Kertokaas, että onko 45-vuotiaalla sinkulla mitään saumoja
Mihinkään suuntaan? Ja onko ne niitä kuuskymppisiä jotka on tän ikäluokan perään vai uskaltasko haaveilla jopa samanikäsestä? :)
Kommentit (40)
rehellinenvastaus kirjoitti:
Rehellinen vastaus. Saa alapeukuttaa niin paljon kuin sielu sietää :D En jaksa kierrellä.
Jos...
Olet ulkonäöllisesti kuosissa, eli sinulla ei ole tätivartaloa (keskeltä pyöreä) etkä näytä eläkeläiseltä.
Olet hauska ja nuorekas, et "elämä on arkea"-käytännöllinen kotiin keskittyvä, etkä toisaalta elintasoa ja materiaa painottava.
Olet halukas panostamaan suhteeseen, ei niin että Iso Rakkaus on jo koettu ja nyt jäähdytellään viikonloputapailusuhteessa.
...miksipä ei.
Jos vielä tykkäät ulkoilusta, ehkä jopa vaellusreissuista, alkaa kuulostamaan todella kiinnostavalta. Jopa kiinnostavammalta kuin nuorimat naiset joita saisin, eli n. 26-29-vuotiaat, joiden kanssa nämä asiat eivät oikein täsmää (suurin osa ikäisekseen vähän tätimäisiä ja ylipainoisia mässäilijätyyppejä, minulle paremmin luonteeltaan/harrastuksiltaan sopivat yleensä ottavat mieluummin nuoremman miehen kun sellaiset saavat, ulkonäkö ratkaisee tässä).
Tunnen moniakin ikäisiäsi naisia jotka ovat suosittuja, ja ovat myös löytäneet hyvän suhteen. Mutta tottahan se on että tuossa iässä vähän pyöreä ja tavallinen keskivertotäti alkaa muuttumaan näkymättömäksi, ainakin jos nuoremmat ja vanhemmat seksinvonkaajat tiputetaan kuvioista.
M/40.
Eiköhän lähes kaikki miehet halua kuitenkin perheen ja lapsia, ja sitä ei yli 45v. kanssa enää ole luvassa, vaikka olisi muuten kuinka kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on se ongelma että nuoremmat ja vanhemmat kiinnostuvat minusta. Mun ikäiset eivät lähesty mua.
N47
Saman ikäinen ja aivan sama ongelma. Parikybäiset pojut hakee ilmeisesti kokemusta ja papparaiset on sitten se toinen ryhmä. Kummatkin olen torjunut. Tässä välissä olevat miehet hakee naista, jonka kanssa voi perustaa perheen. Oma ongelma lisäksi se, että näytän n. 10v. ikäistäni nuoremmalta, joten siksikin vedän näitä nuorempia puoleeni. Oman ikäiset miehet on valitettavasti usein jo möhömahaisia, kaljuuntuneita, ylipainoisia ja raihnaisia.
Huh heijaa mikä asenne! Olet varmasti tuijottanut sitä peilikuvaasi ihan liikaa ja pääsi on täynnä keltaista lientä. Mutta yritä pärjätä, osta vaikka lisää niitä peilejä ja jatka valitsemallasi tavalla muita ihmisiä ivaten. Jaxuhalit beibe!
ööh tuota, ihan realisti olen. Katsoppa ihan vaikka miesten ylipainotilastoja. Miehistä ylipainoisia on 65% ja viisikymppisistä varmasti vielä useampi. Niin että missä se iva oli?
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen vastaus. Saa alapeukuttaa niin paljon kuin sielu sietää :D En jaksa kierrellä.
Jos...
Olet ulkonäöllisesti kuosissa, eli sinulla ei ole tätivartaloa (keskeltä pyöreä) etkä näytä eläkeläiseltä.
Olet hauska ja nuorekas, et "elämä on arkea"-käytännöllinen kotiin keskittyvä, etkä toisaalta elintasoa ja materiaa painottava.
Olet halukas panostamaan suhteeseen, ei niin että Iso Rakkaus on jo koettu ja nyt jäähdytellään viikonloputapailusuhteessa.
...miksipä ei.
Jos vielä tykkäät ulkoilusta, ehkä jopa vaellusreissuista, alkaa kuulostamaan todella kiinnostavalta. Jopa kiinnostavammalta kuin nuorimat naiset joita saisin, eli n. 26-29-vuotiaat, joiden kanssa nämä asiat eivät oikein täsmää (suurin osa ikäisekseen vähän tätimäisiä ja ylipainoisia mässäilijätyyppejä, minulle paremmin luonteeltaan/harrastuksiltaan sopivat yleensä ottavat mieluummin nuoremman miehen kun sellaiset saavat, ulkonäkö ratkaisee tässä).
