Nykyään naisartistit honottavat nasaaliäänellä
Missään ei enää kuule vahvaa mustan naisen ääntä.
Kommentit (9)
Harvemmin kuulee vahvaa lauluääntä juuri lainkaan nykyisessä pop-musiikissa. Musiikki on ylituotettu vähän mitäänsanomattaksi.
Oon samaa mieltä, en tykkää enkä jaksa kuunnella, enkä sitten sitä uikutuskeijulallatusta. Kunnon ääni täytyy laulajalla olla!
jaa. Minusta ongelma ei ole niinkään nenä-äänisyys, vaan lapsenomainen korkea ja hento lauluääni
Ja sellaisella äänellä tosiaan ainakin suomalaiset naisartistit Almaa lukuunottamatta tosiaan laulavat. Itselleni kammottavin on Sanni.
Vierailija kirjoitti:
jaa. Minusta ongelma ei ole niinkään nenä-äänisyys, vaan lapsenomainen korkea ja hento lauluääni
Ja sellaisella äänellä tosiaan ainakin suomalaiset naisartistit Almaa lukuunottamatta tosiaan laulavat. Itselleni kammottavin on Sanni.
Samoin.
Minä myös täysin samaa mieltä. Aivan järkyttävän kuulosta. Onneks tuo pop ei oo mulle muutenkaan se mieleisin musiikkityyli, rock- ja metalli-puolella tuntuu olevan enempi vahvasti ja puhtaasti laulavia niin naisia kun miehiäkin :)
Samanlainen honotus ääni on tällä vuoden v....tun v...tun v..tt. neverheard tulokkaalla.
Mies on mielestäni.
Hyvä esimerkki nasaaliäänestä Anna Puu, ei vain voi kuunnella.