Naisten tapa katsoa treffeillä lihaksikkaita käsivarsiani. Annatko tahallaan huomata vai vahinko?
Lihaksikkaana miehenä huomaan usein kuinka naisen katse käy hauiksessa ja käsivarsissa jutellessamme kun päälläni on käsistä kireä paita tai T-paita kesällä. Tekeekö nämä sen tahalleen että antavat minun huomata vai onko tämä sama asia kuin tissien tahaton vilkuilu.
M43
Kommentit (24)
Tahallaan. Olen itse painonnostaja, ja aihe kiinnostaa.
Eivät voi reppanat sille mitään. Menee pil-lut märäksi sekunnissa. Sitten sanotaan, että ei tykätä lihaksikkaista miehistä. Miksi sitten punastuvat ja pil-lu alkaa tuoksua?
Hirveetä, kun ei edes yksien treffien ajan voi pitää katsetta silmissä vaan irstaan sikailijan katse hakeutuu säännöllisin väliajoin hauiksen huippuun.
Lihasmassakäsivarret ovat lähinna luotaan työntävät.
Kyllä mä olen joskus katsonut, vaikka luulin etten välittäis...Pakko myöntää. Se oli joku vaistomainen juttu. Tosin ei ollu mikään överibodari kyseessä, vaan terveen ja atleettisen näköinen. Varmaan sama miehillä tissien kanssa.
Ne pitää sua pelkkänä lihakimpaleena jota voisivat käyttää itsensä tyydyttämiseen.
Naapurissa asuu söpö naapurin tyttö joka katsoo kesällä lihaksikkaita käsiäni nopeasti ja sitten katsoo ujosti maahan. Tekisi mieli ottaa leuasta kiinni ja näykkäistä huulesta pikkuista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä olen joskus katsonut, vaikka luulin etten välittäis...Pakko myöntää. Se oli joku vaistomainen juttu. Tosin ei ollu mikään överibodari kyseessä, vaan terveen ja atleettisen näköinen. Varmaan sama miehillä tissien kanssa.
Vielä sellanen lisäys, et kyseessä ei ollut mikään random-tyyppi eikä mistään treffeistä ollut kyse. Tunsin hänet muista yhteyksistä ja tuo oli mukava plussa vaan noi lihakset, jotka olivat olleet piilossa siihen asti. ;) En muuten katsele yhtään treenattuja miehiä enkä naisia. Nyt lipesin!
Jos miehellä on vahvat käsivarret ja leveät hartiat, niin toki tulee katsottua.
Eniten niistä tykätään me toiset miehet
M33
Minä menen kesällä näytille yh mammoille erääseen puistoon missä on leuanveto tankoja. Vedän siellä leukoja hihattomassa paidassa ja näyttelen mammoille lihaksia.
Luulen, että suurin osa ihmisistä vilkuilee vaistomaisesti eikä jälkikäteen välttämättä muista sitä (ellei tehnyt suurta vaikutusta). Jotkut naiset eivät edes tajua punastuvansa tai että sen huomaa kun ajatus alkaa karata pidemmälle. Tapahtuukohan se aina, kun on nainen + mies vastakkain ja jokin biologinen heräte (tissivako, lihakset, pilke silmässä) välissä?
Oletteko naiset koskaan kävelleet miehenne perässä, sopivalla etäisyydellä, ja huomanneet miten erilaisen katseen ja kohtelun esim myyjättäriltä miehenne saa? Itse tulee usein huomattua kun sitä palaa hakemaan jotain tuotetta esim kaupassa vielä. Tohkeissaan oleva myyjätär ei edes huomaa tervehtiä vaimoa tai sitten vain änkyttää jotain. Naisilla on aina jokin valloituspeli meneillään. Erilainen kohtelu yksinasioiville miehille ja sitten perheille. Hassuahan se vain on miten eläin meissä vielä elää.
Eilen just katsoin Mentulan Bullin käsivarsia
Tahattomasti tulee katsottua. Kaikkein pahin tilanne on jos mies juttelee niitä näitä ja samalla nojaa niillä hiton lihaskäsillään oven yläkarmiin joku t-paita päällä. Koetappa siinä sitten tehdä mitä nyt ikinä teetkin ja katsoa silmiin... huhhuh.
Itse olen pitkan linjan fitnessharrastaja ja olen aina halunnut sanoa sen mita naiset (ainakin elokuvissa) hokevat miehille: silmani ovat taalla ylhaalla. Miehena tiedan paljonko ne tissit kiinnostavat ja vetavat vaistomaisesti puoleensa. Taytyy olla sama vika naisilla toistepain kun silmat pyorivat hauikisssa. Tissit ovat viela lahempana toisiaan kun taas naiset hauista tuijotellen paljastavat itsensa silmien liikkuessa kuin tennispelissa konsanaan.
Ite kattelen miesten lihaksikkaita perseitä. Vahingossa.
Joskus kun on kiinnostava nainen niin olen tarkoituksella antanut hänen huomata että katson muutaman sekunnin tissejä. Jos naista kiinnostaa mies hän haluaa että mies huomaa hänet. Naiset tekee varmaan samaa.
Älä unta näe!