Tunnen moniakin ikäisiäsi naisia jotka ovat suosittuja, ja ovat myös löytäneet hyvän suhteen. Mutta tottahan se on että tuossa iässä vähän pyöreä ja tavallinen keskivertotäti alkaa muuttumaan näkymättömäksi, ainakin jos nuoremmat ja vanhemmat seksinvonkaajat tiputetaan kuvioista.
M/40.
Höpö höpö osalle jutuistasi! :D Oletko oikeasti nelikymppinen?
Mille osalle? :D
Olen tasan nelikymppinen.
Anteeksi nyt vain. Naiset tuntuvat aina hämmästelevän sitä etteivät miesten toivomukset naisille muutu samalla tavalla iän myötä. Miksi luulette että 45v kyselee onko mahdollisuuksia omanikäiseen mieheen, mutta harvemmin näette 21-vuotiaita murehtimassa ovatko he oikean ikäisiä? ;)
No siksi juuri.
En ole perustamassa perhettä, en tarvitse lisää materiaa, enkä hae kodinkonetta tai turvallista kainaloa johon käpertyä. Elämäni on hyvää sinkkuna, ainoa syy pariutua on se että naisen seurassa on hyvä olla. Koskee yhdessä tekemistä, ja kyllä, seksiä myös.
Oman ikäinen kumppani olisi hieno juttu, saisi olla vähän vanhempikin. Mutta jos ei löydy oman ikäistä, voin treffailla nuorempiakin. Vähän yli kolmekymppisistä löytyy sopiviakin.
jeppp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on se ongelma että nuoremmat ja vanhemmat kiinnostuvat minusta. Mun ikäiset eivät lähesty mua.
N47
Saman ikäinen ja aivan sama ongelma. Parikybäiset pojut hakee ilmeisesti kokemusta ja papparaiset on sitten se toinen ryhmä. Kummatkin olen torjunut. Tässä välissä olevat miehet hakee naista, jonka kanssa voi perustaa perheen. Oma ongelma lisäksi se, että näytän n. 10v. ikäistäni nuoremmalta, joten siksikin vedän näitä nuorempia puoleeni. Oman ikäiset miehet on valitettavasti usein jo möhömahaisia, kaljuuntuneita, ylipainoisia ja raihnaisia.
Viimeksi mua luultiin 30v. Mua on luultu aina nuoremmaksi. Pari kertaa olen ollut 21v. kanssa. Oli hyvää seksiä. Nuoremmat yleensä haluavat vain seksiä.
Et voi tietää luullaanko sinua nuoremmaksi. Niin sanotaan kohteliaisuudesta, etenkin jos "arvioija" on:
- ystäväsi
- sukulaisesi
- mies joka voisi kuvitella harrastavansa kanssasi seksiä
- kuka tahansa ihminen joka haluaa tuottaa sinulle hyvää mieltä
Ainoa keino selvittää asia on postata kuva anonyymille nettifoorumille ihmisten arvioitavaksi.
Aika kova kriteeri sinulla muuten, tuo kaljuuntuminen. Aika harvalla lähemmäs viisikymppisellä on tuuheat hiukset ilman yhtään kaljua kohtaa.
Mä en ole puhunut mitään kaljuuntumisesta. Se ei ollut mun viesti. Arvijoijat ei ole olleet noita. Mutta whatever, olen nuoremman näköinen. En voi sille mitään. Sisko ja vanhemmat ovat kans nuorekkaita.
kirjoitti:
Jos...
...miksipä ei.
M/40.[/quote
Mielenkiintoista. Oon 45-vuotias kestävyysurheilun ja muun liikunnan harrastaja. Mulla olis kyllä miehiä tarjolla kovastikin, mutta yritä tässä nyt sitten vaativan työn ja treenien ja ihan vaan normaalielämän pyörteessä löytää aikaa muuhun kuin suunnilleen just siihen vkl-suhteeseen. Elämäntilanne on hiukan eri kuitenkin kuin nuorena. Mistä muut tän ikäiset sitä aikaa repii?
No minä revin tekemällä neljäpäiväistä työviikkoa. Otin perjantait vapaaksi niin voin harrastaa. Joko lähteä viikonlopuksi vaeltamaan tai ystävien kanssa illanistujaisiin/tms.
Ei haittaa että sain ostettua vain kaksion, auto on vanhahko enkä pääse pakettimatkailemaan suomalaisten örveltäjäturistien seurassa. Mutta mieli on iloisempi, työstä nauttii enemmän ja ehtii harrastamaan. En ole katunut, materia ei tuo onnea (ainakaan minulle).
