Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomeen lomasaari, jolle ei päästetä miehiä

Vierailija
05.02.2018 |

Kuulostaako mielestäsi hyvältä vai huonolta?

Mun mielestä hyvä, jos tuollaiselle on kysyntää. Samalla tavoin kun voi olla pelkästään miehille suunnattuja klubeja tai pelkästään naisille suunnattuja kuntosaleja.

http://www.iltalehti.fi/matkajutut/201802052200720204_ma.shtml

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lmao ainahan tätä puhetta piisaa mutta sitten "yllättäen" ei tuonne seksi-ikäisiä naisia kuitenkaan juuri mene... sama kuin se kun av:lla toisinaan vaaditaan baareja "vain sinkuille"... no juu, miettikääpä millaista se miestarjonta siellä sitten olisi! XD hän sanoi sitä, tuo sanoi tätä, minä sanon yllätys naiset haluaakin miehiä, ja yleensä vielä niitä samoja mitä muutkin.

Enpä tiedä baareista sinkuille, mutta jos Helsingissä olisi edes yksi oluthuone, jossa sääntönä olisi, että kaikkien asiakkaiden oletetaan olevan varattuja tai haluttomia, ja ketään ei tulla pokkaamaan, niin meikätyttö olisi heti kanta-asiakas.  Näin intorverttina aseksuaalina on perhanan kiusallista selittää joka kerta uudestaan, että tulin itseasiassa ihan sen tunnelman ja laadukkaan kuivan siiderin takia, enkä miestä löytääkseni...

Mene johonkin ei-niin-trendikkääseen gaybaariin.

Vierailija
22/24 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi oivallinen paikka mennä tyttöporukalla, nauttia hyviä juomia ja ottaa aurinkoa yläosattomissa ilman, että tarvii pelätä jonkun setämiehen kuolaavan tai käpäävän. Jes!

Ja Ikis taas. Loputonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuollainen ole itse asiassa mahdotonta Suomessa? Jokamiehen oikeuksilla saa kai mennä saariinkiin, kunhan pitää riittävän metrivälin rakennuksiin.

Vierailija
24/24 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItäs sitten kun sinne saarelle tuleekin se ahdistelija mies? Ei ole niitä turvallisia miehiä siellä sitten auttamassa kun tämä raiskari pääsee valloilleen. Turha luulla, että joku naisvartija saisi pidettyä ahdistelijan kurissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi