Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas, että onko 45-vuotiaalla sinkulla mitään saumoja

Vierailija
05.02.2018 |

Mihinkään suuntaan? Ja onko ne niitä kuuskymppisiä jotka on tän ikäluokan perään vai uskaltasko haaveilla jopa samanikäsestä? :)

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on, vanhemmillakin on. Ihmiset kaipaavat seuraa kaikissa ikävaiheissa, vielä vanhanakin.

Vierailija
2/40 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei olisi? Vai lopettaako jompi kumpi sukupuoli uuden kumppanin etsimisen erottuaan keski-iässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt hyvä ihminen täällä kysele. Aivan varmasti löytyy, kaikkialla paitsi av:lla. AV:n virtuaalitodellisuudessa pariutuvat vain siveät immet, jotka ovat odottaneet avioliittoon. 

Vierailija
4/40 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ne kuuskymppiset ovat sellaisia mihin sinulla on mahdollisuuksia.

Vierailija
5/40 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täältä ”oppinut”, että ei ole kuin ehkä juuri noihin vanhempiin papparaisiin. Sinun ja minun ikäiseni mies haluaa vain nuorempaa.

Vierailija
6/40 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se ongelma että nuoremmat ja vanhemmat kiinnostuvat minusta. Mun ikäiset eivät lähesty mua. 

N47

Vierailija
7/40 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemää kymppiä lähenevä äitini löysi vähän vanhemman miehen.

Vierailija
8/40 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vain numero. Kaikki riippuu sinusta, millainen olet, miten käyttäydyt, miltä näytät jne...

Vierailija
9/40 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on se ongelma että nuoremmat ja vanhemmat kiinnostuvat minusta. Mun ikäiset eivät lähesty mua. 

N47

Tyypillinen tilanne.

Oman ikäisesi miehet hakevat parisuhteeseen nuorempaa naista, nuoremmat miehet hakevat seksisuhteeseen opettajaksi ja dominaksi puumaa, ennen kuin pariutuvat oman ikäisensä naisen kanssa.

https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--xYNfeGim--/c_scale…

Vierailija
10/40 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N47

Saman ikäinen ja aivan sama ongelma. Parikybäiset pojut hakee ilmeisesti kokemusta ja papparaiset on sitten se toinen ryhmä. Kummatkin olen torjunut. Tässä välissä olevat miehet hakee naista, jonka kanssa voi perustaa perheen. Oma ongelma lisäksi se, että näytän n. 10v. ikäistäni nuoremmalta, joten siksikin vedän näitä nuorempia puoleeni. Oman ikäiset miehet on valitettavasti usein jo möhömahaisia, kaljuuntuneita, ylipainoisia ja raihnaisia. 

Vierailija
11/40 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

Tyypillinen tilanne.

Oman ikäisesi miehet hakevat parisuhteeseen nuorempaa naista, nuoremmat miehet hakevat seksisuhteeseen opettajaksi ja dominaksi puumaa, ennen kuin pariutuvat oman ikäisensä naisen kanssa.

https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--xYNfeGim--/c_scale…

Eräs nuorempi haluaa muutakin kuin vain seksiä. Ollaan oltu kavereita monta vuotta. Hän on ollut suhteessa oman ikäisensä kanssa.

Vierailija
12/40 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan itsestäsi. Minä olen 43 vuotias nainen ja ympärillä on paljon aivan upeita miehiä iältään 40-55 vuotta. Jos olisin vapaa, niin tuskin olisin kauan, sillä niin paljon täällä on vapaita fiksuja miehiä, joiden kanssa olisi mielenkiintoista jutella ja tutustua. Sinä itse olet siis vain ja ainoastaan se toiminnan jarru ja jos et hyvää miestä löydä, niin vika on sinussa, ei miehissä.

Vierailija
13/40 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen niin hyvät mahdollisuudet. Jos olet mies, niin käytännössä zero. Se pieni ero.

Vierailija
14/40 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

Saman ikäinen ja aivan sama ongelma. Parikybäiset pojut hakee ilmeisesti kokemusta ja papparaiset on sitten se toinen ryhmä. Kummatkin olen torjunut. Tässä välissä olevat miehet hakee naista, jonka kanssa voi perustaa perheen. Oma ongelma lisäksi se, että näytän n. 10v. ikäistäni nuoremmalta, joten siksikin vedän näitä nuorempia puoleeni. Oman ikäiset miehet on valitettavasti usein jo möhömahaisia, kaljuuntuneita, ylipainoisia ja raihnaisia. 

Viimeksi mua luultiin 30v. Mua on luultu aina nuoremmaksi. Pari kertaa olen ollut 21v. kanssa. Oli hyvää seksiä. Nuoremmat yleensä haluavat vain seksiä. 

Vierailija
15/40 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen vastaus. Saa alapeukuttaa niin paljon kuin sielu sietää :D En jaksa kierrellä.

Jos...

Olet ulkonäöllisesti kuosissa, eli sinulla ei ole tätivartaloa (keskeltä pyöreä) etkä näytä eläkeläiseltä.

Olet hauska ja nuorekas, et "elämä on arkea"-käytännöllinen kotiin keskittyvä, etkä toisaalta elintasoa ja materiaa painottava.

Olet halukas panostamaan suhteeseen, ei niin että Iso Rakkaus on jo koettu ja nyt jäähdytellään viikonloputapailusuhteessa.

...miksipä ei.

