoitti:
Lienet liian helppo nakki.
Mitä tämä meinaa? Pitäisi alkaa siis oikein pelailemaan jotain vaikeasti tavoiteltavaa? En jaksa sellaista pelleilyä. Ap
Mulla oli samanlainen fiilis pitkään. Sitten kävin terapiassa, opettelin tuntemaan itseni paremmin ja päätin, että en hyväksy rakkautta vähempää. Ei ihastumista tai "kunhan vaan on joku"-tyyppiä.
Kannattaa myös miettiä, deittailetko vääränlaisia tyyppejä? Eli haetko enemmän ulkonäköä ja statusta kuin omanlaistasi ihmistä?
Mulle ei sitten napsahtanutkaan kohdalle se liituraitapukuinen komistus, jollaisen luulin haluavani, vaan hauska ja herkkä taiteilija. Rakkaus löytyi, koska avarsin maailmaani ja tutustuin erilaisiin ihmisiin. Ja olin koko ajan oma itseni, enkä himmaillut tai esittänyt olevani parempi kuin oikeasti olenkaan. Rakastua ei voi ihmiseen, joka ei anna itsestään kaikkea.
Välillä kannattaa katsoa peiliin ja ennenkaikkea hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, ja etsiä sille sitten vastakappaletta.
Niin ja en todellakaan etsi mitään korkean statuksen omaavaa komistusta, vaan ihan tavallista miestä. Sellainen, jonka kanssa olisi hyvä olla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sano vaan?
Ei kaikki todellakaan saa. Terv. 30v ikisinkku joka alkaa hajota läheisyyden ja kumppanin kaipuuseen.
Onko feminismi aatteena lähellä sydäntäsi?
Vierailija kirjoitti:
Niin on, mutta onko sellaisia jotka ovat aikuisia, vastuullisia ja valmiita perustamaan perheen? Tuntuu että moni yksinäinen naista kaipaava poikamies elää tosiasiassa sellaista elämää, että ei heillä ole valmiuksia ottaa todellista vastuuta itsestään, saatika lapsista. Ryypätään paljon, eletään roskaruoalla, nukutaan iltapäivään viikonloppuisin, ei pidetä itsestä tai kodista huolta.. tällaisiin ite törmään hyvinkin usein :P -ei ap
Ton ikäiset naiset kelpaa 5-kymppisille.
Sori siitä, mutta onhan niissäkin ihan sharmikkaita.
Ton ikäiset naiset kelpaa 5-kymppisille.
Sori siitä, mutta onhan niissäkin ihan sharmikkaita.
Vastaus löytyy lähes poikkeuksetta naisen kriteereistä. Tiedostetuista tai tiedostamattomista.
Luultavasti ap hakee kuvauksensa perusteella miestä jonka kanssa on hyvä olla, eli miestä joka on rento naisen kanssa ja sytyttää kemiat nopeasti - kokemuksensa ansiosta.
Ja kokemusta on kertynyt samasta syystä kuin kokemusta kertyy lisää, silloinkin kun _pitäisi_ olla uskollinen.
Tunnen kaksi pelimiestä. Molemmat tykkäävät toistaa seuraavia perusteluja kyllästyessään:
"Kasvettiin erilleen"
"Olet hyvä nainen, ei vain jotekin natsannut"
"Syy ei ollut sinussa vaan minussa"
(Pelimiesten perustelut kuulostavat tyypillisiltä _naisten_ perusteluilta. Ne ovat tunneperäisiä, epämääräisiä ja usein sisältävät vain-sanan toistelua.)
Aika paljon tuossa kolmenkympin paremmalla puolella on vapaana miehiä, jotka ovat ennen olleet naimisissa, on jo lapsia tai sitten niitä, jotka eivä tällaista elämää edes halua.
Mitä nyt katselen omaa kaveripiiriäni, niin nämä tämän ikäiset sinkkumiehet ovat sitä mieltä, etteivät halua elämältä muuta, kuin hyvä työpaikka, oma koti, oma rauha, omat harrastukset, kaverit... Joskus sitä toki kaipaa jotain läheisyyttä ja pimperoa ja sitä saa satunnaisesti aika pienellä vaivalla Tinderistä, baarista tai jotkut vanhat hoidot.
Jotenkin naiset ovat enemmän niitä, jotka välttämättä haluavat sitä perhettä ja yhteistä elämää... En nyt yleistä, mutta tämä on minun näkemys.