Jos urakehitys ja elintaso on tärkeää, aikaa on ehkä sitten vähemmän. Valintakysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos...
...miksipä ei.
M/40.
Eiköhän lähes kaikki miehet halua kuitenkin perheen ja lapsia, ja sitä ei yli 45v. kanssa enää ole luvassa, vaikka olisi muuten kuinka kohdillaan.
Ap on 47. Eiköhän tuon ikäisistä valtaosa ole jo hankkinut perheen, tai jättänyt hankkimatta.
Itselläni ei ole kokemusta, mutta kolme viisikymppisiä kaveriani ovat kertoneet, että miehiä on jonoksi ja jostain syystä kaikki joko vähän tai paljon nuorempia kuin he itse. Vientiä kuulemma riittää ja ovat alkaneet seurustella.
Öö. Ihme jankutusta että kaikki miehet haluaa parikymppisiä. Ei pidä ensinnäkään paikkaansa.
Toisekseen, jos on vaikka nelikymppinen mies, aika ihme tyyppi täytyy olla, että saa niitä parikymppisiä, jos niitä sattuu hinkumaan.
Siis yksinkö nää 40+ miehet sit elää? Että ollaan sitten yksin, ilman elämänkumppania ja seksiä kun ei saa jotain teini-ihmettä panoalustaksi? Nii-i, miettikääs nyt.
Ja miks 40+ v enää haluais rääkyviä pentuja?
Tuon ikäisenä paljon suurempi sauma saada mies kuin esim työpaikka.
alapeukutettu kirjoitti:
kirjoitti:
Jos...
...miksipä ei.
M/40.[/quote
Mielenkiintoista. Oon 45-vuotias kestävyysurheilun ja muun liikunnan harrastaja. Mulla olis kyllä miehiä tarjolla kovastikin, mutta yritä tässä nyt sitten vaativan työn ja treenien ja ihan vaan normaalielämän pyörteessä löytää aikaa muuhun kuin suunnilleen just siihen vkl-suhteeseen. Elämäntilanne on hiukan eri kuitenkin kuin nuorena. Mistä muut tän ikäiset sitä aikaa repii?
No minä revin tekemällä neljäpäiväistä työviikkoa. Otin perjantait vapaaksi niin voin harrastaa. Joko lähteä viikonlopuksi vaeltamaan tai ystävien kanssa illanistujaisiin/tms.
Ei haittaa että sain ostettua vain kaksion, auto on vanhahko enkä pääse pakettimatkailemaan suomalaisten örveltäjäturistien seurassa. Mutta mieli on iloisempi, työstä nauttii enemmän ja ehtii harrastamaan. En ole katunut, materia ei tuo onnea (ainakaan minulle).
Jos urakehitys ja elintaso on tärkeää, aikaa on ehkä sitten vähemmän. Valintakysymyksiä.Ok, tuo on tosiaan valintakysymys :-D. Eipä olis tässä työssä mahdollista tehdä nelipäiväistä, ja pitkät 3 h -> treenit on ajoitettava viikonlopuille, jos aikoo ehtiä nukkumaankin. Mutta mua ei toisaalta sellaiset ihmiset hirveesti kiinnostakaan, joilla ei ole joitain isompia tavoitteita, oli ne sitten työhön tai harrastukseen liittyviä...
N45
Kyllä löytyy jos olet hoikka, kivannäköinen ja sulla on jo aikuiset lapset. Itselläni on liian pienet lapset ja kaikki kaatuu siihen. Olen totaaliyh. Ulkonäön perusteella pääsen treffeille lähes aina. Ei tietty mullekaan kuka vaan kelpaa.
Älä anna aivopestä itseäsi, että vain vanhempiin saumaa. Hiukan nuorempi tai omanikäinen on paras. Ja jos olet kuosissa, flaksi käy. Tuossa iässä teet pahan virheen, jos otat jonkun kuusikymppisen. Sinkkuna olet onnellisempi kuin vanhan äijän omaishoitajana.
Vierailija kirjoitti:
Homopiireissä on vielä saumaa panoreikänä. Ilman kumia joutuu tosin antamaan ja kaikille. Itse olen 50v ja nyt 10 vuotta renkinä.
:DDDDDD
Riippuu ihan ihmisestä, habituksesta, luonteesta, energiatasoista jne. Ite aattelin pitää itseni parhaani mukaan siinä kuosissa (henkisesti ja fyysisesti), että valinnanvaraa löytyy vielä sinunkin iässäsi, ap. Olen aina tykännyt hieman nuoremmista miehistä, joten... siinä on aika hyvä motivaattori. :)
N33
Vierailija kirjoitti:
alapeukutettu kirjoitti:
kirjoitti:
Jos...
