Ujo nainen ei pysty sanomaan että on ihastunut, mutta... Hymyilee kauniisti
Onko kysymys siitä että ujo nainen on tai ei ole oikeasti ihastunut?
Miten ujous voitetaan?
Onko olemassa yksiselitteistä vastausta?
Kommentit (20)
Jotkut hymyilevät myös esim. kiusallisissa tilanteissa. Jos itse olet ihastunut, niin pyydät treffeille, siinähän se selviää.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut hymyilevät myös esim. kiusallisissa tilanteissa. Jos itse olet ihastunut, niin pyydät treffeille, siinähän se selviää.
Niin... Se on kiusallinen tilanne ujolle naiselle, kun pitäisi kertoa että on tunteita.
Hymyilin, jotta eräällä ei tulisi niin paha mieli, kun annoin pakit ystävällisesti. Hymy ei tarkoita ihastumista.
Voiko sen tulkita noin?
Paikallisen ärrän muija on aina yli ystävällinen,pirteä,hymyilee ja ovelle vielä huikkaa heipat.
Ei oikein uskalla kysyä että lähdetäänkö töitten jälkeen panemaan?
No ei todellakaan hymy kerro ihastuksesta. Itse hymyilen, koska olen ystävällinen. Ihastuksen lähellä olen solmussa ja äkeä.
M kirjoitti:
Voiko sen tulkita noin?
Paikallisen ärrän muija on aina yli ystävällinen,pirteä,hymyilee ja ovelle vielä huikkaa heipat.
Ei oikein uskalla kysyä että lähdetäänkö töitten jälkeen panemaan?
Enpä usko, että kannattaa olla noin suorasukainen. Jotkut asiakaspalvelutyössä olevat vaan ovat pirteitä ja ystävällisiä. Todennäköisesti ei liity teikäläisen persoonaan mitenkään. Jos haluat kokeilla kepillä jäätä tee neutraalimpi aloitus ja pyydä kahville tai syömään.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan hymy kerro ihastuksesta. Itse hymyilen, koska olen ystävällinen. Ihastuksen lähellä olen solmussa ja äkeä.
Minä en ole ihastuksen lähellä missään tapauksessa äkäinen. En ehkä saa sanottua mitään fiksua siinä tilanteessa, mutta olen ehdottoman ystävällinen.
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Voiko sen tulkita noin?
Ei oikein uskalla kysyä että lähdetäänkö töitten jälkeen panemaan?Enpä usko, että kannattaa olla noin suorasukainen. Jotkut asiakaspalvelutyössä olevat vaan ovat pirteitä ja ystävällisiä. Todennäköisesti ei liity teikäläisen persoonaan mitenkään. Jos haluat kokeilla kepillä jäätä tee neutraalimpi aloitus ja pyydä kahville tai syömään.
Olen huomannut että käyttäytyy ja puhuu mun kanssa eritavalla kuin muille asiakkaille,varsinkin jos olen yksin paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Voiko sen tulkita noin?
Ei oikein uskalla kysyä että lähdetäänkö töitten jälkeen panemaan?Enpä usko, että kannattaa olla noin suorasukainen. Jotkut asiakaspalvelutyössä olevat vaan ovat pirteitä ja ystävällisiä. Todennäköisesti ei liity teikäläisen persoonaan mitenkään. Jos haluat kokeilla kepillä jäätä tee neutraalimpi aloitus ja pyydä kahville tai syömään.
Olen huomannut että käyttäytyy ja puhuu mun kanssa eritavalla kuin muille asiakkaille,varsinkin jos olen yksin paikalla.
...Koska sä olet VAKKARI. Ja vakkareille nyt ollaan ystävällisempiä kuin muille. T: ex-ärräntäti
Mut voithan kysyä että lähdetkö treffeille, itse en tosin koskaan lähtenyt asiakkaiden kanssa, koska...no, ne on asiakkaita eli niitä näkee säännöllisesti. Ja jos treffit kusee niin tulee noloja tilanteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ihastuksen lähellä missään tapauksessa äkäinen. En ehkä saa sanottua mitään fiksua siinä tilanteessa, mutta olen ehdottoman ystävällinen.
Mun mielestä taas on parasta ignoorata se ihastus kokonaan. Kyllä se silti tulee juttelemaan jos kokee sen tarpeelliseksi. Jos ei tule niin ei sitten.
age is just a number kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Voiko sen tulkita noin?