Jos vielä tykkäät ulkoilusta, ehkä jopa vaellusreissuista, alkaa kuulostamaan todella kiinnostavalta. Jopa kiinnostavammalta kuin nuorimat naiset joita saisin, eli n. 26-29-vuotiaat, joiden kanssa nämä asiat eivät oikein täsmää (suurin osa ikäisekseen vähän tätimäisiä ja ylipainoisia mässäilijätyyppejä, minulle paremmin luonteeltaan/harrastuksiltaan sopivat yleensä ottavat mieluummin nuoremman miehen kun sellaiset saavat, ulkonäkö ratkaisee tässä).

Tunnen moniakin ikäisiäsi naisia jotka ovat suosittuja, ja ovat myös löytäneet hyvän suhteen. Mutta tottahan se on että tuossa iässä vähän pyöreä ja tavallinen keskivertotäti alkaa muuttumaan näkymättömäksi, ainakin jos nuoremmat ja vanhemmat seksinvonkaajat tiputetaan kuvioista.

M/40.

Vierailija
16/40 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

Huh heijaa mikä asenne! Olet varmasti tuijottanut sitä peilikuvaasi ihan liikaa ja pääsi on täynnä keltaista lientä. Mutta yritä pärjätä, osta vaikka lisää niitä peilejä ja jatka valitsemallasi tavalla muita ihmisiä ivaten. Jaxuhalit beibe!

Vierailija
17/40 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

Viimeksi mua luultiin 30v. Mua on luultu aina nuoremmaksi. Pari kertaa olen ollut 21v. kanssa. Oli hyvää seksiä. Nuoremmat yleensä haluavat vain seksiä. 

Et voi tietää luullaanko sinua nuoremmaksi. Niin sanotaan kohteliaisuudesta, etenkin jos "arvioija" on:

- ystäväsi

- sukulaisesi

- mies joka voisi kuvitella harrastavansa kanssasi seksiä

- kuka tahansa ihminen joka haluaa tuottaa sinulle hyvää mieltä

Ainoa keino selvittää asia on postata kuva anonyymille nettifoorumille ihmisten arvioitavaksi.

Aika kova kriteeri sinulla muuten, tuo kaljuuntuminen. Aika harvalla lähemmäs viisikymppisellä on tuuheat hiukset ilman yhtään kaljua kohtaa.

Vierailija
18/40 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap se riippuu ihan susta itsestäsi, ei me  voida sua tuntematta ja näkemättä sanoa mtn pelkän iän perusteella. Luulis että ihan sun oma järkesi sanois sen..mut ei näemmä....

Vierailija
19/40 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehellinenvastaus kirjoitti:

Rehellinen vastaus. Saa alapeukuttaa niin paljon kuin sielu sietää :D En jaksa kierrellä.

Jos...

Olet ulkonäöllisesti kuosissa, eli sinulla ei ole tätivartaloa (keskeltä pyöreä) etkä näytä eläkeläiseltä.

Olet hauska ja nuorekas, et "elämä on arkea"-käytännöllinen kotiin keskittyvä, etkä toisaalta elintasoa ja materiaa painottava.

Olet halukas panostamaan suhteeseen, ei niin että Iso Rakkaus on jo koettu ja nyt jäähdytellään viikonloputapailusuhteessa.

...miksipä ei.

Jos vielä tykkäät ulkoilusta, ehkä jopa vaellusreissuista, alkaa kuulostamaan todella kiinnostavalta. Jopa kiinnostavammalta kuin nuorimat naiset joita saisin, eli n. 26-29-vuotiaat, joiden kanssa nämä asiat eivät oikein täsmää (suurin osa ikäisekseen vähän tätimäisiä ja ylipainoisia mässäilijätyyppejä, minulle paremmin luonteeltaan/harrastuksiltaan sopivat yleensä ottavat mieluummin nuoremman miehen kun sellaiset saavat, ulkonäkö ratkaisee tässä).

Tunnen moniakin ikäisiäsi naisia jotka ovat suosittuja, ja ovat myös löytäneet hyvän suhteen. Mutta tottahan se on että tuossa iässä vähän pyöreä ja tavallinen keskivertotäti alkaa muuttumaan näkymättömäksi, ainakin jos nuoremmat ja vanhemmat seksinvonkaajat tiputetaan kuvioista.

M/40.

[/quote

Mielenkiintoista. Oon 45-vuotias kestävyysurheilun ja muun liikunnan harrastaja. Mulla olis kyllä miehiä tarjolla kovastikin, mutta yritä tässä nyt sitten vaativan työn ja treenien ja ihan vaan normaalielämän pyörteessä löytää aikaa muuhun kuin suunnilleen just siihen vkl-suhteeseen. Elämäntilanne on hiukan eri kuitenkin kuin nuorena. Mistä muut tän ikäiset sitä aikaa repii?

Vierailija
20/40 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso miltä näyttää Nicole Kidman ja minkä ikäinen hän on.

Opettelet vähän laittautumaan, hyvät kuvat tinderiin ja kyllä löytyy.

Eronnneita miehiä ikäluokassa 40 -50 on ihan sikana!

Voit valita parhaat päältä, mutta - joudut laihduttamaan, hankkimaan ripsien pidennykset, kasvattamaan pitkät hiukset, ostamasn lämpörullat ja paljon hiuslakkaa, ottamaan pigmentoinnit silmien rajauksiin ja kulmiin sekä huuliin. Ja hampaiden valkaisu.

Mulla on tuo viimeinen vielä vaiheessa, mut oonkin jo 51v. Vanhat äijät ne vasta vaativia ovat...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän