Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailisitko tällaista miestä?

Vierailija
17.04.2006 |

Muuten mies vaikuttaa ihan ok:lta, mutta yksi juttu kolahti pahasti korvaani. Se, että hänen entisessä suhteessaan on ollut ns. väljät rajat sille mikä on pettämistä. Eli on saanut suudella toista jne jne, kunhan sänkyyn saakka ei ole menty. Eli kaikki muu on ollut sallittua paitsi seksi. Ja minä olen ihan eri tyyppinen. Mua on petetty niin monta kertaa, että en tahdo edes sitä että minun rakkaani suutelisi toisen kanssa. Onko tässä liian suuri ongelma meidän välillä? Voisitko sinä tapailla miestä jonka moraali on löyhempi kuin sun? Niin, ja kun juttelimme tästä niin mies sanoi että on edelleen samaa mieltä, ja tahtoo noin myös tulevassa suhteessa..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin ajan kulua!

Jos olette aika uuskin pari, niin miehen mieli voi muuttua, eli omata ihan saman moraalin kuin sinä. Uskoisin, että hän vain yrittää " suojella" itseään vaatimalla löyhät rajat suhteeseenne. Se menee ihan varmasti ohi, kun hän huomaa, miten ihana ja rakas sinä olet! Jos ei mene ohi, niin sit voisit miettiä uudestaan asiaa.

Vierailija
2/9 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettasin suhteen heti alussa, ei olis sit niin vaikee ero! Jos periaatteet on jo heti alussa noin erillaiset, ni ei siitä tuu muuta ku ongelmia. Ja jatkossa saisit varmasti kuulla: " ei me muuta, ku vaan suudeltiin." Kestäsikkö sen? Miehet ei muutu..!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sinä pidät sitä pettämisenä. Jos se sinun mielestäsi on pettämistä niin tee miehelle selväksi että se tosiaan on sinun mielestä pettämistä ja tunnet itsesi petetyksi jos hän niin tekee ja että sinä et niin pystyisi tekemään

Vierailija
4/9 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkemyksenne poikkeavat, siitä tulee väistämättä ongelmia!

En lähtisi tuohon leikkiin ollenkaan.

Vierailija
5/9 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pysty muuttamaan omaa näkemystäsi todella radikaalisti, kannattaa lopettaa suhde samantein. Myöhemmin se on paljon hankalampaa.

Vierailija
6/9 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan siis ilmoittaa miehelle että meidän tuskin kannattaa jatkaa, koska ajattelen parisuhteesta eritavoin kuin hän..

Vierailija
7/9 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on ihan sama jos toiset tykkää ns. vapaista suhteista mut mä en tykkää enkä semmoseen ala. sen verran itseeni arvostan etten rupea ihan mihin tahansa suhteeseen vaan suhteen takia. ennemmin olen yksin kuin suhteessa joka ei täytä vaatimuksiani.

joten, ongelma on mussa siinä suhteessa etten hyväksy suutelua tms parisuhteessa toisten kanssa. ja miehessä siinä suhteessa ettei hän ole valmis olemaan vain " yhden naisen" mies.

ap

Vierailija
8/9 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä, mikä lasketaan seksiksi...

Vierailija
9/9 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ihastunut/rakastunut toiseen, ei silloin edes halua ajatella muita.