Vierailija

Meillä kotona sotatila koska äijä haukkui treenini ja pt:ni lyttyyn. Mies treenaa siis itsekin tavoitteellisesti mutta ei ymmärrä aerobisen treenin päälle ollenkaan vaan pelkästään lihaksen kasvatuksen. Itse en tavoittele isoja lihaksia vaan liikun koska haluan näyttää urheilulliselta ja voida paremmin. Olemme käyneet samalla salilla ja meno on ruvennut menemään todella omituiseksi..Tuntuu että jos ympärillä on nuoria treenattuja naisia, ukko näyttää kiusaantuneelta kun menen puhumaan hänelle. Jos taas ympärillä sattuu olemaan vanhempaa väkeä, voi kanssani puhua ja jopa pussailla! Mies kieltää ko.käytöksen ja väittää että keksin kaiken päästäni. Olen aivan kypsä tilanteeseen.

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (6)

Vierailija

Ei oikeastaan, mieheni arvostaa sitä, että kuuntelen ja olen läsnä. Luin aloituksesi väärin mutta vastasin silti. Kuntoilu on meillä kummankin oma asia, sitten se mikä on meille tärkeää on kuuntelu, asioiden jakaminen ja keskustelu. Kumpikaan ei ollut erityisemmän parisuhdenero tavatessamme mutta olemme hioneet särmiä ja ihan loistava suhde on yhdessä rakennettu. Keskitytään enemmän henkiseen hyvinvointiin ja kunto tulee luonnossa liikkumisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No miehelle treenaus on henki ja elämä ja itsellekin rakas harrastus niin loukkaa todella paljon tuo hänen asenne.ap

Vierailija

Minun mies aluksi vastusti minun urheiluharrastusta, kun lapset silloin hänen vastuullaan (kumminkin vie n 4 krt viikossa sen pari tuntia) mutta kun näkee nyt 2 vuoden säännöllisen treenauksen tulokset kropassani, niin kiittelee, ja itseasiassa kannustaa.

Joka kerran kun meillä on seksiä, mies peppumiehenä kehuu minun peppua, ja puristelee. Ja on siitä innoissaan, kait se kiihottaa.Toki iloinen myös terveysvaikutuksista ja miten olen hyvässä kunnossa, voin paremmin ja lisää seksihaluja;)
Urheiluun jää koukkuun, tosi hyvä stressin poistaja ja auttaa pahaan mieleen, jos esim on surullinen.
Miestä olen yrittänyt kannustaa urheilemaan vaikka yhdessä minun kanssa (salilla on lapsiparkki) mutta hän ei halunut.

Vierailija

Meillä kuntoilu on kummallekin itsestäänselvyys ja elämäntapa. 

Emme me sitä toisisamme erityisesti arvosta, mutta toki pidämme tosi hyvänä asiana. En usko, että mieheni arvostus minua kohtaan laskisi, vaikka vähentäisin kuntoilua. Arvostus on muista jutuista kiinni. 

Jos lopettaisin kokonaan ilman mitään terveydellistä syytä, niin varmasti ihmettelisi ja asiasta puhuttaisiin. 

Vierailija

Meneekö kaikilla muilla pareilla jotka treenaavat samassa paikassa mutkattomasti? En tarkoita että haluan kuherrella salilla vaan että minulle voi puhua normaalisti oli ympärillä ketä hyvänsä.Tämä touhu on aivan absurdia. T.Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.