...Koska sä olet VAKKARI. Ja vakkareille nyt ollaan ystävällisempiä kuin muille. T: ex-ärräntäti
Mut voithan kysyä että lähdetkö treffeille, itse en tosin koskaan lähtenyt asiakkaiden kanssa, koska...no, ne on asiakkaita eli niitä näkee säännöllisesti. Ja jos treffit kusee niin tulee noloja tilanteita.
Niimpä,parempi olla tekemättä mitään,pildea kyllä tekisi vähän mieli.
Yleensä kuuluu asiakaspalvelutyöhön, että on ystävällinen ja hymyilee. Eikös hymy ja iloisuus kuulu ihan perus keskusteluunkin, ihan sama pitääkö ihmisestä tai tunteeko hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taas on parasta ignoorata se ihastus kokonaan. Kyllä se silti tulee juttelemaan jos kokee sen tarpeelliseksi. Jos ei tule niin ei sitten.
Outo olet.
Ujot naiset ovat ihania. Ikävä kyllä kauniit ja ujot ovat erittäin harvassa, koska he saavat yleensä niin paljon huomiota miehiltä, että itsetunto vahvistuu.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kuuluu asiakaspalvelutyöhön, että on ystävällinen ja hymyilee. Eikös hymy ja iloisuus kuulu ihan perus keskusteluunkin, ihan sama pitääkö ihmisestä tai tunteeko hyvin.
Täällä ainakin on normaalia mulkoilla,murahdella ym. Ei niin hyvää asiakaspalvelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa, kun alkaa aina ujostuttamaan ihastuksen lähellä. En pysty sille edes puhumaan juuri, mutta olenkin kokematon miesten kanssa. Enkä osaa pelata pelejä, enkä halua, enkä voi. Mutta se ujostus valtaa, sille ei voi mitään.
No minä ainakin koitan olla ystävällinen kassalla, on se sitten ihan kuka tahansa. Enkä ota treffikutsuja oikein vastaan kassalla. Siis jos en tunne muuten jo entuudestaan. Kyllä työssä olen ehkä vähän iloisempi kun normaalisti. Mutta tiedän naisia jotka lirkuttelee kaikille miehille tyyliin. Se on jo niin läpinäkyvää että itseäkin oksettaa jo. Taisi olla vielä oma mies kotona. Älkää ottako kassaneitiä. Ellei ole ujo. T: ex ärräläinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa, kun alkaa aina ujostuttamaan ihastuksen lähellä. En pysty sille edes puhumaan juuri, mutta olenkin kokematon miesten kanssa. Enkä osaa pelata pelejä, enkä halua, enkä voi. Mutta se ujostus valtaa, sille ei voi mitään.
Minulla ihastuminen saattaa saada aikaan myös kamalan puheripulin, vaikka aika ujo olenkin. Kerrankin eräs mies oli tutustunut ujoon ja hiljaiseen hymyilevään minuun jo aikaisemmin, mutta koska hänkin oli aika ujo ja rauhallinen, niin nähdessämme yllättäen minuun iski hätä täyttää tuo hiljaisuus ja sitten kalkatin... Kalkatukseni ohessa yritin miettiä miten pääsen tilanteesta pois fiksusti ja varsinkin kun näin miehen hyvin yllättyneen ilmeen. Vieläkin tuo höpötyshepuli naurattaa minua, sillä en ota itseäni niin kovin vakavasti ja tilanne oli koominen.
Silloin mies kuuntelin minua aikansa ja pelastukseksi tuli puhelimeni, johon tuli viesti. Mies livahti paikalta silloin ja se sitten siitä suhteenpoikasesta. Olemme nähneet sen jälkeenkin, mutta mies on vain hymyillen tervehtinyt ja mennyt ohi. No ehkä meistä ei olisi tullut mitään ja löysin toisen, jonka kanssa voin olla oma hölmö itseni. N42
Mä tilasin tekovaginan niin loppu tämä arvuuttelu naisten ilmeistä, eleistä, tähtien ja kuun asennosta. Nyky nainen on niin arvaamaton ja ailahteleva, että parempi kun ei lusikkaansa siihen soppaan laita ettei tule turhia kärsimyksiä. Minä lähdin tänään aikaisemmin kuntosalille ja talon edessä pari parikymppistä naista imi tupakkaa huulet töttöröllä kaljat kädessä #suomitytöt.
Hymy kertoo kaiken :-)