Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvasti kasvavat vaatekoot

Vierailija
05.02.2018 |

Olen itse lihonut viimeaikoina, joten luulin vaatekokonikin kasvaneen. No ei ollut vaateketjujen mukaan. H&M:lta menee S, Lindex, Kappahl XS tai 34 :0

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin meni Cubuksen s kokoset farkut silloin kun olin ylipainon rajoilla (ja paino jakautuu tasapainoisesti kehoon, mutta enimmäkseen reisiin) että joo, ei se s koko paljoa kerro

Vierailija
2/5 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy vaatekokojen kasvamiselle ilman ihmisten lihomistakaan on se, että nuoremmat ihmiset ovat pidempiä ja sen vuoksi myös kookkaampia kuin ennen. Varsinkin naisissa ero on ollut merkittävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Painoin joskus alta 50 kiloa ja nykyään 60 mutta sama s ja 36 menee edelleen! Aika iso kokoero noissa vanhoissa ja uusissa vaatteissa kun kattelen

Vierailija
4/5 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös huomata, että 90-luvulla ja 2000-luvun alussa muodissa oli selvästi vartaloa myötäilevämpi siluetti. Jos on elänyt tuolloin nuoruuttaan, on todennäköisesti tottunut esimerkiksi tiukempiin paitoihin.

Kannattaa mitata itsensä mittanauhalla ja katsoa taulukosta, mitä kokoa on. Se voi yllättää.

Vierailija
5/5 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa myös huomata, että 90-luvulla ja 2000-luvun alussa muodissa oli selvästi vartaloa myötäilevämpi siluetti. Jos on elänyt tuolloin nuoruuttaan, on todennäköisesti tottunut esimerkiksi tiukempiin paitoihin.

Kannattaa mitata itsensä mittanauhalla ja katsoa taulukosta, mitä kokoa on. Se voi yllättää.

Mittasin itseni ja H&M 36/S edelleen Kappahlin kaikki vaatteet ovat telttoja. Olkapäät roikkuu jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme