Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Reissussa kaverin kanssa, joka "voi syödä mitä vaan lihomatta"

Vierailija
05.02.2018 |

Oon reissussa kaverin kanssa, joka aina kehuskelee kuinka voi syödä mitä vaan lihomatta. Nyt kun on toisen seurassa melkein koko ajan, niin näkeekin mitä se todellisuus oikeesti on. Esim eilen kaveri söi:

Ap:
Kahvi, jogurttipikari

Lounas:
Zero colaa, yks pizzasiivu

Illallinen:
Ravintolan pasta-annoksesta niin vähän, että annos näytti melkee koskemattomalta

Iltapala:
1/2 suklaapatukka

Siis onhan tuo epäterveellistä ja varmaan sen takia kuvittelee, että voi syödä mitä vaan lihomatta, mutta nuo määrät!! Toissa päivänä kaveri ei syöny enne illallista MITÄÄN, zero colalla ja kahvilla vaan pärjäs. Sit illalliseks meni pihviä ja iltapalaks puolikas suklaalevy...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni nelikymppiseksi asti monta munkkia kerrallaan, koko pizza, kolme annosta ruokaa, jäätäviä määriä kaikkea. Sitten iski keski-ikäisen, ja vuodessa on karttunut jo viitisen kiloa lisäpainoa.

Vierailija
22/25 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mitä vaan on suhteellinen käsite. Tietenkin.

Itse koen, että voin syödä ihan mitä vaan lihomatta ja olen jo 36v.

Olen 169cm pitkä ja painan n 54kg. En harrasta urheilua ja hyötyliikunta on vähäistä.

Aamupalalla syön enemmän kuin puolisoni (82kiloinen urheilija), töissä syön isompia lautasellisia kuin miestyökaverit. Välipala on pakollinen. Ja illalliseksi kunnon lämmin ruoka. Ja iltaisin on ollut pakko aina vielä herkutella (esim iso karkkipussi tai sipsipussi&dippi). Puoliso pysyy hoikkana, koska urheilee pari tuntia päivässä. Sille miksi itse pysyn hoikkana en keksi mitään ”järkevää” selitystä ruokamäärät ja lähes täydellinen liikkumattomuus huomioiden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Syö vähän ja ihan hirveätä roskaa. Kaverisi elimistö käy sokerilla. Oikein pahaa teki kuvitella sitä oloa, mikä tulisi, jos itsekin söisin vastaavasti. Siis pelkän jogurtin aamupalaksi, Coca-Colaa lounaaksi ja iltapalaksi suklaata. Koko ajan olisi täysin vetämätön olo ja keho huutaisi seuraavaa piristeruisketta.

Vierailija
24/25 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka väitätte voivanne syödä miten paljon tahansa lihoamatta, niin laskekaa kalorit ja syökää 3000-3500 kcal päivässä, siis joka päivä. Aivan varmasti alkaa teidänkin painonne nousemaan.

Vierailija
25/25 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä ootte? Mä ihan oikeasti pystyin syömään 30-vuotiaaksi mitä vain lihomatta, kyllä sellaisia ihmisiä on. En nyt tietenkään syönyt mitä vain (en jaksa) mutta paljon kuitenkin. Poikaystäväni seurasi malliani ja lihoi vuoden aikana 20 kg, itse en grammaakaan. Söin siis pizzaa, sipsejä, suklaata, kerralla saattoi mennä 5 munkkia.

Kaikki hyvä loppuu aikanaan, nykyään olen melkein 40-vuotias ja todellakin kilot kertyy vaikka syön ehkä kolmanneksen siitä määrästä mitä nuorempana.

No niin tässä se on! Tämä on oikein hyvä esimerkki ihka oikeasta elämästä ja siiten miten asiat yleensäkin menevät. Kiitos tästä.