...miksipä ei.
M/40.[/quote
Jos urakehitys ja elintaso on tärkeää, aikaa on ehkä sitten vähemmän. Valintakysymyksiä.Ok, tuo on tosiaan valintakysymys :-D. Eipä olis tässä työssä mahdollista tehdä nelipäiväistä, ja pitkät 3 h -> treenit on ajoitettava viikonlopuille, jos aikoo ehtiä nukkumaankin. Mutta mua ei toisaalta sellaiset ihmiset hirveesti kiinnostakaan, joilla ei ole joitain isompia tavoitteita, oli ne sitten työhön tai harrastukseen liittyviä...
N45
Niin tuskin kiinnostuisit minusta. Eikä kaikkien tarvitsekkaan sopia yhteen. Sen olen kyllä havainnut että meissä miehissä on enemmän sellaisia jotka pitävät liikunnasta olematta uraihmisiä, kun taas naisissa liikunnalliset painottuvat enemmän uranaisiin. Tai ehkä tämä koskee vain omaa kaveripiiriäni, en tiedä.
Anyway..."joitain tavoitteita" tarkoittaa lähes poikkeuksetta rahaan ja statukseen liittyviä tavoitteita ;)
Ehkä ykköstavoitteeni tällä hetkellä, olettaen että pysyn sinkkuna tai löytyy vaelluksesta paljon tykkäävä nainen, on Appalachian trailin läpi vaeltaminen 2019. Reitti on kuitenkin 3 500km ja elämäkin pitää järjestellä niin että voi viettää aikaa jenkkilässä sen puolisen vuotta, joten kyllä itse lasken sen jonkinlaiseksi tavoitteeksi.
Mainetta ja mammonaahan sillä ei saa, tai kivaa englanninkielistä titteliä. Mutta otan mieluummin ainutlaatuisen kokemuksen kuin sen tittelin ja lahjuskellon ranteeseen.
On saumoja ja hyvät onkin. Ihannenaiseni ikähaarukka on 40-50v, jos nuorempaa kohtaisin niin lapset ehdottomasti oltava tehtynä.
Ei tässä iässä ole enää välttämättä tarvetta muuttaa saman katon alle, kaikilla on yleensä omat asunnot. Seurustellaan vakituisesti ja nähdään miten arkiviikon kiireiltä ehditään. Mukava on välillä kaivatakin toista, onpahan sitten taas tavatessa pikkuisen kiihkeämpää. ;)
Ei tässä auta kuin pitää silmät auki, vaikka konsensus tuntuu olevan ettei +40v-sinkuista ole enää mihinkään.
M41_08
Monä löysin samanikäisen miehen 44 v. Siinä iässähän molemmilla sukupuolilla on jo nimenomaan lapset tehtyinä, eikä kumpikaan halua niitä enää lisää. Olisi tosi epätoivoista 45 v miehen etsiä puolisoa, jonka kanssa saada lapsia, ellei vielä ole saanut. Hänellä on sen suhteen juna mennyt jo 10 v sitten, jolloin olisi voinut saada lapsia 30-35 v naisen kanssa. Eli ap sullahan on juuri hyvä ikä meneillään tavata uusi mies. Nelikymppisissä on tosi paljon eronneita ja yhdestä erosta vapautuu aina sekä mies että nainen
Vierailija kirjoitti:
On saumoja ja hyvät onkin. Ihannenaiseni ikähaarukka on 40-50v, jos nuorempaa kohtaisin niin lapset ehdottomasti oltava tehtynä.
Ei tässä iässä ole enää välttämättä tarvetta muuttaa saman katon alle, kaikilla on yleensä omat asunnot. Seurustellaan vakituisesti ja nähdään miten arkiviikon kiireiltä ehditään. Mukava on välillä kaivatakin toista, onpahan sitten taas tavatessa pikkuisen kiihkeämpää. ;)
Ei tässä auta kuin pitää silmät auki, vaikka konsensus tuntuu olevan ettei +40v-sinkuista ole enää mihinkään.
M41_08
Just tällaisen suhteen löysin pari vuotta sitten 50-vuotiaana. Omat asunnot molemmilla. Elämä ob todella mukavaa näin.
Nykyään ei ole pakko jäädä maan rajojen sisäpuolelle onneaan etsimään.
Höpö höpö osalle jutuistasi! :D Oletko oikeasti nelikymppinen?