Naisten tapa katsoa treffeillä lihaksikkaita käsivarsiani. Annatko tahallaan huomata vai vahinko?
Lihaksikkaana miehenä huomaan usein kuinka naisen katse käy hauiksessa ja käsivarsissa jutellessamme kun päälläni on käsistä kireä paita tai T-paita kesällä. Tekeekö nämä sen tahalleen että antavat minun huomata vai onko tämä sama asia kuin tissien tahaton vilkuilu.
M43
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Joskus kun on kiinnostava nainen niin olen tarkoituksella antanut hänen huomata että katson muutaman sekunnin tissejä. Jos naista kiinnostaa mies hän haluaa että mies huomaa hänet. Naiset tekee varmaan samaa.
Pelimiehen liikkeitä
No onhan se hyvännäköistä. Jos siis ovat lihaksikkaat normaalin rajoissa, överibodarin lihakset vaan iljettää.
Vähän sama asia kai.
Tosin mua ei kiihota sellaiset salilla pumpatut lihakset (missään päin kroppaa) ollenkaan mutta jos tiedän että ne on tulleet työssä tai jossain urheilussa niin kyllä kiihottaa!
Mun omalla miehellä on maailman upeimmat ja pisimmät lihaksikkaat jalat, sellaiset jalkapallonpelaajan lihakset. Samoin käsivarret ja haba, pitkät kauniit lihakset jotka liikkuu kun hän tekee jotain. Ja käsivarsissa kesällä kullanväriset karvat...... ;)
Laboratoriossa yks harjoittelija tuijotti mun hauiksia. Tein ilmoituksen häirinnästä. En todellakaan katso tuollaista. Haluan, että minut otetaan älykkäänä biologina eikä minään action figuurina, jota voi kuolata miten huvittaa. Myöhemmin harjoittelija kyllä pyysi anteeksi, mutta ei tästä ihan pelkällä anteeksipyynnöllä selvitä.