Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vahinkoraskaus

MItä tehdä??
05.02.2018 |

Olen 17-vuotias opiskelija, ja tein juuri testin ja sen mukaan olen raskaana. En ole valmis lapseen, mutten haluaisi tehdä aborttiaakaan. En myöskään uskalla kertoa tästä kenellekään, joten mitä minun pitäisi tehdä? En voi sanoa poikaystävällenikään,koska hän on minua vähän yli vuoden nuorempi ja koska tämä lapsi ei ole hänen, koska päädyin vahingossa pettämään häntä ja en halua erota hänestä. Tää kaikki on niin sekavaa ja en tiedä mitä tehdä!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitset tämän, koska petit. Vain paskaa ihmiset pettävät, karu totuus jota pettäjät eivät halua kuulla :) vahingossa pettäminen ei ole mahdollista, se on aina tietoinen päätös tai raiskatuksi joutuminen (jota ei edes lasketa pettämiseksi)

Vierailija
2/5 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta mä luin että "vahinkoraiskaus". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ketään läheistä, kenen kanssa puhua tilanteesta? Löytyisikö koulun kautta keskusteluapua?

Vierailija
4/5 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla ketään läheistä, kenen kanssa puhua tilanteesta? Löytyisikö koulun kautta keskusteluapua?

Ei oikein ole ketään :( En kauheasti luota kehenkään, joten en haluaisi puhua kellekään kasvotusten tästä

Vierailija
5/5 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi soittaa esimerkiksi terveyskeskukseen ja siellä käydä juttelemassa. Terveyskeskuksen työntekijöillä on vaitiolovelvollisuus, joten siellä voi puhua luotettavalle ihmiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän