Isorintaiset naiset! Miten pärjäätte töissä?
Itsellä on muheva C-D -kuppi hoikassa varressa ja nyt kun olen miesten kanssa töissä niin ongelmia on. Vaikka jakku on tiukasti napitettu kiinni, on t-paita -rintaliivit, eivätkä nännit näy, niin äijät käy kuumana. Aivan mahdotonta olla palaverissa kun puhuvat rinnoilleni, eivät minulle. Itsellä on sietämätön, tukala olo. Pidän löysiä housuja, matalia kenkiä, mutta ei auta vaikka pukeutuis kuinka epänaisellisesti.
Miten te muut isorintaiset jaksatte tuota kuolaamista?
Kommentit (15)
niin kajautat kerran palaverissa kovaan ääneen, että "katse pois sieltä rintamuksesta" niin luulisi etteivät hetkeen enää kehtaisi tuijotella.
paitsi teinipojat kaupassa, ne jotenkin ällöttää
Koulutuksen perusteella näidenkin miesten pitäisi olla ihan "fiksuja", vaikka käytös tämän asian suhteen antaakin ymmärtää muuta. Täällä on vähän naisia, ehkä se selittää osaltaan. En ole mikään erikoisen näköinen muuten, mutta rintani tuntuvat kovasti kiinnostavan.
Jos haluan peitellä, niin käytän liiviä (siis pienikaula-aukkoisen paidan päällä) tai huivia roikkumassa kaulalla.
lapsen muskariope tykkää ilmeisesti näytellä ja käyttää isoja kaula-aukkoja kumarrellessaan F kupeissaan. Jopa minä heteronaisena katselen niitä, kyllä ne sen verran huomiota herättää heilahdellessaan.
Housuvalinnalla ei mun mielestä ole merkitystä. Paidoilla ja asusteilla on.
en ton sortin huumorin. En osaa olla rempseä. Olen hiljainen hissukka, asiallinen ja kohtelias.
En pystyis ikinä kajauttamaan tommosta. :-(
Tarkotin vaan, että yritän sekä ylä- että alaosan vaatteilla viestittää asiallisuutta, ei seksuaalisuutta.
Siksi ei ole ongelma. Jalisäksi ala on suvaitsevainen, eli täällä työpaikalla on myös julkisesti homoja ja lesboja. Seksuaalisuus ei ole tabu, mutta jotenkin se ei tunnu ketään hetkauttavan. Tosin täällä on paljon pariskuntia, epäsäännöllinen työ vaikuttaa, vaikuttaakohan sitten käutökseenkin?
Meillä on niin paljon muka-lupsakoita irstailijoita ja niin vähän naisia työpaikalla, että oletan kaikkien naisten joutuvan saman ilmiön kohteeksi, kuppikokoon katsomatta.
Joskus ihan suorat kommentit sapettavat, mutta tuijotukselle olen tullut jo immuuniksi.
Miten pystyt olemaan välittämättä? Mitä sanot takaisin vai sanotko mitään?
Ei mua aikuiset äijät haittaa...
t: en muista numeroani
On ehkä tosiaan vähän liioiteltua sanoa etten ollenkaan välitä, mutta yritän parhaani mukaan antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Suora kommentointi on tietysti yleisintä silloin kun äijät ovat kännissä, mutta tulee niitä joskus selvinkin päin. Siis sellaista että "minkähän kokoisiksi sun rinnat vielä paisuu silloin jos olet raskaana, kun ne on jo nyt tuollaiset" jne. muka viatonta urpoilua.
sillon kun vielä imetin ja rinnat oli todella isot ja PYSTYT.
Hihittelivät, osoittelivat ja kuiskivat. Raivostuttavaa!!!
Eikös nyt ollut kyse työpaikkahäirinnästä?
Käytä ylimielistä, etsivää katsetta (ikäänkuin kohde olisi niin mitätön kooltaan, etä siihen on vaikea kohdentaa katsetta..)
Ja työ on mielenkiintoista, jaksaavat keskittyä ihan hyvin.